Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
(idiot ingetypt in google en de 2de afbeelding bleek hem te zijn..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichtenjap , nacht van Exclusief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenMoet dat niet in het Range Rover Lovers topic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenBlijkbaar moet dit een Enzo zijn zoals ik uit de commentaren kan afleiden, maar ik kan de foto niet zien...?
On topic:
Nieuw fotootje van vandaag:
Comment
-
gisteren een Mercedes gezien in Dublin, maar geen idee welk model. Ik had het iig nog nooit gezien.
Hij had ook de zijdelingse luchthapers achter de voorwielen en de neus zoals de SLS AMG maar het was een 4-deurs.
En hij trok enorm snel op
jammer genoeg geen foto kunnen maken.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenDeze exclusieve ferrari ook zien staan. Zaten echt overal ferrari badges op. Zelf de versnellingspook was van ferrari
En ook nog bij school deze granturismo. Wat een geluid kwam hieruit zeg. Blijft fantastisch. Denk dat iedereen in omstreken deze bolide hoorde. Kreeg er bijna kippenvel van jammergenoeg maar 1 rukfoto
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHeb die foto's eens beter bekeken. Hoeveel stickers zitten er wel niet op die Supra . Zelfs pinifirina stickers overal . Zeer zielig als je dit nodig hebt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk ben er gisterenavond zo één tegengekomen in Gent. Was de eerste die ik irl zag.
Ik vanmorgen aan de Dampoort in Gent, werd trouwens gereden door een zeer knappe dame!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenIk vanmorgen aan de Dampoort in Gent, werd trouwens gereden door een zeer knappe dame!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenMevrouw rijdt al enkele dagen met die bagagedrager rond
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZeg Rick, wat ik mij nu al een hele tijd afvraag... wat heb jij met die dakkoffers?Last edited by iricky; 24/03/2010, 14:57.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenEen zwarte dakkoffer zou daar veel beter op staan
Comment
Comment