Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenNu weet ik niet of ik dit sarcastisch of serieus moet opvatten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenNu weet ik niet of ik dit sarcastisch of serieus moet opvatten.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenUiteraard sarcastisch, dit is spuuglelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten2ehandswagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAh OK In feite, zo'n plakker duurt toch maar tot de eerste politieagent dat in het oog krijgt. Is namelijk verboden , als ik dat hier even mag zeggen.
Comment
-
als hij reflecterend is natuurlijk
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBullshit, zolang die de wettelijke afmetingen heeft mag dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAh OK In feite, zo'n plakker duurt toch maar tot de eerste politieagent dat in het oog krijgt. Is namelijk verboden , als ik dat hier even mag zeggen.
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenals hij reflecterend is natuurlijk2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenSorry dat ik je een geweten schop. young padawan.
of nee, eigenlijk niet, iemand moet het doen. En als het je irriteert, zoveel te beter.
Wat mij gewoon stoort, is dat je op bijna elke spot commentaar hebt, of beter gezegd: commentaar zoekt.
Als het nu nog terecht was oke, maar meestal heb je het zelf dan nog niet bij het rechte eind. Geniet gewoon van de foto's , that's it .2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenOh maar ik geniet zeker van de foto's, maar ik hou er ook van commentaar te geven, het is hier uiteindelijk een forum , als het je niet uitkomt lees je er maar over. Dat doe ik ook.
hat zal je misschien ontgaan zijn maar ik reageerde op een kommentaar-post van de zwarte smurf.
Dat van dat geweten heb je duidelijk niet door, maar dat komt nog wel
Commentaar is met een C, dat heb je duidelijk niet door, maar dat komt nog wel.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenknap, jij kan zelfs mijn posts editen..
man man ...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
mijn excuses..Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Weet er iemand of dit een echt BMW'ke is. Staat hier kort bij het frituur geparkeerd en ben al eens naar het interieur gaan kijken. Bmw stuurtje en al en toch ben ik niet zeker of het er eentje is
Bijgevoegde Bestanden2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
Comment