Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Richting Brussel. Ik denk toch rond de 190 in die bochten.
How jom, da's echt wel zéér snel daar! Zo snel dat ik het moeilijk kan geloven, da's een serieuze dichtknijper! Ik zou aan zo'n snelheden in die bocht echt bang zijn.
How jom, da's echt wel zéér snel daar! Zo snel dat ik het moeilijk kan geloven, da's een serieuze dichtknijper! Ik zou aan zo'n snelheden in die bocht echt bang zijn.
Ik dacht even "dit zijn mijn laatste seconden"
Ik ben nog steeds onder de indruk dat de X6 met de 4 wielen op de grond gebleven is. Danku BMW!
gmap-pedometer.com is the free, no login required, route planner for runners cyclists and walkers. Measure your distance in miles or km, see elevation graphs, and track calorie burn all one one page.
En daar is 190 nog steeds gestoord! Misschien op dat tussenstukje. Maar dat is best wel een vies bochtje. Daar is mij ooit als passagier het zweet uitgebroken dat ik zelfs mijn pull heb moeten uitdoen!
Maar blijkbaar bedoelde hij onderstaande bocht...
En daar is 190 nog steeds gestoord! Misschien op dat tussenstukje. Maar dat is best wel een vies bochtje. Daar is mij ooit als passagier het zweet uitgebroken dat ik zelfs mijn pull heb moeten uitdoen!
Laat mij 2keer raden met wie?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment