Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    Kan goed zijn dat ze binnen enkele jaren (of nu al?) op de keuring uw plaat nauwlettend in de gaten gaan houden. Is ze iets of wat verweerd of aan het afblotten kan het goed zijn dat je afgekeurd wordt en dat je een nieuwe plaat moet aanvragen

Zo voel ik het toch aan...
    Dat doen ze inderdaad, maar als je een plaat heb die nog maar een paar jaar oud is denk ik dat je daarvoor wel safe zit.

Tenzij je gaatjes bij geboord hebt in je plaat om ze te bevestigen, dan heb je pech, dan kan je een nieuwe aanvragen.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
      Ik weet wel dat ze de laatste keren hebben zitten zagen over de nummerplaat (oude combinatie) langs voor. Daar had ene tegenaan gezeten met een trekhaak, en bijgevolg was een van de letterkes wat verbogen.
      'Opmerking: mogelijk onduidelijkheid kenteken' of zoiets
      Dat heeft mijne pa ook gehad met zijn plaat jaren terug, volgende keuring (met dezelfde plaats) was die blijkbaar ineens terug wel leesbaar, want plots geen opmerking meer
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Dat heeft mijne pa ook gehad met zijn plaat jaren terug, volgende keuring (met dezelfde plaats) was die blijkbaar ineens terug wel leesbaar, want plots geen opmerking meer
        Pff dat kan beter: van een opmerking over roest aan dorpel naar geen opmerkingen zonder er iets aan te doen.

Anderzijds ken ik iemand die met een stokoude nummerplaat rijdt, die al meermaals herschilderd heeft, meerdere gaatjes geboord heeft doorheen de jaren en dit jaar geen opmerking heeft gekregen op de keuring. Ik had hem nochtans gewaarschuwd dat ze er vanaf nu wel eens moeilijk over zouden doen, maar ik was verbaasd dat ze er niets van gezegd hadden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
          Ik weet wel dat ze de laatste keren hebben zitten zagen over de nummerplaat (oude combinatie) langs voor. Daar had ene tegenaan gezeten met een trekhaak, en bijgevolg was een van de letterkes wat verbogen.
          'Opmerking: mogelijk onduidelijkheid kenteken' of zoiets
          Voorste plaat is niet erg, die kan je vervangen he.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
            Pff dat kan beter: van een opmerking over roest aan dorpel naar geen opmerkingen zonder er iets aan te doen.

Anderzijds ken ik iemand die met een stokoude nummerplaat rijdt, die al meermaals herschilderd heeft, meerdere gaatjes geboord heeft doorheen de jaren en dit jaar geen opmerking heeft gekregen op de keuring. Ik had hem nochtans gewaarschuwd dat ze er vanaf nu wel eens moeilijk over zouden doen, maar ik was verbaasd dat ze er niets van gezegd hadden.
            Ja, wat ge soms allemaal hoort, niet normaal.

En wat dat van die nummerplaat betreft, je kan geluk hebben he.

Comment

• Ik heb gezocht maar niet gevonden, vorig jaar stond hier een link van een site waarop je kon zien per dag welke platen er waren gedrukt die dag, weet iemand die link nog?

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                Vanaf volgend jaar kost dit grapje 30 euro.

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...merplaat.dhtml

En zo gaat de normale mens en de bedrijven weer opdraaien voor 't tekort van de regering. Een schande is het...
                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Eigenlijk is het niet (volledig) de schuld van de huidige regering, maar van de vorige regeringen. Denk aan Jean-Luc 'problemen lossen we pas op als die zich voordoen' Dehaene en co. Spelletje gaat ook al aan de gang sinds de jaren '70.

Nu is Di Rupo de pispaal die de boel mag rechttrekken. Wat niet wil zeggen dat ik volledig akkoord ben dat de bevolking grotendeels moet opdraaien voor de tekorten van de overheden in het verleden. Ik vraag me af of ik ga mogen stoppen met werken op m'n 70ste als je ziet hoe het nu al gaat..

