Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijft echt een hilarisch topic dit.

Allemaal schouppe de schuld geven terwijl dit gewoon een Europese verplichting is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Blijft echt een hilarisch topic dit.

Allemaal schouppe de schuld geven terwijl dit gewoon een Europese verplichting is

Als jij mij kan tonen dat europa landen verplicht zo'n nummerplaat te nemen, kom ik u voeten kussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
        Sinds 2008 is het in Nederland geen twee karakters meer per keer:
        Ja, weet ik, maar ik bedoelde de oude combinatie, vb FZ-34-KL

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Ja, weet ik, maar ik bedoelde de oude combinatie, vb FZ-34-KL
          Dan is het goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
            Europa heeft de beslissing reeds genomen in 1998 om het uitzicht van de nummerplaten te uniformiseren voor alle voertuigen die ingeschreven zijn binnen de Europese Unie.
            Het Koninklijk Besluit van 20.07.2001 herneemt de wet op de inschrijving van motorvoertuigen in België. Dit KB zal weldra gewijzigd worden ingevolge de invoering van de nieuwe Europese nummerplaten.
            De Staatssecretaris voor Mobiliteit, Etienne Schouppe, heeft aan de DIV (Dienst Inschrijving Voertuigen) gevraagd, om de nieuwe nummerplaten te introduceren vanaf 15 november 2010.
            Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
            Als jij mij kan tonen dat europa landen verplicht zo'n nummerplaat te nemen, kom ik u voeten kussen.
            Ik hoop voor u dat Carlito zijn voeten heeft gewassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
              Ik hoop voor u dat Carlito zijn voeten heeft gewassen

De Europese nummerplaten zijn niet verplicht, al hebben alle andere lidstaten er dus wel al voor gekozen.
              http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4740573563.htm#

Comment

• 't Lijkt er dus op dat bijna iedereen (op lange termijn) een nieuwe plaat krijgt met een nieuwe combinatie. Nuja zo zonder die B ervoor is wel handig als je een tripje maakt naar Hongarije oid, dan mogen ze al "goed zoeken" om de boete op te sturen :p.

Comment

• damn, die vierkante plakken zijn echt zo asymetrisch, da vond ik net het leuke aan de huidige platen, die zijn relatief symetrisch

Comment

• Wat is de lengte van die nieuwe plaat eigenlijk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Gaat een gepersonaliseerde dan ook 625 * 2 euro kosten?
                      Het zal in ieder geval meer zijn dan 625

Comment

• gepersonaliseerde europese nummerplaat

Gepersonaliseerde nummerplaten beginnend met 9 - XXX - xxx zullen 1.000,00 Euro kosten vanaf 15 november 2010.
                        Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                        VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                        VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                        Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                        Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                        Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                          Gepersonaliseerde nummerplaten beginnend met 9 - XXX - xxx zullen 1.000,00 Euro kosten vanaf 15 november 2010.
                          Damn.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Da's dan 20 euro produktiekosten en 980 euro winst

Beat that

Zouden beter zoiets doen : http://www.nydmv.state.ny.us/region.htm

Duurste is 91 dollar, volle 70 euro
                            Last edited by ; 18/09/2010, 16:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kwertie Bekijk Berichten
                              't Lijkt er dus op dat bijna iedereen (op lange termijn) een nieuwe plaat krijgt met een nieuwe combinatie. Nuja zo zonder die B ervoor is wel handig als je een tripje maakt naar Hongarije oid, dan mogen ze al "goed zoeken" om de boete op te sturen :p.
                              Ze waren toch verrassend snel in onze nationaliteit te vinden he? Aan de grens gewoon combinatie geven, zonder nationaliteit of zelfs maar auto te tonen, ze wisten dat we belgen waren, terwijl er in Scandinavië, Litouwen, Letland en Hongarije met dezelfde combinaties gereden wordt.
                              Van die controle op de brug heb ik inderdaad wel nooit iets gehoord.
                              En ik wil geen nieuwe combinatie, mijn plaat hangt er nu al 6 jaar op en die wil ik houden.

Comment

Die negen is zo stom, hadden ze nu gewoon in plaats van die 9 dat je een willekeurig cijfer of een letter mocht kiezen dan zou je er iets leuks van kunnen maken

Had nochtans graag eens een gepersonaliseerde nummerplaat gekocht maar no way dat ik 1000 euro op tafel ga leggen om dan met zo'n stomme 9 rond te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                  ...
                                  En ik wil geen nieuwe combinatie, mijn plaat hangt er nu al 6 jaar op en die wil ik houden.
                                  Ik heb al 20 jaar mijn plaat, ik wil ze ook houden.
                                  Als ze nu zouden zeggen uw oude combinatie met een 1 voor.

En gaat ge de volgende plaat dan houden, of elke autowissel weer een nieuwe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Blijft echt een hilarisch topic dit.

Hetgene ik er lastig aan vind is het onderstaande...
                                    Dat men terug begint van 1-AAA-001 ipv verder te gaan met combinaties met een 1- er voor.

Zodat je dus je 'oude' combinatie kan behouden op een nieuwe plaat. Zonder kosten (excl eventueel die €20)
                                    Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                    Ik heb al 20 jaar mijn plaat, ik wil ze ook houden.
                                    Als ze nu zouden zeggen uw oude combinatie met een 1 voor.

En gaat ge de volgende plaat dan houden, of elke autowissel weer een nieuwe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                                      Da's dan 20 euro produktiekosten en 980 euro winst
                                      Volgens mij bedoel je 10 euro productiekosten en 990 euro winst voor de staat.

Comment

• of nog minder, en dat mag perfect

het was al te veel om cool te zijn met z'n 25000 beffers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Volgens mij bedoel je 10 euro productiekosten en 990 euro winst voor de staat.
                                          Ik weet het niet, naar het schijnt zouden ze deze keer zelfs 2 platen afleveren ... voor 10 euro lijkt mij dat wel nipt

Ze gaan nu ook niet gewone (niet gepersonaliseerde) platen verkopen met verlies he ... stel u voor.

Comment

Working...
                                          X