In Heusden zit Autoshop Vandeneynde, die werken samen met lin 799/autoplaten.be.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenNee, die werd gisteren aangevraagd, anders had je een andere combinatie (tussen AVU en AWB) gekregen.2008 Mercedes Viano
2012 Citroen DS3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 't Cliptje Bekijk BerichtenIk heb wel degelijk die combinatie hoor....ik heb de plaat al binnen anders zou ik zo zeker ni zijn.....Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenIk betwijfel helemaal niet het feit dat je die combinatie hebt, maar dat die op maandag aangevraagd was.2008 Mercedes Viano
2012 Citroen DS3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk BerichtenWelke duplicaten zijn de mooiste?
Ik heb nu van die vd Auto 5 steken maar vind het niet mooi.
Uw makelaar kan duplicaat bijvragen bij inschrijving, worden dan samen opgestuurd en is identiek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk BerichtenVrijdag middag via mijn makelaar aangevraagd,
Dinsdag morgen in de bus
Vind ik wel netjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHeeft er iemand live foto's van die 'onzichtbare' nummerplaathouder van de OTM-shop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHeeft er iemand live foto's van die 'onzichtbare' nummerplaathouder van de OTM-shop?
Heb hem ook gelijk aan de voorkant van de wagen gehangen!
Heb deze samen besteld met mijn duplicaat vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHartelijk dank znimmer! Ziet er proper uit.
Comment
-
ik had graag volgende week een nieuwe plaat gewild met een bepaalde lettercombinatie die er aan komt. hoe ga ik te werk, om juist op het goede moment bij de makelaar te zijn? Kan je trouwens een nieuwe plaat aanvragen zonder een andere wagen aan te schaffen? wie kan me helpen met goed advies?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Orlando Bekijk Berichtenik had graag volgende week een nieuwe plaat gewild met een bepaalde lettercombinatie die er aan komt. hoe ga ik te werk, om juist op het goede moment bij de makelaar te zijn? Kan je trouwens een nieuwe plaat aanvragen zonder een andere wagen aan te schaffen? wie kan me helpen met goed advies?
Dat kan, door je verzekeraar je inschrijving opnieuw te laten doen"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Nummerplaten aanvragen
Een tip voor degenen die nog nieuwe nummerplaten moeten bekomen. Ik heb ze besteld bij www.nummerbord.nu Maandag besteld om 19.30 uur, woensdag al in huis! Ze zijn tevens zeer scherp met de prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TijmenR Bekijk BerichtenEen tip voor degenen die nog nieuwe nummerplaten moeten bekomen. Ik heb ze besteld bij www.nummerbord.nu Maandag besteld om 19.30 uur, woensdag al in huis! Ze zijn tevens zeer scherp met de prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenWelke combinatie wil je?
Dat kan, door je verzekeraar je inschrijving opnieuw te laten doen
Wel bij een DIV antenne.
Dus moet je je naar een antenne begeven ( Gent , Oostende , Kontich )
en daar eigenlijk in contact staan met iemand die een beetje de nummerplaten
a la minute kan opvolgen.
Comment
Comment