Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIk verwacht een FB groep: 'Wij willen onze plaat zelf afhalen'Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
ik zal ook is langsgaan bij de verzekeringsagent si om alles in orde te stellen dan kan ik mijn mooi perso plaatje laten ruilen tegen een number 9 perso plaat
had dat nu nog number 1 geweest daar kon ik nog mee leven..
ik vind gewoon dat wij ( perso plaat eigenaars) gediscrimineerd worden !!
nu gaat iedereen ons met de vinger wijzen want:" Kijk een 9 serie da's een aangevraagde plak amaai da's ne rijke dan want 1000€ pfff goe zot!!" ik hoor het de mensen al zo zeggen! En dat terwijl dat vroeger niet altijd het geval was!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichtenik zal ook is langsgaan bij de verzekeringsagent si om alles in orde te stellen dan kan ik mijn mooi perso plaatje laten ruilen tegen een number 9 perso plaat
nu gaat iedereen ons met de vinger wijzen want:" Kijk een 9 serie da's een aangevraagde plak amaai da's ne rijke dan want 1000€ pfff goe zot!!" ik hoor het de mensen al zo zeggen! En dat terwijl dat vroeger niet altijd het geval was!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
in de oldie thread van Yacub werd er gezegd dat als je verhuist je ook een nieuw plak aangesmeerd krijgt.
Gisteren bij de verzekeraar geweest en dit schijnt niet (altijd) zo te zijn.
Indien er nog plaats is op je roze formulier in het vakje "adreswijziging" hoeft er niks te gebeuren.
Indien het vakje reeds is ingevuld en je dus een nieuw roos formulier moet krijgen heb je het wel vlaggen natuurlijk.
100% zeker was hij wel niet, maar hij had er nog nooit van gehoord.
Een grote "oef" ging er door me heen, de kans dat onze 5-cijferplaat op de classic kan blijven hangen is weer een stuk groter
Komt wel nieuwe nummerplaat op de Cooper S, de VW T4 en de 9241993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichtenik zal ook is langsgaan bij de verzekeringsagent si om alles in orde te stellen dan kan ik mijn mooi perso plaatje laten ruilen tegen een number 9 perso plaat
ik hoor het de mensen al zo zeggen!
Comment
-
Hoe zit dat juist met oldtimers? Klopt het dat wanneer je de oude normale O-plaat inruilt tegen een nieuwe Europese plaat geen periodieke keuring moet ondergaan en wanneer je de oude O-plaat behoudt die keuring wel moet ondergaan?
En wat is dan die periodieke keuring? Een gewone oldtimerkeuring of echt een keuring, aangepast aan de hedendaagse normen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichtenin de oldie thread van Yacub werd er gezegd dat als je verhuist je ook een nieuw plak aangesmeerd krijgt.
Gisteren bij de verzekeraar geweest en dit schijnt niet (altijd) zo te zijn.
Indien er nog plaats is op je roze formulier in het vakje "adreswijziging" hoeft er niks te gebeuren.
Indien het vakje reeds is ingevuld en je dus een nieuw roos formulier moet krijgen heb je het wel vlaggen natuurlijk.
100% zeker was hij wel niet, maar hij had er nog nooit van gehoord.
Een grote "oef" ging er door me heen, de kans dat onze 5-cijferplaat op de classic kan blijven hangen is weer een stuk groter
Komt wel nieuwe nummerplaat op de Cooper S, de VW T4 en de 924
Elke wijziging die via DIV moet, dus ook een adreswijziging heeft als gevolg dat de belgische plaat wordt vervangen door een europese, ongeacht de eventuele plaats op het inschrijvingsbewijs...
Comment
-
ik had ook nog plaats op mijn inschrijvingsbewijs voor een adreswijziging. ik hoop van harte dat het mogelijk is voor je, maar de div meldde me dat je sowieso een nieuwe nummerplaat kreeg omdat je adreswijziging aan hen moest worden doorgegeven.
tenzij je dat niet doet natuurlijk...
Comment
-
Schijnt miserie te zijn met de nieuwe platen.. ben daarnet eens naar mijn verzekeringsmaatschappij geweest, en er zijn nog steeds geen platen geleverd bij hen en daar komt alleszinds voor woensdag geen verandering in..
ze weten uberhaupt niet of ze daar zelfs zullen geleverd worden (zou normaal gezien wel moeten)
enfin, hopelijk lukt het tegen zaterdag, want dan ga ik mijn auto gaan halen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenik had ook nog plaats op mijn inschrijvingsbewijs voor een adreswijziging. ik hoop van harte dat het mogelijk is voor je, maar de div meldde me dat je sowieso een nieuwe nummerplaat kreeg omdat je adreswijziging aan hen moest worden doorgegeven.
tenzij je dat niet doet natuurlijk...
Waar ze een stempel plaatsen op je roze formulier en het nieuwe adres erop zetten...
Waar de DIV hierin tussenkomt weet ik niet, alleszins rechtstreeks bij de DIV hoef ik niet te zijn.
Eind Januari zal ik het wel weten en laat ik het hier ook nog wel weten
@IR_fuel: moesten er duidelijke regels en richtlijnen zijn zou dit allemaal niet nodig zijn hé1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
nu gaat iedereen ons met de vinger wijzen want:" Kijk een 9 serie da's een aangevraagde plak amaai da's ne rijke dan want 1000€ pfff goe zot!!" ik hoor het de mensen al zo zeggen! En dat terwijl dat vroeger niet altijd het geval was!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWow, fantastisch! =\
Comment
Comment