Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• crap... BMW of wa? Heb mijn nieuw plaat vorige week woe aangevraagd. Ga dus ook zo'n plaats hebbe. Op mijn Volvo...
    Iemand een idee hoe ik het volgende probleem kan oplosse:
    Als ik de plaats op de originele plaats hang, zal ze voor mijn parkeersensore hange. Ma ergens anders kan ik ze ni echt hange. Iemand een idee?

Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
    Als je je wagen laat herinschrijven, dan moet het noodzakelijk via een DIV-kantoor gebeuren, want het kan absoluut niet via de verzekeraars. Je zult de eerste beschikbare combinatie krijgen; er is dus geen verschil tussen de combinaties die aan de DIV of bij de verzekeraars uitgereikt worden, in tegenstelling tot vroeger.
    Sterk, want ik moet de mijne herinschrijven (pas verhuist en roos formulier staat vol) en heb het gewoon via de verzekering geregeld.
    Last edited by ; 13/07/2011, 10:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
      crap... BMW of wa? Heb mijn nieuw plaat vorige week woe aangevraagd. Ga dus ook zo'n plaats hebbe. Op mijn Volvo...
      Iemand een idee hoe ik het volgende probleem kan oplosse:
      Als ik de plaats op de originele plaats hang, zal ze voor mijn parkeersensore hange. Ma ergens anders kan ik ze ni echt hange. Iemand een idee?

Sterk, want ik moet de mijne herinschrijven (pas verhuist en roos formulier staat vol) en heb het gewoon via de verzekering geregeld.
      een vierkant formaat of motorplaat aanvragen

Comment

• ja daarjuist die site gezien, zal wel een gewoon moto-nummerplaat neme dan. die grote vierkante gaat ook ni passe. Men blokske heeft voldoende koeling nodig...

(wa zou ik toch graag die ****** da met het idee gekome is van die nieuw nummerplate graag in zen ***** stampe)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Proficiat!

is mine.
          vanmorgen 1-BMW-144 gezien op een zilveren E90 LCI M-pack

stond wel vet
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
            een vierkant formaat of motorplaat aanvragen
            En vanachter ook met zo'n gedrocht rijden? Gewone plaat aanvragen en zelf duplicaat in moto-formaat laten maken. De gewone vierkante zal ook niet mooi staan op die auto.

Deze week te horen gekregen dat WRX gehomologeerd is en 190 is ook bijna af, dus proberen om ze samen in te schrijven en opeenvolgende platen krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              En vanachter ook met zo'n gedrocht rijden? Gewone plaat aanvragen en zelf duplicaat in moto-formaat laten maken. De gewone vierkante zal ook niet mooi staan op die auto.

Deze week te horen gekregen dat WRX gehomologeerd is en 190 is ook bijna af, dus proberen om ze samen in te schrijven en opeenvolgende platen krijgen.
              da is het plan

Hoop da ge het voor mekaar krijgt om ze na mekaar in te schrijven, ma vrees ervoor. Terwijl ze bezig zijn met de gegevens van de 2de nummerplaats in te geven, is er waarsch al een andere nummerplaat ingegeven voor een andere wagen. Dus denk da ge met een klein verschil gaat zitten (101 en 103 bv)

Comment

da is het plan

Hoop da ge het voor mekaar krijgt om ze na mekaar in te schrijven, ma vrees ervoor. Terwijl ze bezig zijn met de gegevens van de 2de nummerplaats in te geven, is er waarsch al een andere nummerplaat ingegeven voor een andere wagen. Dus denk da ge met een klein verschil gaat zitten (101 en 103 bv)
                Op het werk slagen ze er toch ook telkens in om 5 opeenvolgende platen te krijgen. Maar het zal waarschijnlijk toch net niet lukken omdat 1 van de twee import is, dus andere procedure dacht ik. Waar zitten ze nu ongeveer, denk binnen 1 a 2 weken mijn twee platen aan te vragen?

Comment

ja daarjuist die site gezien, zal wel een gewoon moto-nummerplaat neme dan. die grote vierkante gaat ook ni passe. Men blokske heeft voldoende koeling nodig...

(wa zou ik toch graag die ****** da met het idee gekome is van die nieuw nummerplate graag in zen ***** stampe)
                  De fout ligt wel bij de bumper he

Comment

• nee bij die slimme mannen van de overheid
                    alles was goed zoals het was , waarom veranderen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk Berichten
                      nee bij die slimme mannen van de overheid
                      alles was goed zoals het was , waarom veranderen ...
                      Omdat het nu meer opbrengt. Simpel.

Comment

• welkom in België

Comment

• Slechts 6,5 maand gewacht, vandaag gekregen, morgen komt achterste binnen.

Comment

Slechts 6,5 maand gewacht, vandaag gekregen, morgen komt achterste binnen.

?????????????????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
                              De fout ligt wel bij de bumper he
                              haha, de kip en het ei zeker? men bumper was er wel degelijk al voor de nummerplaat van die groote

@Dimi, volg ook effe ni ze.

Comment

• Wat volg je niet? Auto in januari gekeurd, nummerplaat dinsdag gekregen. Import duurt altijd "iets" langer.

Comment

Wat volg je niet? Auto in januari gekeurd, nummerplaat dinsdag gekregen. Import duurt altijd "iets" langer.
                                  Ja Hallo iets langer zo lang jong, niet te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                                    Ja Hallo iets langer zo lang jong, niet te doen
                                    Ja, hun procedures voor niet-europese auto's in te voeren is belachelijk. En zo ongelooflijk slecht geregeld, had ik niet elke week zelf naar de DIV gebeld om te vragen hoe ver het stond, was ik nu nog aan 't wachten.

Comment

haha, de kip en het ei zeker? men bumper was er wel degelijk al voor de nummerplaat van die groote

@Dimi, volg ook effe ni ze.
                                      Mss proberen om een sticker te kleven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LanciaMan Bekijk Berichten
                                        Mss proberen om een sticker te kleven?
                                        http://www.auto-stickers.be/catalog/...roducts_id=531
                                        Dat mag niet meer (gelukkig, want soms waren die stickers veel te klein).
                                        Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                                        Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Eentje voor bij te voegen bij de AAA-nummerplaten : AAA-199, Volkswagen Cady

Comment

Working...
                                          X