Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    Een kleine tip:

"koppeling"
    Dacht ik al
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Is diene als ge gent uitkomt en dan rechts uitvoegen om de E17 richting Antwerpen te nemen?
      Ja zoiets. Het ging eigenlijk allemaal te snel om te beseffen waar we naartoe gingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
        Ja zoiets. Het ging eigenlijk allemaal te snel om te beseffen waar we naartoe gingen
        190 daar?

Nooit van zn leven ni

Comment

190 daar?

Nooit van zn leven ni
          190 zal idd niet de instuur- of apexsnelheid geweest zijn denk ik of Dame Tom kon het hier niet meer komen typen
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Geloof ik ook niet, of ik kom je van die betonblokken schrapen.
            190 bochtsnelheid vertel je niet verder!

Comment

190 zal idd niet de instuur- of apexsnelheid geweest zijn denk ik of Dame Tom kon het hier niet meer komen typen
              En als ik me niet vergis liggen er daar toch 2 serieuze dwarsrichels in die bocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                Niet in héél die bocht hé, gelukkig moest die remmen voor ander verkeer. Maar dan die uitaccelleratie
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                  Planten verkopen is blijkbaar nog steeds effectief. Benieuwd of hij z'n CGT Diamond Series nog heeft.
                  De CGT Diamond is verkocht, de S500L AMG-Pack is z'n nieuwe en de X6 35i is die van z'n vrouw!

Comment

• een snelle foto bij het rood licht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S_L_R ! Bekijk Berichten
                      De CGT Diamond is verkocht, de S500L AMG-Pack is z'n nieuwe en de X6 35i is die van z'n vrouw!
                      Jammer... Dat was zo'n ontzettend knappe CGT.. Die kleur.

Comment

• Heb die S500L hier onlangs nog zien staan aan de WVG in Mechelen , mooi interieur

Comment

Idd, ik neem die bocht dagelijks, soms net op limiet. 190 kan niet IN de bocht zelf niet, temeer met die 'knikken' in die 2 bochten altijd. Zal er eens op letten hoe snel ze te kunnen nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                            Idd, ik neem die bocht dagelijks, soms net op limiet. 190 kan niet IN de bocht zelf niet, temeer met die 'knikken' in die 2 bochten altijd. Zal er eens op letten hoe snel ze te kunnen nemen
                            Steek gewoon een performance box en log het he. Want tussen perceptie en de werkelijkheid ligt er vaak nog serieus wat verschil

Comment

• Audi R8.

Had niet veel tijd , dus 't zijn niet de meest creatieve foto's

Comment

Is diene als ge gent uitkomt en dan rechts uitvoegen om de E17 richting Antwerpen te nemen?
                                ja..

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                En als ik me niet vergis liggen er daar toch 2 serieuze dwarsrichels in die bocht?
                                inderdaad.. kheb daar al met de Mini eens op 3 wielen gereden

zeer gevaarlijk, als je aan die snelheid daar doorvlamt ben je meteen onstabiel

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                    Idd 190 in die bocht lijkt me niet echt mogelijk. Ga het ook keer moeten testen als m'n zomerbanden er weer opliggen want met mijn winterbanden heb ik ver geen grip vind ik!

Comment

• Aan het park van Tervuren: Panamera Turbo met mooi interieur.
                                      Buitenkleur ljkt heel donkerbruin te zijn. Klopt dat?

De velgen vond ik groot genoeg maar de spaken hebben een rare kleur. Te dof en dus niet erg mooi. Ze ogen beetje goedkoop eigenlijk.
                                      Last edited by BelgianTriple; 14/03/2010, 19:52.

Comment

• Ik zie daar gewoon zwart in
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                          Ik zie daar gewoon zwart in
                                          ik ook hoor

Comment

Working...
                                          X