Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Het zou toch al erg moeten zijn moest een nieuwe plaat nu al onleesbaar zijn
    Ik heb al iemand gezien met een afgeschuurde plaat.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      Dat geldt dan toch ook voor de oude platen? Dus als ik mijn plaat binnenstebuiten hang met een zwarte sticker op, kunnen ze niets?
      Nee, want het zou enkel gaan over het kb van de nieuwe platen staat er.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Waar kan je een voorste plaat laten maken op formaat van een motoplaat?

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Waar kan je een voorste plaat laten maken op formaat van een motoplaat?
          OTM-shop
          Senna, Driven To Perfection

Comment

• Voor de BMW-liefhebbers:

de 1-BMW-*** platen komen eraan. De verwachting is momenteel voor woensdagmorgen (6 juli).

Meer info & updates via @slabate zijn Belgian License Plates.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD Bekijk Berichten
              Voor de BMW-liefhebbers:

de 1-BMW-*** platen komen eraan. De verwachting is momenteel voor woensdagmorgen (6 juli).

Meer info & updates via @slabate zijn Belgian License Plates.
              Vraagje, kan je dat dan gewoon via je verzekeringsmakelaar regelen want 'krijgen' die geen andere combinaties dan als je het via de DIV doet. Tenminste zo was vroeger toch? Of dat er in Oostende andere combinaties worden uitgereikt dan bvb in Brussel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                Vraagje, kan je dat dan gewoon via je verzekeringsmakelaar regelen want 'krijgen' die geen andere combinaties dan als je het via de DIV doet. Tenminste zo was vroeger toch? Of dat er in Oostende andere combinaties worden uitgereikt dan bvb in Brussel.
                Als je je wagen laat herinschrijven, dan moet het noodzakelijk via een DIV-kantoor gebeuren, want het kan absoluut niet via de verzekeraars. Je zult de eerste beschikbare combinatie krijgen; er is dus geen verschil tussen de combinaties die aan de DIV of bij de verzekeraars uitgereikt worden, in tegenstelling tot vroeger.
                Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• De BMW platen zullen al weg zijn tegen 13u zeker? Moet werken tot 13u en tegen dat ik aan het DIV kantoor ben is het ook al 14u of later.

Ahja, ik ben toch al redelijk gehecht geraakt aan mijn 1-ANA-xxx plaat (vanwege de 1AN).

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ik wacht gewoon tot de 1-PPP-xxx uitkomt.

Comment

• M'n kever was nog oldtimer gekeurd met zijn gewone plaat NSB-441 (al van in 1999 ), ik heb die laten keuren voor dagelijks gebruik (wel wat moeten aanpassen, maar soit) en heb mijn zelfde nummerplaat mogen behouden?! Voor mij gn probleem, ik heb graag m'n kleine plaat maar hoe komt dat? mss omdat ie niet verandert van eigenaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                        M'n kever was nog oldtimer gekeurd met zijn gewone plaat NSB-441 (al van in 1999 ), ik heb die laten keuren voor dagelijks gebruik (wel wat moeten aanpassen, maar soit) en heb mijn zelfde nummerplaat mogen behouden?! Voor mij gn probleem, ik heb graag m'n kleine plaat maar hoe komt dat? mss omdat ie niet verandert van eigenaar?
                        Inderdaad, zolang die kever op jou naam staat, kan je die plaat behouden . Als je hem als oldtimer gekeurd had gehouden, dan had je wel een O-plaat van Europees model gekregen.

Comment

• 1-BMW-669 is mine!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                            1-BMW-669 is mine!!!
                            Proficiat !

Comment

1-BMW-669 is mine!!!
                              Nu pas geweest?

Of deze voormiddag?

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                Proficiat !
                                Thx

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Nu pas geweest?

Of deze voormiddag?
                                Ik ben voormiddag geweest, ik was rond 11u45 buiten.

Comment

1-BMW-669 is mine!!!
                                  Proficiat!

is mine.

Comment

• Proficiat, toch al beter dan die AVL plaat of wat was het ook alweer.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Proficiat, toch al beter dan die AVL plaat of wat was het ook alweer.
                                      Thanks!

Was AWV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Proficiat!

is mine.
                                        Proficiat alle twee!!

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Comment

• Wanneer zal men aan COP zitten?

Comment

Working...
                                          X