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Ik vraag me af of ik ga mogen stoppen met werken op m'n 70ste als je ziet hoe het nu al gaat..
                    Ja, want we worden toch allemaal ouder en ouder... daar ben je vet mee, als je dan doodvalt op uw 65ste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                      Ik heb gezocht maar niet gevonden, vorig jaar stond hier een link van een site waarop je kon zien per dag welke platen er waren gedrukt die dag, weet iemand die link nog?

Mvg
                      Niemand??????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                        Niemand??????
                        ENG: This blog is meant to gather as much information as possible about Belgian licence plates: the highest numbers observed as well as any news items. FR: La vocation de ce blog est de réunir un maximum d'informations sur les plaques d'immatriculation belges : les plus hauts numéros de chaque série, ainsi que toute actualité. NL: Dit blog is bedoeld om zo veel informatie te verzamelen m.b.t. Belgische nummerplaten: de hoogste nummers van elke reeks en alle nieuwsberichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                          Merci

Comment

• Krijg je een nieuwe nummerplaat als je verhuist? Ik heb wel nog plaats op mijn inschrijvingsbewijs voor een nieuw adres te plaatsen.
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                              Krijg je een nieuwe nummerplaat als je verhuist? Ik heb wel nog plaats op mijn inschrijvingsbewijs voor een nieuw adres te plaatsen.
                              Ik dacht van niet, mijn zus is sinds enkele weken verhuisd en het stadhuis heeft het gewoon vermeld op de roze kaart, dus mag ze haar oude plaat houden.

Ik heb vandaag plaat ontvangen voor de 190 (die na anderhalf jaar bijna af is!), wat een lelijke combinatie: 1-CIW-849. Nummerplaten met een i zijn altijd lelijk.

Comment

• net 1-CJB-473 in ontvangst genomen voor de Jag (gistermiddag om 12u aangevraagd)
                                1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                  Ik dacht van niet, mijn zus is sinds enkele weken verhuisd en het stadhuis heeft het gewoon vermeld op de roze kaart, dus mag ze haar oude plaat houden.

Ik heb vandaag plaat ontvangen voor de 190 (die na anderhalf jaar bijna af is!), wat een lelijke combinatie: 1-CIW-849. Nummerplaten met een i zijn altijd lelijk.
                                  Ik heb 1-APJ-539, en ik vind combinaties met de "J" echt ook heel lelijk....

Comment

Ik heb 1-APJ-539, en ik vind combinaties met de "J" echt ook heel lelijk....
                                    Ook ja, die laat ook teveel witruimte. En platen met zowel X en K, moet ik te lang naar kijken om te kunnen zien wat er op staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Ook ja, die laat ook teveel witruimte. En platen met zowel X en K, moet ik te lang naar kijken om te kunnen zien wat er op staat.
                                      de platen die beginnen met Y vind ik ook heel lelijk. YTW, YIL en consoorten :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                        ik heb voor mijn zoon zijn auto de voorste mee laten afkomen, heb maar 20 euro betaald voor de twee platen. Verzekeringsagent zei toen dat de meeste dat zo doen, omdat ze toch geen extra rekening daarvoor afsturen. Was goedkoper dan één te laten maken , normaal moet je 10 euro betalen voor de voorste dacht ik, maar heb nooit een rekening ervoor gekregen, alleen voor de achterste heb ik moeten betalen
                                        Uw verzekeraar zal die betaald hebben. De rekening voor de tweede plaat gaat naar degene die ze vraagt via internet. De mijne wou niet eens een tweede aanvragen voor mij omdat hij ze anders moest betalen, de lelijke pinne.

Comment

de platen die beginnen met Y vind ik ook heel lelijk. YTW, YIL en consoorten :p
                                          Mijn eerste plaat was YTQ.

Ik wil wel een 1-IAN plaat als die uitgebracht worden.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X