Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Dat die vent nog nooit de verkeerde (de juiste eigenlijk) is tegengekomen op straat...

(Waar woont Adolf Schouppe eigenlijk?)
    dacht in de omgeving van liedekerke, denderleeuw etc.

de regio van m'n 123

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Dat die vent nog nooit de verkeerde (de juiste eigenlijk) is tegengekomen op straat...

(Waar woont Adolf Schouppe eigenlijk?)
      Schouppe woont in Liedekerke, dikke villa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
        Ik heb al 20 jaar mijn plaat, ik wil ze ook houden.
        Als ze nu zouden zeggen uw oude combinatie met een 1 voor.

En gaat ge de volgende plaat dan houden, of elke autowissel weer een nieuwe?
        Dus vanaf uw 15 hebt ge al een eigen plaat...

Comment

• Nee, van mijn 18, da's zelfs al 21 jaar. Jij bent toch ook geen 45 jaar!

De 35 die daar staat zijn berichten, geen leeftijd.
          Nu waarschijnlijk 36...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
            Gepersonaliseerde nummerplaten beginnend met 9 - XXX - xxx zullen 1.000,00 Euro kosten vanaf 15 november 2010.
            Zeer jammer!

Comment

• 1000 euro ..
              2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Iemand had ergens gezegd dat ze aangepast waren aan de index
                Moet wel een grap zijn, want ik moet die 45% loonsverhoging gemist hebben

Comment

• Als ik nu een nieuwe wagen koop, krijg ik dan mijn 'oude' nummerplaat maar dan in de nieuwe variant met een 9 ervoor? Of beginnen ze weer helemaal opnieuw bij 9-AAA-001 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten
                    Als ik nu een nieuwe wagen koop, krijg ik dan mijn 'oude' nummerplaat maar dan in de nieuwe variant met een 9 ervoor? Of beginnen ze weer helemaal opnieuw bij 9-AAA-001 ?
                    Nee, je gaat een nieuwe, Europese plaat krijgen met een combinatie die helemaal niets te maken heeft met je huidige. Bv. als je nu met CEL-531 rijdt en als je een nieuwe wagen moet inschrijven, ga je een nieuwe nummerplaat krijgen die begint met 1 (bv. 1-AAL-394). Je krijgt een 9 ervoor als je je combinatie laat personaliseren, maar daar moet je wel €1000 voor betalen (en het zou een beetje stom zijn als je een betekenisloze plaat hebt; neem dan eentje dat een boodschap heeft).
                    Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                    Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Binnen een week is het gedaan met de oude kleine Belgische plaat
                      Benzine
                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                      Diesel
                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                        Binnen een week is het gedaan met de oude kleine Belgische plaat
                        RIP Laten we nog eens Etienne Adolf Schouppe bedanken voor z'n onwettige systeem
                        Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                          RIP Laten we nog eens Etienne Adolf Schouppe bedanken voor z'n onwettige systeem
                          Er is niks onwettig aan het systeem... Meer zelfs, het is iets dat al langer had moeten gebeuren...

Wat niet wil zeggen dat ik het leuk vind, integendeel, miserie troef nu met die nieuwe platen... De nieuwe plaat past nog niet op de helft van onze machines, maar soit, er is blijkbar nog een 3de "mini" formaat beschikbaar voor zulke doeleinden al moet de technische controle hiervoor blijkbaar toestemming geven. Enige pluspuntje is dat we als large account aanzien worden en we via factuur kunnen betalen ipv telkens aan de facteur 20 EUR te moeten geven...

Comment

• Zeg wat ik me nu afvroeg.

Op mijn MiTo is er vooraan af fabriek een uitsparing voorzien in de bumper voor de nummerplaat. hoewel de enigen die erop passen Belgische, zwitserse en Italiaanse nummeprlaten zijn.

Voor alle andere landen is er een speciale (bredere) houder voorzien.
                            Als ik nu zo'n europese nummerplaat erop moet zetten. Waar kan ik dan ergens die bredere fazen vinden? Mijn garagist wist het ook niet

Comment

• Bij een Nederlandse Alfa garage, of een dealer die niet te lui is kan dat ook in België bestellen. Hij moet enkel de nummer efkes opzoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                Zeg wat ik me nu afvroeg.

Op mijn MiTo is er vooraan af fabriek een uitsparing voorzien in de bumper voor de nummerplaat. hoewel de enigen die erop passen Belgische, zwitserse en Italiaanse nummeprlaten zijn.

Voor alle andere landen is er een speciale (bredere) houder voorzien.
                                Als ik nu zo'n europese nummerplaat erop moet zetten. Waar kan ik dan ergens die bredere fazen vinden? Mijn garagist wist het ook niet
                                Als de nieuwe platen d'r zijn zal uwen dealer dat wel moeten weten, want dan moet hij die ook op zen nieuwe wagen zetten
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                                  Er is niks onwettig aan het systeem... Meer zelfs, het is iets dat al langer had moeten gebeuren....
                                  Het systeem is onwettig omdat er daar nog geen koninklijk besluit over verschenen is. En de beslissing om alles te veranderen is ook onwettig omdat die niet binnen het kader van de lopende zaken viel in de eerste plaats.

Comment

• ik denk er over na om een nieuwe plaat aan te vragen. gezien je bij een adreswijziging sowieso een nieuwe plaat krijgt, zou ik misschien nu liever een 1-A**-***-plaat hebben dan binnen een aantal jaar een 1-D**-*** te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                      ik denk er over na om een nieuwe plaat aan te vragen. gezien je bij een adreswijziging sowieso een nieuwe plaat krijgt, zou ik misschien nu liever een 1-A**-***-plaat hebben dan binnen een aantal jaar een 1-D**-*** te krijgen
                                      Als die betekenis niks betekent zie ik nu het nut niet in
                                      2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• omdat mensen dan binnen 30 jaar kunnen zeggen: he, een van de eerste platen!

echt

Comment

• ik heb binnen 8 dagen wss een nieuwe
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X