Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDat geldt dan toch ook voor de oude platen? Dus als ik mijn plaat binnenstebuiten hang met een zwarte sticker op, kunnen ze niets?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Waar kan je een voorste plaat laten maken op formaat van een motoplaat?
Comment
-
Voor de BMW-liefhebbers:
de 1-BMW-*** platen komen eraan. De verwachting is momenteel voor woensdagmorgen (6 juli).
Meer info & updates via @slabate zijn Belgian License Plates.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD Bekijk BerichtenVoor de BMW-liefhebbers:
de 1-BMW-*** platen komen eraan. De verwachting is momenteel voor woensdagmorgen (6 juli).
Meer info & updates via @slabate zijn Belgian License Plates.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenVraagje, kan je dat dan gewoon via je verzekeringsmakelaar regelen want 'krijgen' die geen andere combinaties dan als je het via de DIV doet. Tenminste zo was vroeger toch? Of dat er in Oostende andere combinaties worden uitgereikt dan bvb in Brussel.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
De BMW platen zullen al weg zijn tegen 13u zeker? Moet werken tot 13u en tegen dat ik aan het DIV kantoor ben is het ook al 14u of later.
Ahja, ik ben toch al redelijk gehecht geraakt aan mijn 1-ANA-xxx plaat (vanwege de 1AN).
Comment
-
M'n kever was nog oldtimer gekeurd met zijn gewone plaat NSB-441 (al van in 1999 ), ik heb die laten keuren voor dagelijks gebruik (wel wat moeten aanpassen, maar soit) en heb mijn zelfde nummerplaat mogen behouden?! Voor mij gn probleem, ik heb graag m'n kleine plaat maar hoe komt dat? mss omdat ie niet verandert van eigenaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenM'n kever was nog oldtimer gekeurd met zijn gewone plaat NSB-441 (al van in 1999 ), ik heb die laten keuren voor dagelijks gebruik (wel wat moeten aanpassen, maar soit) en heb mijn zelfde nummerplaat mogen behouden?! Voor mij gn probleem, ik heb graag m'n kleine plaat maar hoe komt dat? mss omdat ie niet verandert van eigenaar?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten1-BMW-669 is mine!!!
Of deze voormiddag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenProficiat !
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNu pas geweest?
Of deze voormiddag?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Comment
-
Proficiat, toch al beter dan die AVL plaat of wat was het ook alweer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenProficiat, toch al beter dan die AVL plaat of wat was het ook alweer.
Was AWV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenProficiat!
is mine.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Comment
Comment