Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenZALIG! Ik wist niet dat er een Belgische Enzo was?! Van welke streek is die beauty?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenZALIG! Ik wist niet dat er een Belgische Enzo was?! Van welke streek is die beauty?
Comment
-
-
Deze exclusieve ferrari ook zien staan. Zaten echt overal ferrari badges op. Zelf de versnellingspook was van ferrari
En ook nog bij school deze granturismo. Wat een geluid kwam hieruit zeg. Blijft fantastisch. Denk dat iedereen in omstreken deze bolide hoorde. Kreeg er bijna kippenvel van jammergenoeg maar 1 rukfoto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
Wat die Supra betreft, tja, wat moet je daar van zeggen. Ik zou al fier zijn da'k een Supra had. Maar er dan een ferrari van maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenDeze is afkomstig van Jabbeke, eigenaar heeft hem nog maar pas, hij heeft ook nog een Ferrari Dino van 1973.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenDeze exclusieve ferrari ook zien staan. Zaten echt overal ferrari badges op. Zelf de versnellingspook was van ferrari
En ook nog bij school deze granturismo. Wat een geluid kwam hieruit zeg. Blijft fantastisch. Denk dat iedereen in omstreken deze bolide hoorde. Kreeg er bijna kippenvel van jammergenoeg maar 1 rukfoto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenis een celica, supra zou zonde zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenis een celica, supra zou zonde zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDude.
(dewelke wel bestaan heeft maar spijtig genoeg niet in dat modeljaar.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenpas straks komt hij nog zeggen dat het een celicasupra is.
(dewelke wel bestaan heeft maar spijtig genoeg niet in dat modeljaar.)
Mgv
Mercules
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenis een celica, supra zou zonde zijnOorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenoei ja, daar zit nog best verschil in zie ik, maar hij was zo lelijk he, wie denkt dat nuOorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenMis, als de wagen in het geel geleverd is is het een celica, anders een supra.
Mgv
Mercules
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenIk wil de eigenaar van die 'ferrari' zijn gezicht wel is zien als die naast een echte ferrari sta.
(idiot ingetypt in google en de 2de afbeelding bleek hem te zijn..)
Comment
Comment