Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Waarom laten ze nu de voorste plaat zien
    Omdat je die tegenwoordig ook van DIV 'krijgt'.

Comment

• Nee, die kun je bijbestellen mocht je dat willen, maar ik wil weten hoe het er vanachter uitziet op een doorsnee auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
        ik ga binnenkort mijn adreswijziging doorvoeren bij de stad, wat dus ook betekent dat ik mijn roze formulier moet gaan laten veranderen voor de Vespa.
        Moet ik dan mijn plaat ook binnesteken, mag ik deze houden, of gaat DIV mij zowiezo een nieuwe sturen???
        Je krijgt een nieuwe, en bij de nieuwe nummerplaat zit een barcode in stickervorm die je op de oude plaat moet hangen, die kan je dan gewoon in een postbus droppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          dit topic begint meer en meer te lijken op dat "een auto importeren uit Duitsland" topic. Daar staat ook elke 5 pagina's hetzelfde en worden ook 100 keer dezelfde vragen gesteld
          We gaan eens een topic openen , ik lees eerst de laatste 50 pagina's en dan stel ik een vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
            Je krijgt een nieuwe, en bij de nieuwe nummerplaat zit een barcode in stickervorm die je op de oude plaat moet hangen, die kan je dan gewoon in een postbus droppen.
            Wrong answer , heren zoals IR Fuel zegt gelieve de laatste posts een keer te lezen.

Bij een adreswijziging is het voldoende dat je naar het gemeentebestuur gaat met het inschrijvingsbewijs en daar je nieuwe adres laat noteren.( dus géén geloop naar de DIV )

Tenzij je inschrijvingsbewijs al volstaat , dan moet je wel een nieuwe vragen.

Voor de 100e keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
              Schijnt miserie te zijn met de nieuwe platen.. ben daarnet eens naar mijn verzekeringsmaatschappij geweest, en er zijn nog steeds geen platen geleverd bij hen en daar komt alleszinds voor woensdag geen verandering in..
              ze weten uberhaupt niet of ze daar zelfs zullen geleverd worden (zou normaal gezien wel moeten)

enfin, hopelijk lukt het tegen zaterdag, want dan ga ik mijn auto gaan halen..

Deze morgen ook aanvraag voor plaat ingediend via verzekering, toen kon er nog niet ingelogd worden door hen, "fout" in de software. Tot nu nog geen bericht gehad dat het in orde is.
              Ben eens benieuwd wanneer ik mijn plaat ga ontvangen...
              2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
              2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
              2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
              1999 Volvo V70 classic 2.5d
              1967 Volvo 123 GT

Comment

• Ik ben ook zonet naar de verzekeraar gereden. Nu kan hij nog steeds niet inloggen op het systeem.

Comment

• dus als ik nu een 2dehands kar koop, kan ik dan mijn plaat nog steeds behouden of niet?
                  Daarmee bedoel ik, krijg ik dan bv. 2-XXX-XXX, waar XXX-XXX dan mijn huidige plaat is?

Of een gewoon geheel nieuwe?
                  1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                    Wrong answer , heren zoals IR Fuel zegt gelieve de laatste posts een keer te lezen.

Bij een adreswijziging is het voldoende dat je naar het gemeentebestuur gaat met het inschrijvingsbewijs en daar je nieuwe adres laat noteren.( dus géén geloop naar de DIV )

Tenzij je inschrijvingsbewijs al volstaat , dan moet je wel een nieuwe vragen.

Voor de 100e keer

Hopelijk heb je gelijk, ik laat het jullie volgende week zeker weten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                      Hopelijk heb je gelijk, ik laat het jullie volgende week zeker weten...
                      Wedden voor een nieuwe nummerplaat

Heb net nog gebeld naar de DIV en mijn info klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                        dus als ik nu een 2dehands kar koop, kan ik dan mijn plaat nog steeds behouden of niet?
                        Daarmee bedoel ik, krijg ik dan bv. 2-XXX-XXX, waar XXX-XXX dan mijn huidige plaat is?

Jij krijgt sowieso een volledig nieuwe, aangezien je van auto verandert.

Comment

dus als ik nu een 2dehands kar koop, kan ik dan mijn plaat nog steeds behouden of niet?

Neen je kan de oude plaat niet meer behouden.

Iedereen die nu een nieuwe of 2e handswagen auto / moto / ... inschrijft ontvangt
                          een nieuwe europese nummerplaat + inschrijvingsbewijs ( A4 formaat )

Je zal momenteel prefix 1 krijgen , gevolgd door AAA-111 enz

Je oude nrplaat moet je dan terugbezorgen aan de post met een barcode op.

Comment

• Een beetje logisch anders gaat het uitdoofsysteem voor de oude nummerplaten veel te lang duren want ik vrees nu al dat nog lang gaat duren eer dat iedereen met zo'n nieuwe plaat rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                              Ik ben ook zonet naar de verzekeraar gereden. Nu kan hij nog steeds niet inloggen op het systeem.
                              Begint het ook met een E en eindigt het op thias?
                              2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                              2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                              2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                              1999 Volvo V70 classic 2.5d
                              1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                                Begint het ook met een E en eindigt het op thias?
                                Nope. En dat heeft niks te maken met de de verzekeraar, maar alles met het systeem bij de DIV zelf he...

Comment

hoeveel keer nog

Comment

• als ik morgen een tweedehands kar inschrijf? heb ik dan ook een nieuwe? of moet ik daar eerst voor verhuizen met mijn roze kaart?

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                      als ik morgen een tweedehands kar inschrijf? heb ik dan ook een nieuwe? of moet ik daar eerst voor verhuizen met mijn roze kaart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                        als ik morgen een tweedehands kar inschrijf? heb ik dan ook een nieuwe? of moet ik daar eerst voor verhuizen met mijn roze kaart?

Dat hangt er vanaf of je een 5 of een 6-teken plaat hebt, en of het eerste teken een 9 is. Als het eerste teken een 9 is moet je je oude plaat houden maar ben je verplicht van 1000euro te betalen.

Comment

• super systeem

Rien ne va plus
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X