Mijn verzekeringsmakelaar kan blijkbaar nog niet op webDIV...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenEn da's geen perso plaat?
Toeval is dat toch ook niet he!
Hetzelfde was met de Renault van RYD (Responsible Young Drivers)
maar.. ze hoeven niet te komen vertellen, dat iedereen gelijk behandeld is.
Ik wist al van midden september, dat de eerste nummerplaten toegewezen waren, maar bekendmaking mocht pas vanaf 16 november 2010.Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Hallo iedereen,
Bij deze zou ik graag een algemene oproep willen doen.
Is er hier iemand die mij kan helpen met het volgende.
Mijn papieren zijn morgen in de garage van men nieuwe VW, ik moet overmorgen vertrekken naar het buitenland met die auto.
Is er iemand die weet hoe ik overmorgen vroeg men plaat kan bemachtigen?
Ik heb ze namelijk enorm hard nodig.
Ik wil ze zelfs in Brussel gaan halen.
Ook zegt elke verzekeraar me dat WebDIV niet werkt, stilletjes aan geloven we dit niet meer, iemand die hier verder uitleg kan over geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenEn da's geen perso plaat?
Toeval is dat toch ook niet he!Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AloHa Bekijk BerichtenHallo iedereen,
Bij deze zou ik graag een algemene oproep willen doen.
Is er hier iemand die mij kan helpen met het volgende.
Mijn papieren zijn morgen in de garage van men nieuwe VW, ik moet overmorgen vertrekken naar het buitenland met die auto.
Is er iemand die weet hoe ik overmorgen vroeg men plaat kan bemachtigen?
Ik heb ze namelijk enorm hard nodig.
Ik wil ze zelfs in Brussel gaan halen.
Ook zegt elke verzekeraar me dat WebDIV niet werkt, stilletjes aan geloven we dit niet meer, iemand die hier verder uitleg kan over geven?
Hier werkte daarstraks webdiv nochtans nog.
Comment
-
amaai als ik dat hier lees dan werktde hele molen maar halfsagat...
ik zal nog maar wat wachten om mijn perso plaat om te ruilen, ze is toch zowiezo gereserveerd voor mij..
GINO-072 wordt dus 9-GIN-072
had het ook liever zonder die 9 gezien maar ja of 1-GIN-072
Meneer S is een onbekwame mens ja die niet is eerst info vraagt aan autoclubs of zo alvorens beslissingen te nemen !!
En als ik me niet vergis is die ook nog burgemeester van Liedekerke amaai hebt zoiets aan het hoofd van uw gemeente.
En latenwe niet vergeten dat het zijn schuld is dat onze treinen niet veilig zijn gemaakt met dat speciaal tostel dat een automatische noodstop doet bij negeren rood signaal hé ! Da was in zijnen tijd! maar hij is daar ontslagen meet zeer veel eurookes !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAls ik zo'n nieuwe plaat bestel krijg ik dan ook een nieuwe auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dedonax1 Bekijk BerichtenOp die van u niet, maar op de Lotussen uw buitenlandse collega's wel. Ik snap gewoon die heisa niet. Nu hebben we eindelijk "normale" platen en rijden we niet meer rond met een plastieken reclamebord van de plaatselijke garage, wat vroeger het geval was.Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDat besliste je vroeger zelf toch of je al dan niet met die reclame rondreed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenAdolf SchouppeOorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk BerichtenMeneer S is een onbekwame mens ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIn Nederland verkopen ze handige plaathouders waar je je plaat kan in klikken. Ik heb de mijne gekocht in een Brezan, €2 als ik me niet vergis.
de platen moeten geschroefd worden in de 4 gaten die voorzien zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AloHa Bekijk BerichtenOm hier effe snel op te antwoorden, je denkt nu zelf toch niet dat ik mijn nummerplaat in de bumper ga draaien met 4 onozel schroefjes als ik er een schoon houderke voor kan zetten.
Ik nodig de eerste agent uit die me daar voor aan de kant zet !
Comment
-
Btw, is de site van test-aankoop nu up-to-date of niet?
Ik heb het dan vooral over dit punt:Is het nog mogelijk de nummerplaat te personaliseren?
Ja, dat kan nog steeds, maar het is wel een dure grap. Voor de personalisering wordt zo'n € 1 000 extra gevraagd. Bovendien hebben die gepersonaliseerde nummerplaten sowieso het indexcijfer "9". De keuzevrijheid zit hem dus nog in de drie letters en de drie cijfers en in de volgorde, dus eerst de drie cijfers of eerst de drie letters. Wie bij een herinschrijving van zijn voertuig erop staat de bestaande karaktercombinatie te bewaren, zal trouwens ook die hoge prijs van een personalisering moeten betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBtw, is de site van test-aankoop nu up-to-date of niet?
Ik heb het dan vooral over dit punt:Is het nog mogelijk de nummerplaat te personaliseren?
Ja, dat kan nog steeds, maar het is wel een dure grap. Voor de personalisering wordt zo'n € 1 000 extra gevraagd. Bovendien hebben die gepersonaliseerde nummerplaten sowieso het indexcijfer "9". De keuzevrijheid zit hem dus nog in de drie letters en de drie cijfers en in de volgorde, dus eerst de drie cijfers of eerst de drie letters. Wie bij een herinschrijving van zijn voertuig erop staat de bestaande karaktercombinatie te bewaren, zal trouwens ook die hoge prijs van een personalisering moeten betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenEnkel wanneer je gehecht bent aan je bestaande combinatie, en je wil die combinatie op je nieuwe plaat, moet je betalen. Niet als je reeds genoeg perso-platen hebt. (dacht ik)
1-ABC-911
en
9-ABC-911
kan je beiden tegenkomen in het straatbeeld...
Terwijl er nu maar 1 ABC-911 is?
Comment
Comment