Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Steek gewoon een performance box en log het he. Want tussen perceptie en de werkelijkheid ligt er vaak nog serieus wat verschil
    Geef mij jouw box in bruikleen voor 1 dag a.u.b.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
      ik ook hoor
      Mja, op foto idd. Maar in real life had ik de indruk dat het geen gewoon zwart was.Even gekeken op de Panamera configurator. Ik vermoed dat het Basalt Black Metallic is.

Comment

• Er stond vandaag eventjes een Porsche carrera GT in de Adolf Buylstraat (Oostende). Was van state of art.

Comment

• Design klopt al een bus i.r.l.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
              ik ook hoor
              Dat is Carbon Grey , heb lang getwijfeld tussen dat en Basalt Black. Carbon Grey niet genomen juist door die bruine schijn van het Carbon Grey. Is idd een beetje rare kleur als je die in het echt ziet. Het lijkt zwart en zonder licht op, komt er wat straffer licht op krijgt hij die (imo niet zo mooie) bruine schijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

Mooie foto's!! Je hebt hem er goed op gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                  Idd 190 in die bocht lijkt me niet echt mogelijk. Ga het ook keer moeten testen als m'n zomerbanden er weer opliggen want met mijn winterbanden heb ik ver geen grip vind ik!
                  kzou dat niet doen moest ik u zijn; allez toch zeker niet aan de 190 zoals ze hier beweren. begin bij 100 a 90 Vraag eens na bij de flikken; het UZ gent en lijkschouwers hoeveel ze er daar al uit die bochten hebben gaan halen. die gehele verkeerswissel (in alle richtingen) is echt geen plek om eens wat te proberen. Heb ind eze bocht al eens een golf zien uit de bocht gaan. Gelukkig is dat meisje er heelhuids uit geraakt (wat we van het golfje niet konden zeggen) en eens motorrijder in mijn spiegel zijn onderuit gaan op de bocht komende van brussel (e40) naar de e17 richting kortrijk. Achteraf via mijn vader, die op revalidatie, werkt vernomen dat die persoon beide benen is verloren.

Comment

• heb die zwarte ferrari zaterdag ook zien staan; ben eens gestopt op gemakje naar gekeken en ben er nog niet uit of ik em nu mooi moet vinden of niet. Dat bruine interieur was al zeker mijn ding niet

Comment

• De foto's hierboven tonen hem, zonder enige vorm van twijfel, van zijn allerbeste kant: zwarte kleur die de detail verbergt, z'n kont staat er niet op en de foto van zijn front is op de ideale hoogte genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        zwarte kleur die de detail verbergt.
                        Dermee dat een LP640 in het zwart er ook een pak beter uitziet dan in het oranje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                          kzou dat niet doen moest ik u zijn; allez toch zeker niet aan de 190 zoals ze hier beweren. begin bij 100 a 90 Vraag eens na bij de flikken; het UZ gent en lijkschouwers hoeveel ze er daar al uit die bochten hebben gaan halen. die gehele verkeerswissel (in alle richtingen) is echt geen plek om eens wat te proberen. Heb ind eze bocht al eens een golf zien uit de bocht gaan. Gelukkig is dat meisje er heelhuids uit geraakt (wat we van het golfje niet konden zeggen) en eens motorrijder in mijn spiegel zijn onderuit gaan op de bocht komende van brussel (e40) naar de e17 richting kortrijk. Achteraf via mijn vader, die op revalidatie, werkt vernomen dat die persoon beide benen is verloren.
                          Geen paniek, ik ga daar heus niet aan 200 invliegen é
                          Trouwens op de openbare weg doe ik nooit echt zotte dingen (in mijn opinie), rijd al 4 jaar rally en daar leer je de limieten van wat u auto kan echt goed kennen en dat soort dingen op de openbare weg doen zou onverantwoord zijn.
                          Neemt niet weg dat als je die bocht aan bv 140 neemt in de apex dat je niet kan voelen of je nog veel marge hebt om niet om er sneller door te gaan, wat je daarom dan niet persé hoeft te doen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                            Geen paniek, ik ga daar heus niet aan 200 invliegen é
                            Trouwens op de openbare weg doe ik nooit echt zotte dingen (in mijn opinie), rijd al 4 jaar rally en daar leer je de limieten van wat u auto kan echt goed kennen en dat soort dingen op de openbare weg doen zou onverantwoord zijn.
                            Neemt niet weg dat als je die bocht aan bv 140 neemt in de apex dat je niet kan voelen of je nog veel marge hebt om niet om er sneller door te gaan, wat je daarom dan niet persé hoeft te doen hé
                            Dat is eigenlijk de moraal van mijn verhaal Ik krijg het ervan als bestuurders andere mensen op de openbare weg in gevaar brengen niettegenstaande dat mijn perceptie van snelheid duidelijk de mist in gaat.

Comment

Dermee dat een LP640 in het zwart er ook een pak beter uitziet dan in het oranje
                              Daar ben ik het absoluut niet mee eens! Een oranje of een groene zien er op zen minst even mooi uit. Op voorwaarde dat ge de spiegels, A-stijl, ed niet mee laat spuiten natuurlijk

Comment

• is er ergens een topic over dat nieuw circuit in charleroi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                  is er ergens een topic over dat nieuw circuit in charleroi?
                                  In Mettet bedoelt ge?

Comment

In Mettet bedoelt ge?
                                    that's the one. hoezo? belachelijk circuit ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                      that's the one. hoezo? belachelijk circuit ofzo?
                                      Nee maar als dat Charleroi is dan is Aalst Brussel

Comment

Nee maar als dat Charleroi is dan is Aalst Brussel
                                        ah, ik had juist iets opgevangen, maar het was heel beperkte informatie.

Besides, aalst isn't the capital, Affligem is the capital of Flanders.

Comment

• tis niet omdat ge een goed bierke hebt dat ge grootheidswaanzin moet krijgen

enne circuit is http://www.circuit-mettet.be/

Comment

Working...
                                          X