Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Een auto kopen? Ga naar Polen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAan de koers van vandaag 34202,12 euro. (1euro = 4,44 Zl)
Das zomaar even een verschil van 10.000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
Das zomaar even een verschil van 10.000€
want een opel van 44K ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
Das zomaar even een verschil van 10.000€Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenZo wordt het plots wel zeer intressant om een nieuwe auto in Polen te gaan halen
Allee anders gezegd, als ik ne nieuwe koop, zal die uit Polen komen...het verschil zal heel wat kleiner worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGa hier eens met een dealer onderhandelen over de prijshet verschil zal heel wat kleiner worden
Dan blijft POlen nog steeds 5k goedkoper...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk denk dat die dealer er al 5K zou afdoen dat die al zéér genereus is...
Dan blijft POlen nog steeds 5k goedkoper...
Die kortingen moeten veel hoger liggen. Bijna zeker van.
In die prijsklasse krijg je bij Renault iets van een 9k korting bvb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDan is Opel dom bezig.
Die kortingen moeten veel hoger liggen. Bijna zeker van.
In die prijsklasse krijg je bij Renault iets van een 9k korting bvb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
Ik snap niet waarom mensen nog HIER een nieuwe auto zouden kopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDude, jij spreekt over kortingen van 20%
Ik weet wat we op onze Espace gekregen hebben van korting hoor
Zou het raar vinden als Opel nu geen grotere kortingen geeft dan Renault 2 jaar geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk BerichtenIk zou het, net als veel andere mensen niet direct zien zitten om in Polen een auto te bestellen en hem dan nog zelf te gaan halen. Moest je zelf Pools kunnen spreken of een kennis hebben die dat kan ligt de situatie heel anders natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk BerichtenIk zou het, net als veel andere mensen niet direct zien zitten om in Polen een auto te bestellen en hem dan nog zelf te gaan halen. Moest je zelf Pools kunnen spreken of een kennis hebben die dat kan ligt de situatie heel anders natuurlijk...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMits dat ik aan da pools niet aan uitkan, ben ik maar full option gegaan en alles aangevinkt
Een full option Insignia ST Cosmo 2.0 Turbo, kost mij in Polen, 160.900zl
160.900 - 22% = 125.502
125.502 + 21% = 151.857,42
En nu m'n vraag, 151.857,42zl, hoeveel euro is dat?
dus in België= 131885 + 21% = 159.581 zlotykes
= 35.193 euro's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenfout, 160900 - 22% btw = 131885
dus in België= 131885 + 21% = 159.581 zlotykes
= 35.193 euro's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenLol, oftewel is mijn rekenmachine kapot, ofwel die van u
Je mag de BTW niet aftrekken van de verkoopprijs, je moet de BTW optellen bij de prijs exclusief BTW.
Mbman heeft dus gelijk.
Dus 131.885 + 22% BTW = 160.900For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenGij kunt niet rekenen.
Je mag de BTW niet aftrekken van de verkoopprijs, je moet de BTW optellen bij de prijs exclusief BTW.
Mbman heeft dus gelijk.
Dus 131.885 + 22% BTW = 160.900
*neemt met z'n rechterhand z'n achterhoofd vast en slaat zichzelf tegen de bureau... *
Comment
Comment