2 dagen terug aangevraagd - 1-AVG-698
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Ik ben vanmorgen aangekomen in Polen en heb hier al 3 auto's zien rijden met Belgische duplicaatnummerplaten achteraan. Vroeger zag ik dat nog weleens sporadisch maar het laatste jaar loopt het echt de spuigaten uit. Zien die flikken dat dan niet hier? Missschien kan Schouppe daar zijn hoofd eens over brekenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichtennummerplaat op m'n nieuw gebakje:
1-AVT-777
content
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk ben vanmorgen aangekomen in Polen en heb hier al 3 auto's zien rijden met Belgische duplicaatnummerplaten achteraan. Vroeger zag ik dat nog weleens sporadisch maar het laatste jaar loopt het echt de spuigaten uit. Zien die flikken dat dan niet hier? Missschien kan Schouppe daar zijn hoofd eens over breken
Ben er niet verder op ingegaan haha, we zaten duidelijk op een ander niveau"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenVandeweek iemand erover aangesproken, "Meneer, uw nummerplaten zitten volgens mij omgekeerd!" Waarop hij antwoorde: "Jongske toch, da zijn toch twee dezelfde!"
Ben er niet verder op ingegaan haha, we zaten duidelijk op een ander niveau
Ging hij de platen d'r op vijzen, en hij wou de originele plaat vooraan zetten
Toen ik zei dat de originele tocht wel achteraan moest en het duplicaat vooraan was zijn reactie "Zijde zeker? Volgens mij moet die originele vooraan zunne"
Heb 3 keer moeten aandringen om toch maar het duplicaat vooraan te hangen, waarop zijn antwoord was "ale dan, ma da is dan op eigen risico he"
Dacht toch wel dat die mannen dat moesten wetenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten1-AAA-235 op een Toyota Avensis 5d (ouder model), in Kortessem.
Mvg,
Update van de 1-AAA-lijst: http://belgianlicenceplates.blogspot...aa-plates.htmlRecentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenIemand had die combinatie gemeld op een BMW 5 Touring…?
Update van de 1-AAA-lijst: http://belgianlicenceplates.blogspot...aa-plates.html
Hieronder alvast een actie foto.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenVandeweek iemand erover aangesproken, "Meneer, uw nummerplaten zitten volgens mij omgekeerd!" Waarop hij antwoorde: "Jongske toch, da zijn toch twee dezelfde!"
Ben er niet verder op ingegaan haha, we zaten duidelijk op een ander niveauEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk snap het ook niet wat ze d'er aan hebben hier in Polen want het zijn inderdaad gewoon 2 duplicaten. Die mannen kunnen toch met niks in orde zijn en waarom Belgische nummerplaten (waarschijnlijk makkelijker na te maken) ? Voor ons valt een duplicaat natuurlijk meer op dan voor een buitenlander. Als ik er nog zie ga ik ze eens proberen te onthouden (ze zijn meestal snel voorbij) en ermee naar de politie stappen als ik terug ben in België. Waarschijnlijk toch moeite voor niks
Ekhem, ooit gehoord dat je soms een tijdelijke verzekering kan afsluiten?
Precies nooit met een Pool gepraat over zoiets..
Comment
-
ik maandag voormiddag bij de verzekering aangevraagd, formulier via internet ingevuld en dinsdagmorgen Taxipost aan de deur met de plaat
gaat snel! ook het 'roze formulier' is wat anders geworden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk BerichtenEkhem, ooit gehoord dat je soms een tijdelijke verzekering kan afsluiten?
Precies nooit met een Pool gepraat over zoiets..Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 't Cliptje Bekijk BerichtenMaandag door de makelaar aangevraagd,vandaag geleverd.
1-AWO-796Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk BerichtenWelke duplicaten zijn de mooiste?
Ik heb nu van die vd Auto 5 steken maar vind het niet mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk BerichtenWelke duplicaten zijn de mooiste?
Ik heb nu van die vd Auto 5 steken maar vind het niet mooi."I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
Comment