Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja als al die verdragen getekend zijn, je zou denken dat dat al allemaal rond is, zeker met polen intussen
    maar evezogoe rijden er veel bulgaren en roemenen in be, dus die kunnen tenzij op heterdaad tot hier toe niet beboet worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ja als al die verdragen getekend zijn, je zou denken dat dat al allemaal rond is, zeker met polen intussen
      maar evezogoe rijden er veel bulgaren en roemenen in be, dus die kunnen tenzij op heterdaad tot hier toe niet beboet worden
      Zeker als ze dan ook nog met een valse plaat rijden die blijkbaar niemand ziet of wil zien Buiten dikke lonen uitkeren voor zichzelf en de rest van hun kliekje krijgen die Europese commissarissen niks nuttig voor elkaar
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• uiteindelijk is dat met fr of nl ook nog maar recent in orde

in feite die b platen in polen is interne keuken

Comment

• vader van vriendin van mij zijn nieuwe vrouw is uit Praag. Hij reed hier rond met een auto die na de invoering vorig jaar niet meer in Antwerpen zou binnen mogen. Maar die auto is nog prima. Heeft de auto ginder ingeschreven en rijdt hier, tot op heden, gewoon met de auto en Tsjechische plaat rond. Is echt schandalig hoe het eigen volk, zoals hij die in de zone woont, voor over moet buigen en de politieker zou moeten laten begaan.
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Er wordt tegenwoordig iets aan gedaan en ik spot de valse exemplaren veel minder hier maar vandaag was het na een hele tijd toch weer bingo

De valse achteraan kon ik niet zien omdat hij met zijn gat in de haag geparkeerd stond.

De kentekenplaat is geschrapt. Datum van de laatste wijziging in onze databank:24-03-2017

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Staat daar blijkbaar ook op platte band, dus mss ook niet meer gereden sinds 2017? ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Staat daar blijkbaar ook op platte band, dus mss ook niet meer gereden sinds 2017? ;-)
                Kan een tijdje stilstaan, geen idee! Maar zeker geen 5 jaar, daarvoor zag 'm er nog veel te verzorgd uit. Staat aan een appartementsgebouw tussen allemaal nog rijdende auto's geparkeerd. Zou zo toch ook moeten opvallen voor de flikken.

Ik ga er eens terug op beginnen te letten, al was het maar om mijn fotocollectie met valse (vervallen) platen opnieuw wat aan te vullen Ik was het probleem bijna vergeten

Comment

• Geen Belgische maar wel een vervalste Duitse dit keer.

Comment

Working...
                  X