Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 dagen terug aangevraagd - 1-AVG-698

Comment

• Nieuwe camions zijn toegekomen op het werk, 1-AUP-xxx denk ik. Combinatie is al week of 2 oud dacht ik, ze moesten eerst nog belettering en elektriciteit krijgen.
      Achteraan op zo'n trekker valt dat nog mee, maar vooraan ben ik toch content met mijn mini-plaat op mijn mastodont.

Comment

• Ik ben vanmorgen aangekomen in Polen en heb hier al 3 auto's zien rijden met Belgische duplicaatnummerplaten achteraan. Vroeger zag ik dat nog weleens sporadisch maar het laatste jaar loopt het echt de spuigaten uit. Zien die flikken dat dan niet hier? Missschien kan Schouppe daar zijn hoofd eens over breken
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
          nummerplaat op m'n nieuw gebakje:
          1-AVT-777

content
          Ik zit met 1-AVT-437

Comment

• 1-AAA-235 op een Toyota Avensis 5d (ouder model), in Kortessem.

Mvg,
            =================
            2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Ik ben vanmorgen aangekomen in Polen en heb hier al 3 auto's zien rijden met Belgische duplicaatnummerplaten achteraan. Vroeger zag ik dat nog weleens sporadisch maar het laatste jaar loopt het echt de spuigaten uit. Zien die flikken dat dan niet hier? Missschien kan Schouppe daar zijn hoofd eens over breken
              Vandeweek iemand erover aangesproken, "Meneer, uw nummerplaten zitten volgens mij omgekeerd!" Waarop hij antwoorde: "Jongske toch, da zijn toch twee dezelfde!"

Ben er niet verder op ingegaan haha, we zaten duidelijk op een ander niveau
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
                Vandeweek iemand erover aangesproken, "Meneer, uw nummerplaten zitten volgens mij omgekeerd!" Waarop hij antwoorde: "Jongske toch, da zijn toch twee dezelfde!"

Toen ik in 2003 mijne Saxo ging halen bij de verkoper (tweedehandsdealer).
                Ging hij de platen d'r op vijzen, en hij wou de originele plaat vooraan zetten
                Toen ik zei dat de originele tocht wel achteraan moest en het duplicaat vooraan was zijn reactie "Zijde zeker? Volgens mij moet die originele vooraan zunne"
                Heb 3 keer moeten aandringen om toch maar het duplicaat vooraan te hangen, waarop zijn antwoord was "ale dan, ma da is dan op eigen risico he"
                Dacht toch wel dat die mannen dat moesten weten
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                  1-AAA-235 op een Toyota Avensis 5d (ouder model), in Kortessem.

Mvg,
                  Iemand had die combinatie gemeld op een BMW 5 Touring…?

Update van de 1-AAA-lijst: http://belgianlicenceplates.blogspot...aa-plates.html
                  Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                  Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                    Iemand had die combinatie gemeld op een BMW 5 Touring…?

Update van de 1-AAA-lijst: http://belgianlicenceplates.blogspot...aa-plates.html
                    Leuk om zien dat die van mij er ook tussen staat. Ben wel benieuwd waar ik dan wel gezien ben ! Als iemand dit weet laat maar weten.
                    Hieronder alvast een actie foto.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
                      Ik snap het ook niet wat ze d'er aan hebben hier in Polen want het zijn inderdaad gewoon 2 duplicaten. Die mannen kunnen toch met niks in orde zijn en waarom Belgische nummerplaten (waarschijnlijk makkelijker na te maken) ? Voor ons valt een duplicaat natuurlijk meer op dan voor een buitenlander. Als ik er nog zie ga ik ze eens proberen te onthouden (ze zijn meestal snel voorbij) en ermee naar de politie stappen als ik terug ben in België. Waarschijnlijk toch moeite voor niks
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Vrijdag middag via mijn makelaar aangevraagd,
                        Dinsdag morgen in de bus
                        Vind ik wel netjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Ik snap het ook niet wat ze d'er aan hebben hier in Polen want het zijn inderdaad gewoon 2 duplicaten. Die mannen kunnen toch met niks in orde zijn en waarom Belgische nummerplaten (waarschijnlijk makkelijker na te maken) ? Voor ons valt een duplicaat natuurlijk meer op dan voor een buitenlander. Als ik er nog zie ga ik ze eens proberen te onthouden (ze zijn meestal snel voorbij) en ermee naar de politie stappen als ik terug ben in België. Waarschijnlijk toch moeite voor niks

Ekhem, ooit gehoord dat je soms een tijdelijke verzekering kan afsluiten?
                          Precies nooit met een Pool gepraat over zoiets..

Comment

• ik maandag voormiddag bij de verzekering aangevraagd, formulier via internet ingevuld en dinsdagmorgen Taxipost aan de deur met de plaat

gaat snel! ook het 'roze formulier' is wat anders geworden
                            1978 BMW E21 323i
                            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk Berichten
                              Ekhem, ooit gehoord dat je soms een tijdelijke verzekering kan afsluiten?
                              Precies nooit met een Pool gepraat over zoiets..
                              Dus volgens jou, als je een tijdelijke verzekering afsluit mag je in Polen met 2 Belgische duplicaat nummerplaten rondrijden? Geloof ik niks van. En euh, nee klopt, over zulke niet koosjere dingen praat ik niet met een Pool

Comment

• Maandag door de makelaar aangevraagd,vandaag geleverd.
                                1-AWO-796
                                2008 Mercedes Viano
                                2012 Citroen DS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 't Cliptje Bekijk Berichten
                                  Maandag door de makelaar aangevraagd,vandaag geleverd.
                                  1-AWO-796
                                  Nee, die werd gisteren aangevraagd, anders had je een andere combinatie (tussen AVU en AWB) gekregen.
                                  Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                                  Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Welke duplicaten zijn de mooiste?

Ik heb nu van die vd Auto 5 steken maar vind het niet mooi.

Comment

Welke duplicaten zijn de mooiste?

Bestel rechtstreeks uw tweede nummerplaat bij de fabrikant van de officiële Belgische plaat.

Comment

• OTM ken ik, heb ik mijn houder van.

Comment

Welke duplicaten zijn de mooiste?

Ookal vond je hem mooi. Het mag niet
                                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Working...
                                          X