Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Opsturen? kan je die niet meer in de regionale DIV kantoren gaan binnen steken?
    Ja, dat kan maar je moet ze er buiten in een grote speciale brievenbus voor nummerplaten steken met die sticker op van bij je nieuwe plaat. Maar je hebt toch minder kans he dan dat ze verloren gaat ze zit direkt bij de DIV dan. (DIV in Brussel spreek ik van he daar staat toch zo een brievenbus)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
      Ja, dat kan maar je moet ze er buiten in een grote speciale brievenbus voor nummerplaten steken met die sticker op van bij je nieuwe plaat. Maar je hebt toch minder kans he dan dat ze verloren gaat ze zit direkt bij de DIV dan. (DIV in Brussel spreek ik van he daar staat toch zo een brievenbus)
      In Alken stond dat vroeger (voor de huidige platen) ook, hoe dat nu zit weet ik echter niet.

Maar ik zou het allersinds veiliger vinden om het zo te doen, ben je zeker dat hij is waar hij hoort te zijn, iets wat bij de post nog te vaak problemen oplevert.
      (dan heb ik het niet enkel over nummerplaten, maar in het algemeen)
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gewoon je oude nummerplaat afgeven bij de Post. Zij zorgen voor de rest.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Volgens de nr-platen blog komen worden de 1-BUS platen woensdag als laatste afgehandeld. Rond hoe laat moet ik dan bij de verzekeraar zijn zodat ik een BUS plaat heb? Zou leuk zijn voor op m'n T3.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik zou de site van de DIV in de gaten houden. Denk dat je gemiddeld mag rekenen op een omlooptijd van 2 uur per combinatie, dus wanneer ze aan BUT zitten best naar het verzekeringskantoor gaan. Ik weet niet of je mobiel internet hebt op je GSM, maar de site van de DIV werkt perfect daarop en je kan dus in principe voor het verzekeringskantoor controleren aan welke combinatie ze zitten.

Comment

• BUT komt toch na BUS?

En geen internet @ gsm nee, dat ding stamt af uit 2006.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• BUR, excuseer. Ik zou je op de hoogte willen houden maar zit vanaf morgen in het buitenland voor twee weken dus je zult het aan iemand anders moeten vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  BUT komt toch na BUS?

En geen internet @ gsm nee, dat ding stamt af uit 2006.
                  Dat valt mee. De mijne is van 2004. Die heeft zelfs een experiment met bier overleeft . Ding is niet kapot te krijgen

Comment

• Kan wel internetten op m'n GSM maar dat is ongelofelijk duur (Vodaphone), en op dat klein scherm zie je amper iets..

Ik wacht ook al jaren tot hij kapot gaat zodat ik een nieuwe kan kopen, maar het komt er ook niet van. (enkel werkt dat pookje (heb zo'n Sony Ericsson) niet meer zoals het hoort, wat wel irritant is!)

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Daar net een Volvo S60 gespot met volgende nummerplaat : 0-Y-127
                      Was een nieuwe nummerplaat. Is die O niet voorbehouden voor oldtimers?
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Nieuwe nummerplaat?
                        Dan staat daar een 1, 8 of 9 voor.
                        Met een 9 is het mogelijk als het eerste het cijfer 0 was.
                        Dus 9-0-Y-127.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Kan wel internetten op m'n GSM maar dat is ongelofelijk duur (Vodaphone), en op dat klein scherm zie je amper iets..

Ik wacht ook al jaren tot hij kapot gaat zodat ik een nieuwe kan kopen, maar het komt er ook niet van. (enkel werkt dat pookje (heb zo'n Sony Ericsson) niet meer zoals het hoort, wat wel irritant is!)
                          heb dezelfde denk ik, K810i, zijn vree goeie gsm's! Is ook van 2005 of 2006 denk ik. Had ondertss ne LG Renoir gekocht, maar daar is de luidspreker van gesprongen. Had deze bijgehoude als reserve. Ben nu wel aan't zien voor terug iets moderners, ne Xperia Ray of Neo of zo

van de week deze nog gespot, is da een perso? Wel schoon op ne Merc!
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• toeval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                              heb dezelfde denk ik, K810i, zijn vree goeie gsm's! Is ook van 2005 of 2006 denk ik. Had ondertss ne LG Renoir gekocht, maar daar is de luidspreker van gesprongen. Had deze bijgehoude als reserve. Ben nu wel aan't zien voor terug iets moderners, ne Xperia Ray of Neo of zo

van de week deze nog gespot, is da een perso? Wel schoon op ne Merc!
                              Mijne is een K300i.

Die AMG plaat is geen perso. Is hetzelfde zoals de 1-BMW platen. Is toeval of hij heeft gewacht tot ze aan de 1-AMG platen zaten om hem in te schrijven.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Tot hoe lang blijven ze werken bij de DIV? Kantoor is al dicht om 15u45, maar verzekeringskantoor pas om 17u.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• checkt gewoon hun site is, verschilt van kantoor tot kantoor. 't zelfde voor de verzekering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                    Ik zou de site van de DIV in de gaten houden. Denk dat je gemiddeld mag rekenen op een omlooptijd van 2 uur per combinatie, dus wanneer ze aan BUT zitten best naar het verzekeringskantoor gaan. Ik weet niet of je mobiel internet hebt op je GSM, maar de site van de DIV werkt perfect daarop en je kan dus in principe voor het verzekeringskantoor controleren aan welke combinatie ze zitten.
                                    Is er ergens een site waar je dit kan volgen?
                                    Zo ja, heeft iemand de link?

Alvast bedankt

Comment

• Alsjeblieft

ENG: This blog is meant to gather as much information as possible about Belgian licence plates: the highest numbers observed as well as any news items. FR: La vocation de ce blog est de réunir un maximum d'informations sur les plaques d'immatriculation belges : les plus hauts numéros de chaque série, ainsi que toute actualité. NL: Dit blog is bedoeld om zo veel informatie te verzamelen m.b.t. Belgische nummerplaten: de hoogste nummers van elke reeks en alle nieuwsberichten.
                                      Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                                      Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Een leuke transitplaat:

Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                                        Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Ik heb reeds een nieuwe nummerplaat en ga nu van auto wisselen . Ik heb gehoord dat ik nu opnieuw een plaat moet aanvragen ? Mijn "oude nieuwe" in principe terug inleveren ... Is dit zo ?

Comment

Working...
                                          X