Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
    Ik wil de eigenaar van die 'ferrari' zijn gezicht wel is zien als die naast een echte ferrari sta.

Zou vies kunnen tegenvallen
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Blijft mijn poulainke

Geluid is echt een klasse apart!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten

(idiot ingetypt in google en de 2de afbeelding bleek hem te zijn..)
        Moet dat niet in het Range Rover Lovers topic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
          jap , nacht van Exclusief
          Blijkbaar moet dit een Enzo zijn zoals ik uit de commentaren kan afleiden, maar ik kan de foto niet zien...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
            Moet dat niet in het Range Rover Lovers topic?

Comment

• Op de Champs Elysées in Parijs deze klassebak tegengekomen paar maand terug:

Prachtige Wiesmann

Comment

• Ik ben er gisterenavond zo één tegengekomen in Gent. Was de eerste die ik irl zag.

Comment

• Je komt die dingen blijkbaar ook alleen maar tegen met platen van de fabriek op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                    Blijkbaar moet dit een Enzo zijn zoals ik uit de commentaren kan afleiden, maar ik kan de foto niet zien...?

On topic:
                    Nieuw fotootje van vandaag:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

Zéér jammer voor deze wagen...
                      nls2000

Comment

• gisteren een Mercedes gezien in Dublin, maar geen idee welk model. Ik had het iig nog nooit gezien.
                        Hij had ook de zijdelingse luchthapers achter de voorwielen en de neus zoals de SLS AMG maar het was een 4-deurs.
                        En hij trok enorm snel op
                        jammer genoeg geen foto kunnen maken.
                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                          Deze exclusieve ferrari ook zien staan. Zaten echt overal ferrari badges op. Zelf de versnellingspook was van ferrari

En ook nog bij school deze granturismo. Wat een geluid kwam hieruit zeg. Blijft fantastisch. Denk dat iedereen in omstreken deze bolide hoorde. Kreeg er bijna kippenvel van jammergenoeg maar 1 rukfoto

Heb die foto's eens beter bekeken. Hoeveel stickers zitten er wel niet op die Supra . Zelfs pinifirina stickers overal . Zeer zielig als je dit nodig hebt!
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Zeg Rick, wat ik mij nu al een hele tijd afvraag... wat heb jij met die dakkoffers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              Heb die foto's eens beter bekeken. Hoeveel stickers zitten er wel niet op die Supra . Zelfs pinifirina stickers overal . Zeer zielig als je dit nodig hebt!
                              misschien heeft em die 2dehands gekocht en hebben ze hem wijsgemaakt dat't een ferrari is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                Ik ben er gisterenavond zo één tegengekomen in Gent. Was de eerste die ik irl zag.

Ik vanmorgen aan de Dampoort in Gent, werd trouwens gereden door een zeer knappe dame!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                  Ik vanmorgen aan de Dampoort in Gent, werd trouwens gereden door een zeer knappe dame!
                                  Ik ben die gisteren tegengekomen op de E17. Net die heupen en spiegels die boven de betonblokken in de middenberm uitsteken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                    Mevrouw rijdt al enkele dagen met die bagagedrager rond
                                    Een zwarte dakkoffer zou daar veel beter op staan
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Zeg Rick, wat ik mij nu al een hele tijd afvraag... wat heb jij met die dakkoffers?
                                      Bedrijf van mijn vader en broer. Zie pm
                                      Last edited by iricky; 24/03/2010, 14:57.
                                      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                        Een zwarte dakkoffer zou daar veel beter op staan
                                        Zoals op de auto in je onderschrift?

Comment

• correctie: Pure Plastic Wiesmann

Comment

Working...
                                          X