Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bizar dat ik u niet tegen het lijf gelopen ben
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Was er vandaag trouwens iets met Ferrari's te doen in Knokke?? Ik heb minstens vijftig verschillende exemplaren gezien; soms in kolonne, soms apart ... ook 1 kolonne gezien met een gele LP640 en zwarte velgen, tussen al de Ferrari's
      Niet gezien.

Wel nog een zwarte LP560 en rode California.

Comment

• Zo'n Panamera is een gigantische (toch imposante) auto, tot je hem naast een Ghost ziet staan.

Comment

• Die ghost is wel nog knap, ziet er ten tenminste als een auto uit, die phantom is zo hard uit proportie. Maar dat maakt hem ook speciaal...

Comment

• Zeer onzuinig en milieuonvriendelijk voertuig met de stroomlijn van een kleerkast.

Comment

• zoals deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                en ik heb er dan nog ene gekregen zonder dat ik erom vroeg... mensen denken dan dat ik fan ben...
                idem hier (auto van m'n vrouw); laat ons nu net 0,0 sympathie hebben met 007....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Vandaag in Knokke zien rijden op de Kustlaan.

Idd een jongen van onze leeftijd!
                  Hij rijdt dan misschien wel met nen 'dikken bak', nen mooien bak is het in ieder geval niet

Comment

ffieuw
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                      Hij rijdt dan misschien wel met nen 'dikken bak', nen mooien bak is het in ieder geval niet
                      Idd.

Had de ///M GmbH nooit mogen doen...

Comment

Idd.

Had de ///M GmbH nooit mogen doen...
                        Ik had zelfs niet gezien dat het om een M gaat. Geldt voor mij voor alle X6-jes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          ffieuw
                          Inderdaad! Wat een schitterende kleurencombinatie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            Vorige week ook gezien op de E40; zalige kar eigenlijk

Heeft de hele dag in Knokke rondgetoerd vandaag; aan't stuur zat toch niemand van mijn leeftijd hoor
                            Is Mathias Vdm zijn nieuwste aanwinst

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            Was er vandaag trouwens iets met Ferrari's te doen in Knokke?? Ik heb minstens vijftig verschillende exemplaren gezien; soms in kolonne, soms apart ... ook 1 kolonne gezien met een gele LP640 en zwarte velgen, tussen al de Ferrari's
                            Ja awel! Vanmorgen, alé deze middag, toen ik wakker werd en in de living zat hoor ik ineens die gasten passeren! Wel nog vet!
                            Trouwens vnv u madam nog gezien toen ik op weg nr huis was.

Comment

• Exclusief kleurtje én 201 pk!

Comment

Welke kleur heeft deze Panamera? Staat wel vet op de foto.
                                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                  Exclusief kleurtje én 201 pk!

Sjiek, enkel de rode remblokken zijn maar zo zoo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                    Exclusief kleurtje én 201 pk!

knap inderdaad, maar jammer van de reklame

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten
                                      Sjiek, enkel de rode remblokken zijn maar zo zoo
                                      Goeie ogen heb jij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Goeie ogen heb jij
                                        LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                          Welke kleur heeft deze Panamera? Staat wel vet op de foto.
                                          Alss dat dat koffie-met-melk is, dan is dit idd en vette Pana. Zondag eentje gezien in Brussel. P-r-a-c-h-t-i-g-e-kleur in real life !

Comment

Working...
                                          X