Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belangrijk : Gestolen!!! Jaguar XK 120

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belangrijk : Gestolen!!! Jaguar XK 120

Beste medeforummers,

Onlangs (zal gisteren of eergisteren geweest zijn) werd volgende wagen gestolen :

Jaguar XK 120 met kenteken OAT720, bouwjaar 1955, kleur bronze.

De wagen werd gestolen in Nederland maar de daders verplaatsten zich in een wagen met belgisch kenteken.

In bijlage enkele foto's van de wagen in kwestie.

Voor alle duidelijkheid : het betreft hier een wagen van kennissen van mij en ik plaats het hier even in de hoop dat het misschien leidt tot het terugvinden van deze wagen.

Als er iemand iets weet/ziet/hoort gelieve mij dan even te contacteren!

Thx!
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Slecht dit.
      Ik vrees wel dat deze al in stukken ligt.
      Oei, hoezo? (mss een domme vraag maar...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Ik denk niet dat de dieven deze bak zomaar verkocht krijgen (het is nogal een klein milieu, en een XK120 is niet hetzelfde als een Spitje of een MGB), vandaar dus dat ze'm waarschijnlijk in stukken zullen aanbieden.
        tenzij ie op bestelling is gestolen of verkocht zal worden int oostblok natuurlijk...
        zeer spijtig alleszins, hopelijk vinden ze hem nog terug maar vrees er voor... wat een prachtexemplaar trouwens

Comment

Volgens mij zie je deze niet meer terug, gestolen en dezelfde dag nog met de vrachtwagen naar het oostblok...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
            tenzij ie op bestelling is gestolen of verkocht zal worden int oostblok natuurlijk...
            zeer spijtig alleszins, hopelijk vinden ze hem nog terug maar vrees er voor... wat een prachtexemplaar trouwens
            Zal idd eentje op bestelling geweest zijn.
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

de belgische nummerplaten zullen ook wel fake zijn 9/10... Hopelijk vinden ze hem terug maar zoals al eerder gezegd ofwel ligt hij in stukken en vindt je iets online terug ofwel staat hij ergens in een garage of oostblok land rond te rijden

Comment

die auto is waarschijnlijk al haverwege duitsland al dan niet tsechie.
                hier heb je trouwens een lijst van zuid nederland, noord belgie.
                gestolen american cars.

zoals je ziet, meestal niet de minste op de lijst
                http://www.v8meetings.nl/?p=p_16&sName=gestolen-6x-

ZR1 corvette

mee in de lijst zitten nog een 78 en een 69 camaro
                een 97 corvette. ( beide corvettes hebben een startonderbreking )

nog een jeep wagoneer.

en voor de mensen die denken dat opvallende custom wagens niet worden gestolen
                dit werd ook gestolen

Comment

Echt spijtig,zo'n dreamcar
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                    Beste medeforummers,

Onlangs (zal gisteren of eergisteren geweest zijn) werd volgende wagen gestolen :

Jaguar XK 120 met kenteken OAT720, bouwjaar 1955, kleur bronze.

De wagen werd gestolen in Nederland maar de daders verplaatsten zich in een wagen met belgisch kenteken.

In bijlage enkele foto's van de wagen in kwestie.

Voor alle duidelijkheid : het betreft hier een wagen van kennissen van mij en ik plaats het hier even in de hoop dat het misschien leidt tot het terugvinden van deze wagen.

Als er iemand iets weet/ziet/hoort gelieve mij dan even te contacteren!

Thx!
                    Hopelijk vind je hem nog terug maar zal wel gestolen worden op bestelling en verkast worden naar het Oosten.
                    Het zal mss een plakker op een houten been zijn maar was hij Omnium verzekerd???
                    Succes met het terugvinden.

Comment

Working...
                    X