Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
deze flitswagen van de zone RIHO(roeselare - izegem(foto) - hooglede)
Onder andere, ik heb het ook al op andere poltie auto's zien staan.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Is er iemand die een gepersonaliseerde plaat kent die toch start met 1-***-***?
Die zouden (verkeerdelijk) zijn uitgereikt heel in het begin van de omzetting.
Vandaag in Polen weer zo'n vervalsing tegengekomen (niet deze oudere foto). Voor ik een handypic kon maken stond de eigenaar of kennis ervan plots achter mij. Vermits hij er nogal luguber uitzag riep ik maar "nice car". Gelukkig spreekt mijn vriendin Pools en zei zij tegen hem dat ik een grote Volvo fan ben en zijn auto mooi vond (hadden wij gelukkig afgesproken moest dit ooit gebeuren). Aan zijn gezicht te zien geloofde hij er niet veel van maar hij liet ons toch gerust en ging een winkel binnen. Zelden mij zo vlug uit de voeten gemaakt
Het betreft een zilveren Volvo V70 van de huidige generatie met nummerplaat 097-AAN. Dat fenomeen blijft mij maar intrigeren, men ziet de vervalsingen dagelijks en dan vooral blijkbaar alleen met B-nummerplaten. Het valt van ver op dat ze niet origineel zijn. Ooit wil ik dit geheim toch ontrafelen...
Heb al meerdere mensen zien rondrijden met de officiële nummerplaat vooraan. Vanochtend ook weer 1.
Had ik ook al aan gedacht, hier zijn het in ieder geval zowel vooraan als achteraan vervalsingen. Allemaal zoals deze hieronder, het is wel altijd riskant om er pics van te kunnen maken.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
En dan heb je ook de vele Polen die hier wonen en rondrijden met Poolse nummerplaat...
Enig idee wanneer de 1-EEE-xxx platen uitgereikt worden?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Over onze nieuwe nummerplaat toch dit:we zijn het enig land van EU met een andere kleur.Goed en wel maar wat blijkt onze kleur is dezelfde als die wordt gebruikt in Duitsland door garagisten.Je zal maar door Duitsland rijden.Nog erger is het feit dat onze voorste plaat wordt geleverd door schoenlappers.Het resultaat is duidelijk kleur en formaat lopen uit elkaar.Of hoe België weer opvalt met rommelige wetgeving.Kijk naar Oostenrijk prachtige platen in zwart en wit en erg herkenbaar als Oostenrijks en bovendien vooraan en achteraan identiek.Schoonheid is niet moeilijk als je maar wil.Was het niet Milquet die dwars lag en vond dat Belgen in het buitenland naar mekaar moeten kunnen wuiven?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Over onze nieuwe nummerplaat toch dit:we zijn het enig land van EU met een andere kleur.Goed en wel maar wat blijkt onze kleur is dezelfde als die wordt gebruikt in Duitsland door garagisten.Je zal maar door Duitsland rijden.Nog erger is het feit dat onze voorste plaat wordt geleverd door schoenlappers.Het resultaat is duidelijk kleur en formaat lopen uit elkaar.Of hoe België weer opvalt met rommelige wetgeving.Kijk naar Oostenrijk prachtige platen in zwart en wit en erg herkenbaar als Oostenrijks en bovendien vooraan en achteraan identiek.Schoonheid is niet moeilijk als je maar wil.Was het niet Milquet die dwars lag en vond dat Belgen in het buitenland naar mekaar moeten kunnen wuiven?
Daar heb je een punt.
Bij sommige staan vooraan die letters uiterst dicht bij mekaar en bij andere zijn het koeien van letters en veruitstaand lol
Comment