Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vwoila, mijn voorste kenteken zelf gemaakt op het oude formaat

cijfercombinatie heb ik bewerkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Wel vreemd eigenlijk, want zelfs de flikken rijden met van die platen rond.
      deze flitswagen van de zone RIHO(roeselare - izegem(foto) - hooglede)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
        deze flitswagen van de zone RIHO(roeselare - izegem(foto) - hooglede)
        Onder andere, ik heb het ook al op andere poltie auto's zien staan.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Naar aanleiding van volgend topic: http://www.9lives.be/forum/mobilitei...el-5-a-19.html

Is er iemand die een gepersonaliseerde plaat kent die toch start met 1-***-***?
          Die zouden (verkeerdelijk) zijn uitgereikt heel in het begin van de omzetting.

Comment

• ik ben er idd al 1 tegengekomen van waar ik wist dat ze vroeger een perso was. opeens nieuwe auto en de plaat kreeg een 1 erbij ipv 9

Comment

• Thx Namaz, ik zie overings dat ik in het verkeerde topic zit;
              Heb het nog eens gepost in het juiste ook.

Comment

• traktoren krijgen een eigen nummerplaat: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...0331_tractoren

Comment

• Vandaag gezien op E40: 1-DAB-175 op Grand Cherokee

Comment

• Vandaag in Polen weer zo'n vervalsing tegengekomen (niet deze oudere foto). Voor ik een handypic kon maken stond de eigenaar of kennis ervan plots achter mij. Vermits hij er nogal luguber uitzag riep ik maar "nice car". Gelukkig spreekt mijn vriendin Pools en zei zij tegen hem dat ik een grote Volvo fan ben en zijn auto mooi vond (hadden wij gelukkig afgesproken moest dit ooit gebeuren). Aan zijn gezicht te zien geloofde hij er niet veel van maar hij liet ons toch gerust en ging een winkel binnen. Zelden mij zo vlug uit de voeten gemaakt
                    Het betreft een zilveren Volvo V70 van de huidige generatie met nummerplaat 097-AAN. Dat fenomeen blijft mij maar intrigeren, men ziet de vervalsingen dagelijks en dan vooral blijkbaar alleen met B-nummerplaten. Het valt van ver op dat ze niet origineel zijn. Ooit wil ik dit geheim toch ontrafelen...
                    Last edited by Jocar; 24/04/2012, 23:29.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• paar weken terug in centrum Gent :

Comment

• Natuurlijk zullen die in België ook wel rondrijden, maar hier in Polen valt het echt op, toch voor een Belg tenminste.
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                          paar weken terug in centrum Gent :

Heb al meerdere mensen zien rondrijden met de officiële nummerplaat vooraan. Vanochtend ook weer 1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                            Heb al meerdere mensen zien rondrijden met de officiële nummerplaat vooraan. Vanochtend ook weer 1.
                            Had ik ook al aan gedacht, hier zijn het in ieder geval zowel vooraan als achteraan vervalsingen. Allemaal zoals deze hieronder, het is wel altijd riskant om er pics van te kunnen maken.

Comment

• Waarom met Belgische platen.

En dan heb je ook de vele Polen die hier wonen en rondrijden met Poolse nummerplaat...

Enig idee wanneer de 1-EEE-xxx platen uitgereikt worden?

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                ...Enig idee wanneer de 1-EEE-xxx platen uitgereikt worden?
                                Nog 6 maanden ongeveer...
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  Waarom met Belgische platen.

En dan heb je ook de vele Polen die hier wonen en rondrijden met Poolse nummerplaat...
                                  Vraag ik mij ook al jaren af, waarschijnlijk gemakkelijk na te maken en met de papieren te knoeien.

Ok, maar dat zijn geen valse nummerplaten zoals de Belgische hier in Polen.

Comment

• Over onze nieuwe nummerplaat toch dit:we zijn het enig land van EU met een andere kleur.Goed en wel maar wat blijkt onze kleur is dezelfde als die wordt gebruikt in Duitsland door garagisten.Je zal maar door Duitsland rijden.Nog erger is het feit dat onze voorste plaat wordt geleverd door schoenlappers.Het resultaat is duidelijk kleur en formaat lopen uit elkaar.Of hoe België weer opvalt met rommelige wetgeving.Kijk naar Oostenrijk prachtige platen in zwart en wit en erg herkenbaar als Oostenrijks en bovendien vooraan en achteraan identiek.Schoonheid is niet moeilijk als je maar wil.Was het niet Milquet die dwars lag en vond dat Belgen in het buitenland naar mekaar moeten kunnen wuiven?

Comment

• In Groot-Brittannië hebben ze zwarte letters op een gele achtergrond achteraan en op een witte achtergrond voorraan.
                                      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                        In Groot-Brittannië hebben ze zwarte letters op een gele achtergrond achteraan en op een witte achtergrond voorraan.

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                        Nog 6 maanden ongeveer...
                                        Chill

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Meran Bekijk Berichten
                                          Over onze nieuwe nummerplaat toch dit:we zijn het enig land van EU met een andere kleur.Goed en wel maar wat blijkt onze kleur is dezelfde als die wordt gebruikt in Duitsland door garagisten.Je zal maar door Duitsland rijden.Nog erger is het feit dat onze voorste plaat wordt geleverd door schoenlappers.Het resultaat is duidelijk kleur en formaat lopen uit elkaar.Of hoe België weer opvalt met rommelige wetgeving.Kijk naar Oostenrijk prachtige platen in zwart en wit en erg herkenbaar als Oostenrijks en bovendien vooraan en achteraan identiek.Schoonheid is niet moeilijk als je maar wil.Was het niet Milquet die dwars lag en vond dat Belgen in het buitenland naar mekaar moeten kunnen wuiven?
                                          Daar heb je een punt.

Bij sommige staan vooraan die letters uiterst dicht bij mekaar en bij andere zijn het koeien van letters en veruitstaand lol

Comment

Working...
                                          X