Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Een auto kopen? Ga naar Polen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKan je bijvoorbeeld in de UK een wagen nieuw bestellen, LHD, en op die manier genieten van de zwakke £, of hebben zij enkel toegang tot RHD modellen via de invoerder?
toen de koers omgekeerd was, had ik een kennis die het omgekeerde deed.
die kocht dus in belgie een rechtsgestuurde wagen om in te voeren naar england.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk BerichtenStel maar eens een Vw samen op de Poolse website en reken dan de totaalsom om naar €.
Belachelijk, 20.000 € voor een Golf VI 2.0TDI 140 in Highline uitvoering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenwat nog een pak geld is voor een golf.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKan je bijvoorbeeld in de UK een wagen nieuw bestellen, LHD, en op die manier genieten van de zwakke £, of hebben zij enkel toegang tot RHD modellen via de invoerder?
Cruciaal is de koers van de pond, is nu wel al een stuk minder interessant dan begin dit jaar.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenAls je een nieuwe wagen importeert in belgie moet je nog 21% BTW betalen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenEr stond daar vorige maand een heel artikel over in Moneytalk, best wel interessant.
Cruciaal is de koers van de pond, is nu wel al een stuk minder interessant dan begin dit jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenmoet kunnen normaal gezien.
toen de koers omgekeerd was, had ik een kennis die het omgekeerde deed.
die kocht dus in belgie een rechtsgestuurde wagen om in te voeren naar england.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNice!
Effe doen met een BMW Z4 naar m'n goesting.
Maar hoe zet je de taal van de site in het engels hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenwat nog een pak geld is voor een golf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenneen.
uhmm jawel!
Ik zou ook nooit zo een grote som neertellen voor een saaie vw golf!
Comment
-
'k Heb zelf eens de test gedaan voor een Volvo XC60 de auto die ik ambieer.
De basisversie 2.4D start in polen à kleine 22.000 € ex. BTW wat met BTW 26620 is. In ons landje start ie à 35900 € BTW in.
Het verschil wordt alleen maar groter naarmate je opties bijneemt.
Begin hier toch serieus over na te denken. Ik stel me alleen nog vragen omtrent de garantie, Maar dat kan volgens mij ook geen probleem zijn gezien garanties in alle EU landen moet gedekt zijn. Stel dat je voor je werk verhuist en je neemt je wagen mee kan de producent toch niet onder de garantie vandaan.
Comment
Comment