Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Ja dat van die status nummerplaat kende ik al, maar dat je dan kan zien welk merk / model... kan je daar ook keuring of zelfs adres op terug zien ?
    Model en merk, de rest heb ik nog nooit geprobeerd. Ik gebruik dat om de perso platen te checken die ik fotografeer.

Account aanmaken, klikken op afspraak en dan nieuwe afspraak.

Hieronder bv de valse plaat van gisteren. Lukt bijna altijd, heel af en toe ontbreekt er eens eentje. Met mijn eigen nieuwe plaat werkt het ook. Om de eventuele schorsing te zien heb je dan wel de andere website (DIV) nodig.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• das knap, thx voor die tip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

En de idioot hieronder heb ik vandaag ook weer gezien, die rijdt hier zo al een jaar of 2 rond

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Worden die nooit eens tegengehouden door de smurfen?
          -Betalen geen poolse taxen
          -Rijden met valse platen
          -Rijden met belgische papieren die niet op hun naam staan. (dus eigenlijk bij verkoop voor export beter "sold" op je papier zetten) Zoals bij de carte grise in frankrijk.
          Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
            Worden die nooit eens tegengehouden door de smurfen?
            -Betalen geen poolse taxen
            -Rijden met valse platen
            -Rijden met belgische papieren die niet op hun naam staan. (dus eigenlijk bij verkoop voor export beter "sold" op je papier zetten) Zoals bij de carte grise in frankrijk.
            De vragen die ik mij ook al 20 jaar stel. Krijg er maar geen antwoord op

Of die papieren niet op hun naam staan zou ik niet durven zeggen. Ze hebben waarschijnlijk ooit officieel in België gewerkt en verbleven, er een auto gekocht en dan gewoon de plaat binnen gestuurd en op voorhand een goeie kopie van het inschrijvingsbewijs genomen. Nummerplaat krakkemikkig gedupliceerd en dan wordt dat blijkbaar hier in Polen verzekerd.

Aan betrokkene vragen is geen optie want ben al een paar keer betrapt met foto's nemen. Hun woede dan spreekt boekdelen.

Ik word er ambetant van verdorie

Comment

• Wat ik me ook nog afvraag, waarom gebruiken ze dat lettertype? Want dat is totaal anders dan het onze.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Wat ik me ook nog afvraag, waarom gebruiken ze dat lettertype? Want dat is totaal anders dan het onze.
                Dat is geen bepaald lettertype, gewoon zelf geknutseld imo. Je hebt er ook vaak met gewoon de kopiëen van bij ons, zoals onze voorplaten.

Onbegrijpelijk dat de flikken hier dat niet zien of niet willen zien misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

De vragen die ik mij ook al 20 jaar stel. Krijg er maar geen antwoord op

Of die papieren niet op hun naam staan zou ik niet durven zeggen. Ze hebben waarschijnlijk ooit officieel in België gewerkt en verbleven, er een auto gekocht en dan gewoon de plaat binnen gestuurd en op voorhand een goeie kopie van het inschrijvingsbewijs genomen. Nummerplaat krakkemikkig gedupliceerd en dan wordt dat blijkbaar hier in Polen verzekerd.

Aan betrokkene vragen is geen optie want ben al een paar keer betrapt met foto's nemen. Hun woede dan spreekt boekdelen.

Ik word er ambetant van verdorie
                  In Roemenië rijden er heel veel op Bulgaarse platen zelfs eens een begrafeniswagen gespot op BG platen.
                  Wordt op naam van bedrijf gezet en je krijgt volledig gebruik. Verzekering etc doen ze ook in BG wegens goedkoper.

Als er in Polen geen wegenbelasting (zoals hier in belgie) is maakt het natuurlijk niet uit op welke plaat je rondbolt. In frankrijk trekt niemand zich het aan met welke plaat je bolt want er is geen tax op bezit.
                  Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                    In Roemenië rijden er heel veel op Bulgaarse platen zelfs eens een begrafeniswagen gespot op BG platen.
                    Wordt op naam van bedrijf gezet en je krijgt volledig gebruik. Verzekering etc doen ze ook in BG wegens goedkoper.

Als er in Polen geen wegenbelasting (zoals hier in belgie) is maakt het natuurlijk niet uit op welke plaat je rondbolt. In frankrijk trekt niemand zich het aan met welke plaat je bolt want er is geen tax op bezit.
                    Vreemd toch. Die mij zwart op wit verklaart hoe dit allemaal zomaar kan om jaren straffeloos met valse en geschorste platen rond te rijden betaal ik in ieder geval een pint

Comment

• makkelijk om boetes te omzeilen

vlam maar overal door, parkeer u maar waar ge wilt
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Ze zouden hun hier in BE beter eens bezig houden om dat mysterie op te lossen... maar ja, staan flitsen achter hoek en kant is gemakkelijker hé.

Comment

• vervalsingen van nummerplaat is auto in beslag nemen. maar als je in het buitenland met een namaak belgische plaat rondrijdt of wij hier met een namaak poolse plaat, wie gaat dat zien en bij een flitscamera gaat die boete nergens naar terecht
                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                            vervalsingen van nummerplaat is auto in beslag nemen. maar als je in het buitenland met een namaak belgische plaat rondrijdt of wij hier met een namaak poolse plaat, wie gaat dat zien en bij een flitscamera gaat die boete nergens naar terecht
                            Tot ze u hier tegenhouden met een valse poolse plaat... dan zal je het wel geweten hebben. Maar daar in polen ligt er blijkbaar niemand van wakker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Tot ze u hier tegenhouden met een valse poolse plaat... dan zal je het wel geweten hebben. Maar daar in polen ligt er blijkbaar niemand van wakker.
                              In België ook niet dat er met hun platen gefraudeerd wordt in Polen. Het gebeurt ook met Duitse, Nederlandse en Engelse platen, die ik al gezien heb tenminste, maar vooral de onze toch wel.

Comment

• Misschien een onderwerp voor Telefacts, of een ander programma?
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Misschien een onderwerp voor Telefacts, of een ander programma?
                                  Hahaha, tot nu nog niemand gevonden die er in geïnteresseerd is

Comment

• Een foto uit de frut

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Heb je het volledige artikel niet Bobo?
                                      Polo 6n 1.4

Comment

• das auteursrecht, verba

het gaat over een lez in de haven, maar we kunnen niet alle buitenlanders beboeten als het zover is dus heeft het nog geen nut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          das auteursrecht, verba

het gaat over een lez in de haven, maar we kunnen niet alle buitenlanders beboeten als het zover is dus heeft het nog geen nut
                                          Dat zijn toch 3 EG landen. Het moet toch mogelijk zijn om in een centrale Europese databank al deze info op te slaan.

Comment

Working...
                                          X