Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenik ook hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenik ook hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIdd 190 in die bocht lijkt me niet echt mogelijk. Ga het ook keer moeten testen als m'n zomerbanden er weer opliggen want met mijn winterbanden heb ik ver geen grip vind ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichtenzwarte kleur die de detail verbergt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenkzou dat niet doen moest ik u zijn; allez toch zeker niet aan de 190 zoals ze hier beweren. begin bij 100 a 90 Vraag eens na bij de flikken; het UZ gent en lijkschouwers hoeveel ze er daar al uit die bochten hebben gaan halen. die gehele verkeerswissel (in alle richtingen) is echt geen plek om eens wat te proberen. Heb ind eze bocht al eens een golf zien uit de bocht gaan. Gelukkig is dat meisje er heelhuids uit geraakt (wat we van het golfje niet konden zeggen) en eens motorrijder in mijn spiegel zijn onderuit gaan op de bocht komende van brussel (e40) naar de e17 richting kortrijk. Achteraf via mijn vader, die op revalidatie, werkt vernomen dat die persoon beide benen is verloren.
Trouwens op de openbare weg doe ik nooit echt zotte dingen (in mijn opinie), rijd al 4 jaar rally en daar leer je de limieten van wat u auto kan echt goed kennen en dat soort dingen op de openbare weg doen zou onverantwoord zijn.
Neemt niet weg dat als je die bocht aan bv 140 neemt in de apex dat je niet kan voelen of je nog veel marge hebt om niet om er sneller door te gaan, wat je daarom dan niet persé hoeft te doen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenGeen paniek, ik ga daar heus niet aan 200 invliegen é
Trouwens op de openbare weg doe ik nooit echt zotte dingen (in mijn opinie), rijd al 4 jaar rally en daar leer je de limieten van wat u auto kan echt goed kennen en dat soort dingen op de openbare weg doen zou onverantwoord zijn.
Neemt niet weg dat als je die bocht aan bv 140 neemt in de apex dat je niet kan voelen of je nog veel marge hebt om niet om er sneller door te gaan, wat je daarom dan niet persé hoeft te doen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDermee dat een LP640 in het zwart er ook een pak beter uitziet dan in het oranje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenis er ergens een topic over dat nieuw circuit in charleroi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIn Mettet bedoelt ge?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenthat's the one. hoezo? belachelijk circuit ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNee maar als dat Charleroi is dan is Aalst Brussel
Besides, aalst isn't the capital, Affligem is the capital of Flanders.
Comment
-
tis niet omdat ge een goed bierke hebt dat ge grootheidswaanzin moet krijgen
enne circuit is http://www.circuit-mettet.be/
Comment
Comment