Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Wauw, mooie CL, zeker met die subtiele accenten die het afmaken!
    Nu weet ik niet of ik dit sarcastisch of serieus moet opvatten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
        Uiteraard sarcastisch, dit is spuuglelijk
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Uiteraard sarcastisch, dit is spuuglelijk
          Gelukkig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
            2ehandswagen
            Ah OK In feite, zo'n plakker duurt toch maar tot de eerste politieagent dat in het oog krijgt. Is namelijk verboden , als ik dat hier even mag zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Ah OK In feite, zo'n plakker duurt toch maar tot de eerste politieagent dat in het oog krijgt. Is namelijk verboden , als ik dat hier even mag zeggen.
              Bullshit, zolang die de wettelijke afmetingen heeft mag dat.

Comment

• als hij reflecterend is natuurlijk

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Bullshit, zolang die de wettelijke afmetingen heeft mag dat.
                perfect in de Lambo sfeer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  als hij reflecterend is natuurlijk
                  Bestudeer de foto nog eens zou ik zeggen , misschien vind je nog een puntje van kritiek waar je over kan muggenziften .

Comment

• Sorry dat ik je een geweten schop. young padawan.
                    of nee, eigenlijk niet, iemand moet het doen. En als het je irriteert, zoveel te beter.

Comment

Sorry dat ik je een geweten schop. young padawan.
                      of nee, eigenlijk niet, iemand moet het doen. En als het je irriteert, zoveel te beter.
                      Mijn geweten schop?

Wat mij gewoon stoort, is dat je op bijna elke spot commentaar hebt, of beter gezegd: commentaar zoekt.
                      Als het nu nog terecht was oke, maar meestal heb je het zelf dan nog niet bij het rechte eind. Geniet gewoon van de foto's , that's it .

Comment

• Oh maar ik geniet zeker van de foto's, maar ik hou er ook van commentaar te geven, het is hier uiteindelijk een forum , als het je niet uitkomt lees je er maar over. Dat doe ik ook.
                        Dat van dat geweten heb je duidelijk niet door, maar dat komt nog wel

Comment

• Ja ik heb ook problemen met mijn geweten als mijn nummerplaat niet reflecteert.

Comment

Oh maar ik geniet zeker van de foto's, maar ik hou er ook van commentaar te geven, het is hier uiteindelijk een forum , als het je niet uitkomt lees je er maar over. Dat doe ik ook.
                            hat zal je misschien ontgaan zijn maar ik reageerde op een kommentaar-post van de zwarte smurf.
                            Dat van dat geweten heb je duidelijk niet door, maar dat komt nog wel
                            Ik ben niet de enige, ma bon..
                            Commentaar is met een C, dat heb je duidelijk niet door, maar dat komt nog wel.

Comment

• knap, jij kan zelfs mijn posts editen..

Comment

knap, jij kan zelfs mijn posts editen..
                                wat zeg jij nu?
                                man man ...

Comment

• mijn excuses..
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 22/02/2010, 09:06.

Comment

• Weet er iemand of dit een echt BMW'ke is. Staat hier kort bij het frituur geparkeerd en ben al eens naar het interieur gaan kijken. Bmw stuurtje en al en toch ben ik niet zeker of het er eentje is

Bijgevoegde Bestanden
                                    2014 Bmw 118d Estorill //M
                                    2000 Bmw 320d
                                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Dat is een BMW gebaseerd op een Glas als ik me niet vergis.

Weet wel niet welk type

Comment

• 't Is een BMW 700.

Comment

• met een 2 takt motortje als ik me niet vergis.

Comment

Working...
                                          X