Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Vandaag weer eentje, zelfs met plaathouder van een Belgische garage. Ik zal er nu maar mee stoppen want anders staat dit ganse topic binnenkort vol met Poolse duplicaten van Belgische nummerplaten Moest iemand de reden kennen waarom deze platen hier zo talrijk te bezichtigen zijn mag hij het mij altijd laten weten, ik ben er echt nieuwsgierig naar

En dan nog 'BUM' als combinatie.

Het kleinste kind ziet toch dat dat zo fake als wat is?

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      En dan nog 'BUM' als combinatie.

Het kleinste kind ziet toch dat dat zo fake als wat is?
      De Poolse flikken toch blijkbaar niet
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Cfr artikel in De Tijd - De tien geheimen van de begroting.

De nummerplaten zullen waarschijnlijk 10 eur opslaan.
        Van 20 eur naar 30 eur. ( levert de staatskas 18 miljoen eur extra op )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
          Cfr artikel in De Tijd - De tien geheimen van de begroting.

De nummerplaten zullen waarschijnlijk 10 eur opslaan.
          Van 20 eur naar 30 eur. ( levert de staatskas 18 miljoen eur extra op )

Alsof het nu nog niet duur genoeg is!! En dan nog niet eens met de voorste plaat erbij..

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• ik heb voor mijn zoon zijn auto de voorste mee laten afkomen, heb maar 20 euro betaald voor de twee platen. Verzekeringsagent zei toen dat de meeste dat zo doen, omdat ze toch geen extra rekening daarvoor afsturen. Was goedkoper dan één te laten maken , normaal moet je 10 euro betalen voor de voorste dacht ik, maar heb nooit een rekening ervoor gekregen, alleen voor de achterste heb ik moeten betalen

Comment

• Ik had dat ook gevraagd bij m'n verzekeraar maar 'die deden dat niet'.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                ik heb voor mijn zoon zijn auto de voorste mee laten afkomen, heb maar 20 euro betaald voor de twee platen. Verzekeringsagent zei toen dat de meeste dat zo doen, omdat ze toch geen extra rekening daarvoor afsturen. Was goedkoper dan één te laten maken , normaal moet je 10 euro betalen voor de voorste dacht ik, maar heb nooit een rekening ervoor gekregen, alleen voor de achterste heb ik moeten betalen
                Als laatste land ter wereld, maar eindelijk dus TWEE platen die afgeleverd worden, GEWELDIG.

Comment

Ik had dat ook gevraagd bij m'n verzekeraar maar 'die deden dat niet'.
                  Tjah, verzekeraars doen niets extra als je ze niets extra betaalt he ...
                  Ambtenaren doen niet extra, tout court.

Comment

• Ik kan het alleen maar aanraden, ineens zo'n voorste nummerplaat mee laten afkomen.
                    Die zijn ten minste goed gemaakt (identiek materiaal/kleur/font als de achterste plaat)

Als je ze ergens anders laat maken (of gratis bij je dealer) daar zit dikwijls nogal wat rommel tussen ...
                    Voor de gemiddelde auto-eigenaar waarschijnlijk geen probleem, maar denk dat wij hier toch iets meer op "details" letten
                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Vanaf volgend jaar kost dit grapje 30 euro.

De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                      1990 Volvo 344
                      1991 Mercedes W124 230CE
                      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                      1980 Volkswagen Derby CLS
                      1990 Mercedes W124 230CE
                      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                        Vanaf volgend jaar kost dit grapje 30 euro.

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...merplaat.dhtml
                        Een schande, dat dat ook alweer meer moet gaan kosten

Ik hoop dat ik nog lang ga kunnen rijden met mijn huidige auto met platen van juist voor de invoering van de europese nummerplaat.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Triest !

30 euro voor zo'n lelijk misbaksel van een plaat

en ik ga er volgend jaar wss twee nodig hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Triest !

30 euro voor zo'n lelijk misbaksel van een plaat

en ik ga er volgend jaar wss twee nodig hebben...
                            Echt he.. En dit is dan nog enkel de voorste plaat...

Weg met Elio Di Rupo!

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Echt he.. En dit is dan nog enkel de voorste plaat...

Weg met Elio Di Rupo!
                              Alleen De Rupo?
                              Weg met heel die bende ja.
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Alleen De Rupo?
                                Weg met heel die bende ja.
                                En hoe wil je dat doen???????
                                Was er iemand in Brussel vrijdag (2 dec) om te betogen...........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                  En hoe wil je dat doen???????
                                  Was er iemand in Brussel vrijdag (2 dec) om te betogen...........
                                  Hoe ik dat zou doen? Ik alleen kan dat niet doen he, tenzij den boel daar opblazen als ze allemaal bij elkaar zitten

Ik wou gaan ja.
                                  Maar donderdag een klein ongelukje gehad, en kon daardoor niet.

Ken er toch verschillende die wel geweest zijn.

Comment

• Als ik gewoon men auto hou dan moet ik geen nieuwe plaat aanschaffen he? Of kunnen ze die verplicht invoeren voor iedereen? Net een wat verwarrend artikel gelezen hierover vandaar men vraag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                                      Als ik gewoon men auto hou dan moet ik geen nieuwe plaat aanschaffen he? Of kunnen ze die verplicht invoeren voor iedereen? Net een wat verwarrend artikel gelezen hierover vandaar men vraag.
                                      Kan goed zijn dat ze binnen enkele jaren (of nu al?) op de keuring uw plaat nauwlettend in de gaten gaan houden. Is ze iets of wat verweerd of aan het afblotten kan het goed zijn dat je afgekeurd wordt en dat je een nieuwe plaat moet aanvragen

Zo voel ik het toch aan...

Comment

• oh wel wel zis nog maar een jaartje oud dus nog geen paniek. Wel leep gezien van die mannen

Comment

• Ik weet wel dat ze de laatste keren hebben zitten zagen over de nummerplaat (oude combinatie) langs voor. Daar had ene tegenaan gezeten met een trekhaak, en bijgevolg was een van de letterkes wat verbogen.
                                          'Opmerking: mogelijk onduidelijkheid kenteken' of zoiets

Comment

Working...
                                          X