Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
    Waande me even in London

Dit is de wagen van de eigenaar Fisotrans, een eigenrijder die eerst een volledig opgesmukt Volvo FH16 660 maar na een ongeval heeft hij nu een Scania R620 die ook voorzien is van de nodige lampjes e.d.
    de nummerplaat komt van zn zoontje die Ian heet
    om de post nuttig te maken, foto's van een Rolls-Royce
    Rolls-Royce Silver Shadow II
    van het jaar 1978 met een 6.7 V8 erin
    de laatste 2 jaar had hij amper 60 km gereden, nu kon hij terug op stal
    was van een oudere man die sukkelt met de gezondheid, en een kennis kwam er mee naar de keuring terwijl ik er ook was met men eigen wagentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
      Slechte kwaliteit door gsm.
      Audi A 3.0 tdi S-Line (misschien niet exclusief genoeg boor dit topic, maar dacht eerder al A5-jes gezien te hebben) , kleur komt niet goed over op de foto, is geen grijs maar grijs-beige.

Het geel monster is de mijne
      Heb je geen foto's genomen van de achterkant? vindt deze a5 prachtig

Comment

• Vandaag mocht in meerijden in deze wagen. Pure waanzin gewoon hoe zot die gast reed. Gewoonweg geschift. Je moet toch wel een hele hoop ballen aan je lijf hebben om in de bocht van Gent van de E-17 naar de E-40 plankgas te geven. Fieuw, wel een extreem zotte ervaring...

Comment

• Das diezelfde die hier eens in de straat van mijn kot stond.

Stond vandaag geparkeerd aan de Vagant trouwens. Ken je die gast misschien?

Comment

• Nee, gewoon vriendelijke gast!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
              Je moet toch wel een hele hoop ballen aan je lijf hebben om in de bocht van Gent van de E-17 naar de E-40 plankgas te geven. Fieuw, wel een extreem zotte ervaring...
              Al die bochten daar zijn ideaal om door te knallen .

Comment

Nee, gewoon vriendelijke gast!
                Mathias ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                  Al die bochten daar zijn ideaal om door te knallen .
                  zeg wel!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    Mathias ?
                    Idd!

Het meest geschifte ritje dat ik ooit gehad heb!

Comment

Idd!

Het meest geschifte ritje dat ik ooit gehad heb!
                      Moet je eens een testrit aanvragen met een M-model in Bornem.

Comment

Vandaag mocht in meerijden in deze wagen. Pure waanzin gewoon hoe zot die gast reed. Gewoonweg geschift. Je moet toch wel een hele hoop ballen aan je lijf hebben om in de bocht van Gent van de E-17 naar de E-40 plankgas te geven. Fieuw, wel een extreem zotte ervaring...

bwa

is dat zijn wagen?

Comment

Wat is daar zo zot aan?

Comment

• Deze morgen die X6 weer zien rijden in Gent op de kortrijksesteenweg. Die gast trekt lekker op, wat een geluid wel.
                            www.flickr.com/photos/bramvds
                            www.last.fm/user/lender

Comment

Deze morgen die X6 weer zien rijden in Gent op de kortrijksesteenweg. Die gast trekt lekker op, wat een geluid wel.
                              recent een X6 M horen optrekken, ding klinkt echt véél beter in real life dan op video..

Comment

Kwa op de limiet rijden vond ik het mijn meest geschifte ritje Ik kon het zelf niet filmen omdat ik vanop achterbank van de ene naar de andere kant geslingerd werd

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                bwa

is dat zijn wagen?
                                Ja zijn wagen -> na de zomer krijgt ie matzwarte wrap.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                recent een X6 M horen optrekken, ding klinkt echt véél beter in real life dan op video..
                                Het geluid is idd behoorlijk geschift.

Comment

• Ook wel sjiek!

Comment

• Knap dat dat zijn eigen wagen is. Is niet slecht bezig dan die gast
                                    www.flickr.com/photos/bramvds
                                    www.last.fm/user/lender

Comment

Ja zijn wagen -> na de zomer krijgt ie matzwarte wrap.
                                      wtf komt die in Gent studeren?

Comment

Knap dat dat zijn eigen wagen is. Is niet slecht bezig dan die gast
                                        Zijn ouders bedoel je?

Comment

Working...
                                        X