Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik weet het.

Die Poolse exemplaren zijn idd een vreemd fenomeen.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Ik weet het.
      Die Poolse exemplaren zijn idd een vreemd fenomeen.
      Ja verdorie, ik krijg het geheim maar niet ontrafeld, ooit komt de dag...
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 1-CAG-532

Op zich niet zo vreemd, ware het niet dat het een 'vierkant' model was. En geen kopie voor vooraan, want er zat een DIV-zegel op. Hing op een jeep.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          1-CAG-532

Op zich niet zo vreemd, ware het niet dat het een 'vierkant' model was. En geen kopie voor vooraan, want er zat een DIV-zegel op. Hing op een jeep.
          Waarschijnlijk had die per ongeluk een gewoon formaat aangevraagd, en die dan omgeruild voor een vierkant duplicaat. Gebeurt volgens mij wel meer.

Comment

• Hebben jullie hier een verklaring voor : 1-YHY-828, lijkt mij geen photoshop, en er zit een officiele stempel op.

The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!

Comment

• Wel Photoshop, want die combinatie bestaat niet. Helemaal geen foutje.
              Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
              Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                Wel Photoshop, want die combinatie bestaat niet. Helemaal geen foutje.
                nummerplaat is ook verdacht proper haha.
                slabate weet je nog iets van de persos? gaat daar binnenkort een stemming over zijn? succes ermee en gelukkig nieuwjaar btw
                ward

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Natuurlijk, die auto's komen volgens mij allemaal uit België, op deze bv. stond op de plaathouder een adres van een autohandelaar uit West-Vlaanderen, helaas heb ik het niet goed kunnen lezen omdat ik het te druk had met mij uit de voeten te maken

Op de vorige pagina's staan nog enkele foto's met auto's met valse B-platen en met namen van B-handelaars achterop.

Volgens mij zijn die auto's van Polen die in België gewerkt hebben, een auto gekocht en ingeschreven, na een tijdje de plaat inleveren en schorsen, terug naar Polen keren en daar lustig met een duplicaat en vervalste papieren van de ingeleverde plaat blijven rondrijden. Alleen weten de flikken hier blijkbaar niet hoe onze platen er moeten uitzien. Zijn maar gissingen hoor, maar ik zou het toch graag weten

Maar toch moet er iets georganiseerd achter zitten en die duplicaten zijn imo ook niet in België gemaakt, ik heb er nooit zo gezien bij ons.
                  vraag is.. waarom zou je dan niet gewoon met echte originele duplicaten rondrijden, ookal zijn ze geschorst, nog altijd beter dan deze armieterige kopie.

Comment

• Een vraagje ivm de afmetingen van de nieuwe platen.
                    Onze MX-5 van 1992 is een Amerikaanse, met veel kleinere plaats voor de nummerplaat achteraan.
                    hoe groot zijn die speciale nummerplaten?
                    En als die niet zou passen, wat zijn dan de mogelijkheden?

Comment

• kleine maat is kleiner dan een amerikaanse plaat.
                      MAW deze past zeker.
                      de maat kan je op zoeken op google.
                      is niet moeilijk, gewoon ingeven in google.

Comment

• Waarom wordt deze site niet meer ge-updated zoals dat vroeger gedaan werd?

En dan bedoel ik vooral de tabel waar per dag werd vermeld welke platen er waren uitgebracht. Nu stopt die op 15 september 2012.

Comment

• Staat toch helemaal vanboven aan welke serie ze nu zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                            Staat toch helemaal vanboven aan welke serie ze nu zitten?
                            Ik herhaal

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

En dan bedoel ik vooral de tabel waar per dag werd vermeld welke platen er waren uitgebracht. Nu stopt die op 15 september 2012.

Ik vond dat vooral gemakkelijk voor te zien hoe veel oldtimerplaten er bijkwamen per dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                              vraag is.. waarom zou je dan niet gewoon met echte originele duplicaten rondrijden, ookal zijn ze geschorst, nog altijd beter dan deze armieterige kopie.
                              Ook waar, de originelen worden blijkbaar mooi ingeleverd, misschien ook wel om hier geen verdacht te wekken.
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Kan er mij iemand vertellen wat op dit moment de wachttijd is voor oldtimerplaten?
                                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                Current:
                                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                Ex:
                                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                1976 Mercedes-Benz W123 250
                                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                1980 Mercedes-Benz W123 280
                                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                  Kan er mij iemand vertellen wat op dit moment de wachttijd is voor oldtimerplaten?
                                  Gij kunt ons dat binnenkort vertellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                    kleine maat is kleiner dan een amerikaanse plaat.
                                    MAW deze past zeker.
                                    de maat kan je op zoeken op google.
                                    is niet moeilijk, gewoon ingeven in google.
                                    http://www.bfov.be/index.php/nl/doss...e-nummerplaten
                                    Als je met een doctoraat bezig bent, heb je opeens geen tijd meer om zo'n lijst elke dag te updaten… Ik maak wel updates om de 2 of 3 weken in een samenvattende tabel: http://belgianlicenceplates.blogspot.be/
                                    Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                                    Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Bij mijn ongeval gisteren is mijn achterste originele nummerplaat ook helemaal geplooit, zal ook een nieuwe plaat worden zeker??
                                      Dan zal het toch op kosten van de aanrijder zijn.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Bij mijn ongeval gisteren is mijn achterste originele nummerplaat ook helemaal geplooit, zal ook een nieuwe plaat worden zeker??
                                        Dan zal het toch op kosten van de aanrijder zijn.
                                        De expert zal dat mee opnemen in zijn expertiseverslag normaal gezien

Comment

• Hier ook even plaatsen ter info

Vanaf woensdag 1 mei 2013 zal de DIV-antenne van Harelbeke (Kortrijksesteenweg 407A , 8530 Harelbeke) definitief de deuren sluiten. Vanaf maandag 1 april 2013 zal de DIV-antenne van Maisières (rue Grande 8, Maisières) definitief de deuren sluiten.
                                          Om de dienstverlening aan de burger te verbeteren en vaste openingsuren te kunnen garanderen, zal de DIV voortaan beschikken over een antenne per provincie. Voor de provincie West-Vlaanderen is dat het Mobiliteitsloket van Oostende (Natiënkaai 5, 8400 Oostende). Om de dienstverlening aan de burger te verbeteren en vaste openingsuren te kunnen garanderen, zal de DIV voortaan beschikken over een antenne per provincie. Voor de provincie Henegouwen is dat, vanaf woensdag 3 april 2013: DIV Charleroi, Rue Tahon 59, 6041 Gosselies.
                                          Het is ook mogelijk om zich in de toekomst te wenden tot de DIV-antenne van Gent (Buitenring-Zwijnaarde 1A, 9052 Gent), of in elke andere antenne, en dit vanaf 3 mei 2013. Het is ook mogelijk om zich in de toekomst te wenden tot andere antennes van de DIV.
                                          Gezien de herinrichting en de fusie met de antenne Harelbeke zal de DIV-antenne van Gent uitzonderlijk gesloten zijn op 2 mei 2013.

Comment

Working...
                                          X