Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een auto kopen? Ga naar Polen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vaardig en vlot, derde leerjaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
      Vaardig en vlot, derde leerjaar
      Wat ? Dat headbangen ??

Comment

Een BMW 730d kost naar mijn goesting €10.000 minder in Polen dan in België...
        Wie weet welke korting je daar nog kan krijgen op zo'n wagen.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Wie weet krijg je er een gratis kuisvrouw bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Itt zo'n Insigna toont ineens maar zwakjes...

Comment

Ik zou daar gerust een wagen durven bestellen. De vrouw van mijn beste vriend is een Poolse. Zijn gaan nog zeer dikwijls naar Polen omdat haar familie daar woont. Mijn vriend heeft er zelf ook 3 jaar gewoond voor z'n werk. Hij zou mij met alle plezier helpen...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                151.857,52 Zloty is aan de koers van vandaag 31.996,9279 €.
                Volgens
                deze site toch.
                Dat zijn de koersen die tussen banken gebruikt worden. De particuliere koers was gisteren 4,44 zl voor 1 euro.
                Tekst onderaan van de pagina: Opmerking: de conversiemodule is gebaseerd op de koersen door Euronext gegeven.
                De koersen worden u ter informatie bezorgd. Ze komen niet overeen met de wisselkoersen toegepast in het agentschap.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Dat zijn de koersen die tussen banken gebruikt worden. De particuliere koers was gisteren 4,44 zl voor 1 euro.
                  Tekst onderaan van de pagina: Opmerking: de conversiemodule is gebaseerd op de koersen door Euronext gegeven.
                  De koersen worden u ter informatie bezorgd. Ze komen niet overeen met de wisselkoersen toegepast in het agentschap.
                  ZO geïntereseerd ben ik er feitelijk ook niet in dat ik de ganse pagina ga lezen hoor. Alleen de omwisseling was voor mij van belang om vlug te zien om welke bedragen het ging. (Waar ik, automatisch, alles nog naar oude BF omzet om een idee te hebben van de waarde van deze € bedragen....)

Comment

Als je een auto in Polen koopt, kan je dan ook een ecobonus krijgen van de overheid als uw auto weinig co2 uit stoot of enkel op wagens aangekocht in België?

Comment

Via de 'markten' kan de politie de laatste VW Golf GTI aanschaffen voor ongeveer 16.000 euro...
                      Voor de burger 25.000 - 31.000 euro.
                      Last edited by ; 22/07/2009, 22:56.

Comment

Voor Volkswagen kan je ook via Luxemburg, is niet zo ver!

Daar zeker 15% goekoper

Comment

Ik zie dat de discussie al een tijdje niet meer actueel is. Maar ik heb mijn nieuwe wagen aangeschaft bij auto store in Lichtervelde.
                          Daar was vroeger een filiaal van Cardoen en ging eindelijk naar Cardoen om een nieuwe Hyundai I30 te kopen. Blijkt dat de eigenaar niet meer onder Cardoen werkt en zelf importeerd uit het buitenland.
                          Resultaat, ik heb 1000 euro minder betaald dan bij Cardoen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick1 Bekijk Berichten
                            Ik zie dat de discussie al een tijdje niet meer actueel is. Maar ik heb mijn nieuwe wagen aangeschaft bij auto store in Lichtervelde.
                            Daar was vroeger een filiaal van Cardoen en ging eindelijk naar Cardoen om een nieuwe Hyundai I30 te kopen. Blijkt dat de eigenaar niet meer onder Cardoen werkt en zelf importeerd uit het buitenland.
                            Resultaat, ik heb 1000 euro minder betaald dan bij Cardoen
                            En was het ne nieuwe? Of à la cardoen: auto's van een jaar oud met 0 km?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                              Dat valt bij mij toch ook nog onder een nieuwe auto. Garantie begint toch pas te lopen vanaf de datum van eerste inschrijving.

En dat ene modeljaar maakt nu ook niet zoveel verschil uit (indien geen facelift natuurlijk).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                                Het is een volledige nieuwe wagen. Was niet ingeschreven. Onderhoudsboek afgestempeld in Januari 2011. Ik heb hem van eind Februari.

Comment

Hoe zit het als je dit als handelaar doet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                                    Hoe zit het als je dit als handelaar doet?
                                    Voor de btw hangt het ervan af, waar je het koopt, binnenland of buitenland.
                                    Voor de rest, wordt dit als handelsgoed geboekt

Comment

Hoe zit dat hier?

Heb een occasie BMW zien staan in polen voor 15000 euro.
                                      Zelfde staat hier voor 22500 euro

Heb een Pool die mij wel wil helpen.

Doen, of niet?

Comment

Doen, maar vermijd de buurt waar die gestolen werd
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                          uhmm jawel!
                                          Ik zou ook nooit zo een grote som neertellen voor een saaie vw golf!
                                          Al eens met een Golf gereden ? En ik bedoel niet een Golf II ofzo
                                          Saai mag ie misschien wel zijn, maar ie heeft andere troeven, waarvoor je betaalt. Het is niet voor niets dat veel merken hun tanden stukbijten om zichzelf te kunnen vergelijken, en vele slagen er niet in. Die wagens zijn dan niet alleen saai, maar ook minder goed. OK, minder duur, maar mijn fiets ook.

Comment

Working...
                                          X