Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMijn geweten schop?
Wat mij gewoon stoort, is dat je op bijna elke spot commentaar hebt, of beter gezegd: commentaar zoekt.
Als het nu nog terecht was oke, maar meestal heb je het zelf dan nog niet bij het rechte eind. Geniet gewoon van de foto's , that's it .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenGast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtengraag gedaan.. en nu zwijgen, praten mag hier niet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHet is gewoon zielig dat je op zo'n manier eronderuit probeert te komen, niks mis met een schrijffout toch?...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenik snap echt niet wat je bedoelt hoor, maar ik zou stillekes stoppen als ik van u was, de grap is er al lang vanaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJe hebt je post geëdit, dus ik kan het niet meer quoten.
Ja dat was inderdaad een sof. Ik heb hem vanmorgen maar verwijdert, stond toch niet veel zinnigs in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAh ok, ik heb em nu..
Ja dat was inderdaad een sof. Ik heb hem vanmorgen maar verwijdert, stond toch niet veel zinnigs in.
Ik heb trouwens nog foto`s van een 3-reeks cabrio, maar weet niet welke motorisatie, en dus ook niet of deze exclusief genoeg zijn om hier te posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sarnath Bekijk Berichtenhet eerste wat in mij opkwam was chocolade
Comment
-
S8 met RS6 velgen. Had hem al eens een paar maand geleden zien staan met originele velgen. Misschien zijn dit zijn wintervelgen.
M6 passeerde ondertussen. Jammergenoeg waren mijn batterijen net bij de S8 op. Vlug mijn batterij er eens in en uit gehaald om toch nog 2 platen te schieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
Kijk wie ik in Leuven tegengekomen was. Het bastaardkind van een Porsche en een getunede Seat Ibiza.BMW X5 45e
Comment
Comment