Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Orlando Bekijk Berichten
    ik had graag volgende week een nieuwe plaat gewild met een bepaalde lettercombinatie die er aan komt. hoe ga ik te werk, om juist op het goede moment bij de makelaar te zijn? Kan je trouwens een nieuwe plaat aanvragen zonder een andere wagen aan te schaffen? wie kan me helpen met goed advies?
    Je kan @slabate zijn website volgen: ttp://belgianlicenceplates.blogspot.com/ voor de combinaties die eraan komen.

Je kan ook live tracking doen via http://webdiv.mobilit.belgium.be/div...tusRequest.jsp. Vul hier wel niet 1-AAA-300 in, maar wel 1AAA300.

Je kan om een herinschrijving van je voertuig vragen, via maar wel via een antenne, niet via WebDiv. Enkel je verzekeringsmakelaar kan via WebDiv te werk gaan voor nieuwe inschrijvingen. Zorg wel dat je klaar zit en je papieren in orde zijn de dag zelf, want platencombinaties gaan bijzonder snel. Je moet daarenboven ook een tijdje wachten in de antennes (nummertje trekken), dus calculeer die wachttijd in.

Groeten!
    Last edited by ; 05/05/2011, 13:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD Bekijk Berichten
      Je kan @slabate zijn website volgen: ttp://belgianlicenceplates.blogspot.com/ voor de combinaties die eraan komen.
      Haha geweldig! :

"BEF means 'having oral sex' in informal Dutch but will not be skipped!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
        Rond 12u30 heb ik 1BDE8** aangevraagd
        en ik heb net een 1-BDE-5**
        Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Binnenkort BEL is wel vet...

Comment

• Ik kijk al uit naar de mensen die voor 1-BMW-xxx zullen gaan!
            AutoMinded.be

Comment

• welke papieren moeten in orde zijn hiervoor? Moet ik iets speciaals doen, of gewoon met huidige papieren naar antenne gaan?

Comment

• Heeft hier nog iemand van jullie een plaat met 3 A's?

De mijne is 1 - AAA - 988 lol (was er vroeg bij)

Comment

• Perso-plaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                    Ik kijk al uit naar de mensen die voor 1-BMW-xxx zullen gaan!
                    t zou lachen zijn moesten ze die combinatie gewoon niet uitbrengen, of enkel in perso

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      t zou lachen zijn moesten ze die combinatie gewoon niet uitbrengen, of enkel in perso
                      Dat zou sucken.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                        wimoptiek.be op

Comment

• Ben je verplicht zo een nieuwe plaat te nemen als je verandert van adres?
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                            Ben je verplicht zo een nieuwe plaat te nemen als je verandert van adres?
                            Inderdaad
                            "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten

Hahaha, sommige mensen kunnen er echt over gaan
                              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten

heb er ook even me gelachen de zondag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                  Ben je verplicht zo een nieuwe plaat te nemen als je verandert van adres?
                                  Neen , géén verplichting , enkel als er op je huidig inschrijvingsbewijs géén plaats
                                  meer is om een bijkomend adres te noteren.
                                  Dan moet je een nieuwe nummerplaat aanvragen.

Comment

• MAX 1 adreswijziging met de oude plaat!

Comment

• Ik vind de B-platen eigenlijk ook nog cool. Staat mooier dan de meeste A-combinaties vind ik.

Wanneer zouden ze aan BMW zitten?

Ocharme degene die BEF zullen krijgen.. Hier in de gemeente rijdt er ook nog iemand rond met 123-BEF plaat.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                        Neen , géén verplichting , enkel als er op je huidig inschrijvingsbewijs géén plaats
                                        meer is om een bijkomend adres te noteren.
                                        Dan moet je een nieuwe nummerplaat aanvragen.
                                        Ok merci, dan ga ik ze mogen houden
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Ik vind de B-platen eigenlijk ook nog cool. Staat mooier dan de meeste A-combinaties vind ik.

Wanneer zouden ze aan BMW zitten?

Ocharme degene die BEF zullen krijgen.. Hier in de gemeente rijdt er ook nog iemand rond met 123-BEF plaat.
                                          Kunt die weigeren op basis van het feit dat beffen een schunnig werkwoord is

No sh1t

Comment

Working...
                                          X