Ik vind de Duitse platen ook erg 'goed'. Daar hebben sommige platen meer of minder karakters dan andere, maar toch ziet het er niet amateuristisch of ongewoon uit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
kan het zijn dat de statuspagina van de DIV niet meer werkt?1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichtenkan het zijn dat de statuspagina van de DIV niet meer werkt?
De site werkt alleszins.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenWelke is dat?
De site werkt alleszins.
http://webdiv.mobilit.belgium.be/div/info/statusRequest
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenFor reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk BerichtenBen heel zeker dat die er wel oppast! Misschien ontbreken de plastieken dingen die in de gaten moeten om een schroef er te kunnen indraaien?
en tis niet da dit tijdelijk was met bandjes ofzo ... was echt in de bumper gevezen2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichtennee staken er nog in
en tis niet da dit tijdelijk was met bandjes ofzo ... was echt in de bumper gevezen
Comment
-
Ik heb een dik jaar geleden mijn plaat gekregen voor mijn yamaha, 1-man-123 is het geworden. best leuk al, spijtig dat het niet 1-man-111 was.
ben ook een perso plaat fan, maar wil geen 1000 euro betalen als ik al een combinatie heb die best ok is zonder ervoor echt te hebben betaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenZou deze nu echt niet op zen plaats passen ?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
zeg, waarom zouden die polen allemaal met valse platen rondrijden en niet gewoon met gestolen platen of kopieën van originele (ff eraf draaien en laten bijmaken en terug erop zetten, van uw buur ofzo haha)? ermee naar hier komen doen ze toch niet?
alsof de poolse politie databases heeft met gestolen plakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenzeg, waarom zouden die polen allemaal met valse platen rondrijden en niet gewoon met gestolen platen of kopieën van originele (ff eraf draaien en laten bijmaken en terug erop zetten, van uw buur ofzo haha)? ermee naar hier komen doen ze toch niet?
alsof de poolse politie databases heeft met gestolen plakken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenZou deze nu echt niet op zen plaats passen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenIk heb deze daarnet in Nijlen zien rijden, en nu had die zen plaat wel op de goede plek hangen2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenDaarjuist een BMW 3 coupé gezien met nummerplaat 8-AAA-... ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichtenen had hij gaatjes in zenne bumper ? mss tegegehouden ofzo hiervoor ?
Comment
-
Wij zullen begin september een nieuwe wagen inschrijven => nieuwe plaat dus.
Ik vraag me af of het zou lukken om de oude nummerplaat van onze andere wagen ook te laten vervangen op dat moment zodat onze 2 wagen quasi gelijke letter- en cijfercombinaties zouden hebben.
Kan dit via het WebDIV? Weten ze dan direct welke plaat je zal krijgen?Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
Comment