Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenOfwel verkleinen dmv een programma op je pc, en dan imageshack (de grootte is het enige probleem in dit geval)
Of uploaden op bv. tinypic en rechtstreeks verkleinen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZe zouden Imageshack moeten verbieden op fora
voor de rest, knappe foto...waardoor ik nog minder snap waarom zo iemand imageshack gebruikt
-edit: zie net dat iemand me al voor was-
Comment
-
Je moet ten eerst ook al niet je foto's in de oorspronkelijke grootte gaan uploaden. Ik neem aan dat je deze foto's gewoon van je toestel hebt gekopieerd en meteen geupload hebt?
Gewoon vlug ff met Irfanview of BDsizer verkleinen. 2 seconden werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDus wel imageshack maar gewoon de juiste grootte (ik doe altijd 800x600)......niks nieuws onder zon, imageschack moet dus niet verboden worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenze zijn zo groot dat ze zelfs 2 huizen verder kunnen meekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenJe moet ten eerst ook al niet je foto's in de oorspronkelijke grootte gaan uploaden. Ik neem aan dat je deze foto's gewoon van je toestel hebt gekopieerd en meteen geupload hebt?
Gewoon vlug ff met Irfanview of BDsizer verkleinen. 2 seconden werk
Knappe foto's trouwens Lode
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenja, als je veel met digitale foto's werkt weet je dat wel.. en de Lode zal het nu ook wel snappen.
Knappe foto's trouwens Lode
dank u :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenJe kan gemakkelijk verkleinen met imageshack. (gwn klikken op de resize-knop net voor het uploaden)
-edit: zie net dat iemand me al voor was-Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenVerder staat imageshack er wel bekend voor dat ze traag zijn, maar dit lag gewoon aan de grootte van de foto's.
En het feit dat 99 van de 100 keer als er foto's ter grootte van de gemiddelde dwergstaat gepost worden, ze zijn geuploaded op Imageshack.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenSubliem! Al stoort die lichtstreep rechts een beetje voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenGisteren in Milaan:
*knip*
2 keer kijken, en wist nog niet wat het was. nu weet ik het2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
Comment