Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    'Je mag geen extra gaten boren in de kentekenplaat'

Alsof ik dan 4 nieuwe gaten ga boren in m'n auto... Fuck you Schouppe, fuck you.

Met een nummerplaathouder valt dat toch zo op te lossen, of niet?

En eerlijk gezegd vind ik het vrij logisch dat je geen extra gaten mag boren in de plaat.
    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten

En eerlijk gezegd vind ik het vrij logisch dat je geen extra gaten mag boren in de plaat.
      Dat mag wel, je moet gewoon zien dat je uw letters/cijfers niet vervormd.
      't is wel triestig dat je dat moet doen, maar de efficientie van de Belgische staat kennende ...

Ze kunnen nu ook geen reproduktieplaten maken, lees ik.

Wat een bende amateurs, djeezus

Comment

dat was ook mijn gedacht.. ik heb al altijd nummerplaathouders gebruikt, dus hopelijk zijn/komen er snel nieuwe plaathouders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
          dat was ook mijn gedacht.. ik heb al altijd nummerplaathouders gebruikt, dus hopelijk zijn/komen er snel nieuwe plaathouders
          In Nederland verkopen ze handige plaathouders waar je je plaat kan in klikken. Ik heb de mijne gekocht in een Brezan, €2 als ik me niet vergis.

Comment

• woord van de dag

Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
            ...ook bvb kodak voor een fototoestel
            Dat men een merknaam gebruikt als soortnaam noemt men een "genericide".

Comment

• Weet er toevallig al iemand of je al bij elke autowinkel/auto 5 een reproductie voor vooraan de wagen kan laten maken? en of er al plaathouders in dit formaat beschikbaar zijn?

Comment

• Plaathouders zijn er sowieso, zijn normaal dezelfde als de eu platen wat je vanvoor kon krijgen. Nederlandse zouden ook dezelfde zijn.
                Duitse dacht ik iets hoger...

Comment

• thx, ik ben bij de gelukkigen die vanaf volgende week een nieuwe plaat heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
                    thx, ik ben bij de gelukkigen die vanaf volgende week een nieuwe plaat heeft
                    Proficiat.

En op welke auto komen ze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Proficiat.

En op welke auto komen ze?
                      Laat ons zeggen dat het een slijtage onderdeel is die bij een 4 cilinder diesel komt die nogal veel trilt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LukV Bekijk Berichten
                        Dat mag wel, je moet gewoon zien dat je uw letters/cijfers niet vervormd.
                        't is wel triestig dat je dat moet doen, maar de efficientie van de Belgische staat kennende ...

Ze kunnen nu ook geen reproduktieplaten maken, lees ik.

Wat een bende amateurs, djeezus
                        handig voor op de lichte remorken.
                        Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Kan iemand me ook eens uitleggen waarom je geen extra gaten in een nummerplaat zou mogen boren?
                          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
                            thx, ik ben bij de gelukkigen die vanaf volgende week een nieuwe plaat heeft
                            Me 2 !! ben s benieuwd

Comment

• Ik ben bij de ongelukkige die volgende week een nieuwe plaat ga hebben >> Ik ga voor de eerste Oldtimer-plaat hier op het forum.
                              Benzine
                              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                              Diesel
                              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                                Kan iemand me ook eens uitleggen waarom je geen extra gaten in een nummerplaat zou mogen boren?
                                Om ze een beetje leesbaar te houden, misschien?
                                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Plaathouders zijn er sowieso, zijn normaal dezelfde als de eu platen wat je vanvoor kon krijgen. Nederlandse zouden ook dezelfde zijn.
                                  Duitse dacht ik iets hoger...
                                  Mijn Europese plaat vooraan zit gewoon in een Duitse houder hoor, is exact hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martenni Bekijk Berichten

De Wallonezen noemen een roze kaart overigens 'carte grise'
                                    Aan de Wallonezen vragen ze die nooit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Mijn Europese plaat vooraan zit gewoon in een Duitse houder hoor, is exact hetzelfde.
                                      Dit is een plaathouder voor Nederlandse platen (met Belgische reclame ), met een Duitse nrplaat erin die bol staat omdat ze niet tegoei past

Comment

• Niet echt duidelijk op de foto, maar ik zal het maar geloven.

Misschien scheelt het maar een paar mm. Mijn plaat past er perfect in, maar ik kan nu wel niet met zekerheid zeggen of ik boven of onder nog wat ruimte overheb. Ik dacht van niet, maar het kan natuurlijk. Nu ja, ik heb hier nog Duitse platen liggen, als ik ooit een Europese krijg vergelijk ik wel eens.

Comment

Om ze een beetje leesbaar te houden, misschien?
                                          't zou al erg moeten tegenslaan om met twee gaatjes gans de leesbaarheid om zeep te helpen.