Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
    jap , nacht van Exclusief
    ZALIG! Ik wist niet dat er een Belgische Enzo was?! Van welke streek is die beauty?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
      ZALIG! Ik wist niet dat er een Belgische Enzo was?! Van welke streek is die beauty?
      dacht wel dat er een stuk of 6 waren. paar maand geleden heeft er een zwarte belgische enzo te koop gestaan.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
        Deze is afkomstig van Jabbeke, eigenaar heeft hem nog maar pas, hij heeft ook nog een Ferrari Dino van 1973.

Comment

• Turbo Cabriolet. Dacht ff dat het een MKII was, maar de uitlaten zijn te klein. Had Sport Classic achterlichten, veel mooier dan die nieuwe MKII achterlichten in mijn mening. En die sloffer er onder En dan nog eens rood interieur erbij. VOlledig af!

klikken voor groter

Last edited by lender; 22/03/2010, 18:44.
          www.flickr.com/photos/bramvds
          www.last.fm/user/lender

Comment

• Deze exclusieve ferrari ook zien staan. Zaten echt overal ferrari badges op. Zelf de versnellingspook was van ferrari

En ook nog bij school deze granturismo. Wat een geluid kwam hieruit zeg. Blijft fantastisch. Denk dat iedereen in omstreken deze bolide hoorde. Kreeg er bijna kippenvel van jammergenoeg maar 1 rukfoto

www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
              Turbo Cabriolet. Dacht ff dat het een MKII was, maar de uitlaten zijn te klein. Had Sport Classic achterlichten, veel mooier dan die nieuwe MKII achterlichten in mijn mening. En die sloffer er onder En dan nog eens rood interieur erbij. VOlledig af!

klikken voor groter

dit is zo'n knappe foto.. die kleur lijkt bijna vloeibaar.

Wat die Supra betreft, tja, wat moet je daar van zeggen. Ik zou al fier zijn da'k een Supra had. Maar er dan een ferrari van maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                Deze is afkomstig van Jabbeke, eigenaar heeft hem nog maar pas, hij heeft ook nog een Ferrari Dino van 1973.
                Hoooow, man met smaak alleszins :-p (en geld)

Comment

• 2 van vandaag

AUdi R8. Zag ik maar voorbij komen toen hij vanachter een vrachtwagen tevoorschijn kwam.

3200gt. Bijna exact een jaar geleden ook zien staan in Gent.

www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                    Deze exclusieve ferrari ook zien staan. Zaten echt overal ferrari badges op. Zelf de versnellingspook was van ferrari

En ook nog bij school deze granturismo. Wat een geluid kwam hieruit zeg. Blijft fantastisch. Denk dat iedereen in omstreken deze bolide hoorde. Kreeg er bijna kippenvel van jammergenoeg maar 1 rukfoto

DIE ferrupra

Comment

• is een celica, supra zou zonde zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        is een celica, supra zou zonde zijn
                        euhm?
                        wimoptiek.be op

Comment

Dude.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Dude.
                            pas straks komt hij nog zeggen dat het een celicasupra is.
                            (dewelke wel bestaan heeft maar spijtig genoeg niet in dat modeljaar.)
                            wimoptiek.be op

Comment

• oei ja, daar zit nog best verschil in zie ik, maar hij was zo lelijk he, wie denkt dat nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                pas straks komt hij nog zeggen dat het een celicasupra is.
                                (dewelke wel bestaan heeft maar spijtig genoeg niet in dat modeljaar.)
                                Mis, als de wagen in het geel geleverd is is het een celica, anders een supra.

Mgv

Mercules

Comment

• Dat zijn van die gasten die het nog zelf geloven ook....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    oei ja, daar zit nog best verschil in zie ik, maar hij was zo lelijk he, wie denkt dat nu
                                    Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Mis, als de wagen in het geel geleverd is is het een celica, anders een supra.

Mgv

Mercules
                                    Ben jij dronken

Comment

• het is een Mark IV en het enige ware dat er op staat is dat het een biturbo kan zijn.

Comment

• Ik wil de eigenaar van die 'ferrari' zijn gezicht wel is zien als die naast een echte ferrari sta.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                          Ik wil de eigenaar van die 'ferrari' zijn gezicht wel is zien als die naast een echte ferrari sta.

(idiot ingetypt in google en de 2de afbeelding bleek hem te zijn..)

Comment

Working...
                                          X