Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotographyBekijk Berichten
Deze jongen heeft mij voorbij gestoken gisteren op de E17 Antwerpen-Gent in het gezelschap van nog eentje maar met 2 witte lijnen. Ze waren nogal gehaast
Ik tot gisteren ook niet. Echt een geweldige wagen met een supersound.
Zijn scuderia reed er vlak achter en ze waren toch al zo'n 200meter voorbij voor ik door kreeg dat dat zwart "ding" dat mijn zicht verstoorde een scuderia was.
Tja, nogal wiedes dat als je een auto "spot" ze ergens moeten staan hé... Je kan ze moeilijk "spotten" in hun garage...
Zo bedoelde ik het niet .
Het is zoals naar een voetbalmatch gaan en dan verbaasd zijn dat er een bal is. Een auto spotten is voor mij nog altijd ergens onderweg een uitzonderlijke wagen zien, en er een foto van maken. Niet op een bijeenkomst van dat soort wagens foto's maken. Dat is wat anders.
Het is zoals naar een voetbalmatch gaan en dan verbaasd zijn dat er een bal is. Een auto spotten is voor mij nog altijd ergens onderweg een uitzonderlijke wagen zien, en er een foto van maken. Niet op een bijeenkomst van dat soort wagens foto's maken. Dat is wat anders.
mss was hij onderweg zag die bijeenkomst en spotte hij die wagen
Comment