Lap, dat is wel spijtig.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
om dat te vermijden heeft mijn pa vandaag alles gedaan om nog met de oude te kunnen rijden
Trouwens dit zijn geen europese platen want die bestaan eigenlijk niet eens. het is nog altijd een Belgische "naar europees formaat". Heb gisteren trouwens vernomen dat europa geen enkele zegen heeft gegeven over dit type plaat van ons. Dus als ze er ooit eens debat gaan over opzetten kan het evengoed zijn dat ze weer allemaal mogen veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
En om te antwoorden op de voorgaande vraag ivm die adreswijziging. Er zal inderdaad een nieuwe europese nummerplaat toegekend worden bij elk contact met DIV, vervanging voertuig, verandering adres, ...
Gewoon met roze kaart naar gemeente gaan en daar typen ze uw nieuw adres op de roze kaart.
(dit was toch 2 jaar geleden zo, maar ik betwijfel of het nu anders is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNu is het anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk BerichtenBij een adreswijziging is er geen contact met DIV.
Gewoon met roze kaart naar gemeente gaan en daar typen ze uw nieuw adres op de roze kaart.
(dit was toch 2 jaar geleden zo, maar ik betwijfel of het nu anders is)
en tussenkomst van DIV resulteert vanaf volgende week dinsdag in een Europese nummerplaat
zwaar kut met peren2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenheb je dan terug een biv ook?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenheb je een andere auto gekocht mss?
adreswijziging -> aanpassen roze kaart -> nieuwe europese nummerplaat2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenklopt, heb vanmorgen naar de div gebeld en ze vertelden me hetzelfde. de nieuwe plaat mag je dan wel voor de rest van je leven houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenja, en toen doorkruisten ze je adres en typten ze het nieuwe ernaast... nu krijg je een nieuwe roze kaart van de DIV
en tussenkomst van DIV resulteert vanaf volgende week dinsdag in een Europese nummerplaat
zwaar kut met peren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenmet de nadruk op was
voor heel je leven is redelijk relatief hier in belgie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJe krijgt geen roze formulier, maar een zandkleurig2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Comment