Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk BerichtenAan welke combinatie zou men zo rond oktober - november zitten? Ik zou dan mijn nieuwe wagen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk vind de B-platen eigenlijk ook nog cool. Staat mooier dan de meeste A-combinaties vind ik.
Wanneer zouden ze aan BMW zitten?
Ocharme degene die BEF zullen krijgen.. Hier in de gemeente rijdt er ook nog iemand rond met 123-BEF plaat.
Gisteren 1-BEF-733 tegengekomen
Voor het 1-AAA-lijstje:
1-AAA-667 Skoda Superb
Comment
-
1-AAA-806 op een Golf 3 Variant
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Update van de 1-AAA-lijst: http://belgianlicenceplates.blogspot...aa-plates.htmlRecentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenik vermoed ergens helemaal aan het begin van de C -reeks 1 - C.. - 123
Dus binnenkort "al" aan de C ?
Die 1 gaat ook niet lang meegaan dan ? Binnen 3 jaar aan nummer 2 ofzo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenBen ik nu mis of gaat dat deftig snel vooruit ?
Dus binnenkort "al" aan de C ?
Die 1 gaat ook niet lang meegaan dan ? Binnen 3 jaar aan nummer 2 ofzo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten1-BBB-555 op een Ford Fiësta MK3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
het is niet toegelaten om "extra" gaten te boren in plaat !!!
ook in lijst 1-AAA-xxx staat er zo ene ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenbij volgende keuring of controle van politie kan deze direct een nieuwe plaat gaan aanvragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenbij volgende keuring of controle van politie kan deze direct een nieuwe plaat gaan aanvragen
Ik hoop dat de eigenaar van de Corvette dit maar voorlopig heeft gedaan, en al een andere plaat in het juist formaat heeft aangevraagd.
Comment
-
Iemand een idee aan welke 'daily' combinatie ze momenteel zitten?
En welke oldtimer-plaat combinatie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIemand een idee aan welke 'daily' combinatie ze momenteel zitten?
En welke oldtimer-plaat combinatie?This page features all the "spotworthy" cars with a Belgian European licence plate spotted on Autogespot.nl: Index 1, normal series, A (#469...
@Slabate zijn website.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIemand een idee aan welke 'daily' combinatie ze momenteel zitten?
En welke oldtimer-plaat combinatie?Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD Bekijk Berichten
Je moet eens bellen naar DIV en vragen of je een kopie van hun volledige databank mag krijgen. Wat denk je dat ze gaan antwoorden ? Tuurlijk, weet ge wat, ge moogt onze server een weekje lenen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenHoe moet je je plaat dan bevestigen? Kostelijke grap
Ow, maar daarvoor hebben we een apart ministerie, namelijk die van het bevestigen van taks- en herkenningsplaten op voertuigen. Ik denk dat het antwoord iets inhoudt met een vijs en gaten, maar de details ken ik niet.
Comment
Comment