Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Heusden zit Autoshop Vandeneynde, die werken samen met lin 799/autoplaten.be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
      Nee, die werd gisteren aangevraagd, anders had je een andere combinatie (tussen AVU en AWB) gekregen.
      Ik heb wel degelijk die combinatie hoor....ik heb de plaat al binnen anders zou ik zo zeker ni zijn.....
      2008 Mercedes Viano
      2012 Citroen DS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 't Cliptje Bekijk Berichten
        Ik heb wel degelijk die combinatie hoor....ik heb de plaat al binnen anders zou ik zo zeker ni zijn.....
        Ik betwijfel helemaal niet het feit dat je die combinatie hebt, maar dat die op maandag aangevraagd was.
        Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
        Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
          Ik betwijfel helemaal niet het feit dat je die combinatie hebt, maar dat die op maandag aangevraagd was.
          Ah...tja dit is hetgeen de makelaar mij wist te vertellen dus in hoeverre het de waarheid is...who cares.....
          2008 Mercedes Viano
          2012 Citroen DS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
            Welke duplicaten zijn de mooiste?

Ik heb nu van die vd Auto 5 steken maar vind het niet mooi.

Uw makelaar kan duplicaat bijvragen bij inschrijving, worden dan samen opgestuurd en is identiek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
              Vrijdag middag via mijn makelaar aangevraagd,
              Dinsdag morgen in de bus
              Vind ik wel netjes.

Vette plaat

Comment

• Heeft er iemand live foto's van die 'onzichtbare' nummerplaathouder van de OTM-shop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Heeft er iemand live foto's van die 'onzichtbare' nummerplaathouder van de OTM-shop?
                  ik zal er straks foto's van maken, ik post ze deze middag

Comment

Heeft er iemand live foto's van die 'onzichtbare' nummerplaathouder van de OTM-shop?
                    betreft hier de onzichtbare plaathouder van 6,50 euro. Was perfect voor mij, net hetgeen dat ik zocht.
                    Heb hem ook gelijk aan de voorkant van de wagen gehangen!
                    Heb deze samen besteld met mijn duplicaat vooraan.

Comment

• zo hoort het : strak, netjes, geen reclame, inox vijsjes

Comment

• Hartelijk dank znimmer! Ziet er proper uit.

Comment

Hartelijk dank znimmer! Ziet er proper uit.
                          de 4 vijsjes zitten er trouwens ook bij.

Comment

• 1-AAA-502 op een BMW 5-reeks Touring (F11)

Mvg,
                            =================
                            2016 Skoda Octavia RS

Comment

• ik had graag volgende week een nieuwe plaat gewild met een bepaalde lettercombinatie die er aan komt. hoe ga ik te werk, om juist op het goede moment bij de makelaar te zijn? Kan je trouwens een nieuwe plaat aanvragen zonder een andere wagen aan te schaffen? wie kan me helpen met goed advies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Orlando Bekijk Berichten
                                ik had graag volgende week een nieuwe plaat gewild met een bepaalde lettercombinatie die er aan komt. hoe ga ik te werk, om juist op het goede moment bij de makelaar te zijn? Kan je trouwens een nieuwe plaat aanvragen zonder een andere wagen aan te schaffen? wie kan me helpen met goed advies?
                                Welke combinatie wil je?
                                Dat kan, door je verzekeraar je inschrijving opnieuw te laten doen
                                "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Nummerplaten aanvragen

Een tip voor degenen die nog nieuwe nummerplaten moeten bekomen. Ik heb ze besteld bij www.nummerbord.nu Maandag besteld om 19.30 uur, woensdag al in huis! Ze zijn tevens zeer scherp met de prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TijmenR Bekijk Berichten
                                    Een tip voor degenen die nog nieuwe nummerplaten moeten bekomen. Ik heb ze besteld bij www.nummerbord.nu Maandag besteld om 19.30 uur, woensdag al in huis! Ze zijn tevens zeer scherp met de prijs.
                                    www.otm-shop.be levert de dag nadien al :p en da's tevens de producent van de officiële platen, dus ben je zeker van de looks, materialen en kwaliteit!

Comment

• Weet iemand aan welke combinatie ze nu ongeveer zitten? Ik krijg mijne vandaagtelefonisch door...
                                      Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Rond 12u30 heb ik 1BDE8** aangevraagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
                                          Welke combinatie wil je?
                                          Dat kan, door je verzekeraar je inschrijving opnieuw te laten doen
                                          Online kan je als makelaar géén herinschrijving doen !

Wel bij een DIV antenne.
                                          Dus moet je je naar een antenne begeven ( Gent , Oostende , Kontich )
                                          en daar eigenlijk in contact staan met iemand die een beetje de nummerplaten
                                          a la minute kan opvolgen.

Comment

Working...
                                          X