Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk BerichtenJe zal toch maar net ff +600 of +800 euro uitgegeven hebben voor een gepersonaliseerde plaat
Dat heb ik inderdaad zeer recent gedaan, 874 euro voor mijn plaat, een maand geleden. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen? Ik wil mijn combinatie houden, het heeft me genoeg gekost. Dat ze naar europees model willen overgaan, daar kan ik inkomen, maar dat men de mensen dan de kans geeft het belgische model in te ruilen tegen het europese model met dezelfde combinatie...
Maar ja, met Schouppe weet je nooit....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEtienne Schouppe is gewoon een eikel van formaat, wie heeft die sukkel eigenlijk verkozen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenDe vraag is, houdt dat uitdoofscenario in dat je bij een nieuwe wagen mag of moet overstappen naar een Europese.
M.a.w., kan je onbeperkt uw plaat blijven gebruiken?
Kan moeilijk geloven dat dit zo zal blijven.
Er zijn er die consequent hun eerste plaat bijhouden (mijn pa bijv. heeft nog altijd ene met 5 karakters ondanks ongeveer 20 tot 25 keer van wagen te zijn veranderd sinds late jaren '60).
Nieuw systeem streeft net naar uniformisatie maar als er een harde kern oude platen overblijft zal dit nooit lukken.
Vind het wel stom, ze zijn pas veranderd naar nieuwe combinaties omdat de oude uitgeput waren, dan hadden ze toen maar ineens voor de nieuwe moeten kiezen, nu kunnen ze ook nog enkele jaren verder met de nieuwe combinaties.Last edited by knight-rider; 11/07/2009, 02:26.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMensen blijven niet eeuwig leven he!
Iemand al meer info over de verdeling van de 7 letters/cijfers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn gedaan met stickerplaten op de neus van de auto dan?
Comment
-
in Duitsland zijn er toch ook nummerplaten met 4, 5, 6, 7, 8 karakters
ge zult u perso wel mogen behouden, alleen een nieuw kleurtje
in england, polen, duitsland hebben ze ook perso in europees formaat, en de prijs zal wel afhangen van land tot land...
anders gaan ze veel ambras hebben denk ik bij den div
Comment
-
Kom nu eigenlijk wel curieus wat de prijs zou zijn in bijvoorbeeld Duitsland, Nederland en Frankrijk voor een perso-europese-plaat. Iemand informatie hierover/kennisen daar ? Ik weet dat een collega van mij in de UK voor iets van 250€ een perso plaat kon krijgen. Het probleem is dan wel dat de platen daar aan de wagen gekoppeld zijn.
Misschien moeten we ons ook afvragen of de europese platen in belgie ook aan een wagen gekoppeld zullen worden ?
Los van het feit dat er hier veel tegenstanders zijn, zal ik even tegen de stroom ingaan en zeggen dat er ook mensen zijn die hierop zitten te wachten. Mijn import wagen uit de UK had al zo'n plaat met de nummers/letters op 2 rijen onder elkaar. In mijn geval zou dit een stuk mooier staan om terug zoiets te kunnen hebben .
Op alle anders europese wagens vind ik het ook ... klote.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.ChronoM Bekijk BerichtenKom nu eigenlijk wel curieus wat de prijs zou zijn in bijvoorbeeld Duitsland, Nederland en Frankrijk voor een perso-europese-plaat. Iemand informatie hierover/kennisen daar ? Ik weet dat een collega van mij in de UK voor iets van 250€ een perso plaat kon krijgen. Het probleem is dan wel dat de platen daar aan de wagen gekoppeld zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenUK is toch geen Europese plaat? Ik betwijfel wel of je in FR een perso plaat kan krijgen. In NL al zeker niet, maar in Duitsland wel geloof ik.
Heb nog wat verder gekeken en inderdaad in NL kan je al geen perso-plates krijgen. FR weet uk niet en in Duitland kan het maar beperkt. Normaal moet je da regio-code altijd laten en kan je dan de volgende letters kiezen ofzo. (Je moet dus geluk hebben om iets moois te kunnen maken denk uk)
We zullen zien dus ...
Er zullen wel meer details volgens
Comment
-
Juist artikel van in HLN.
Omdat er jaarlijks 700 000 nieuwe nrplaten worden uitgegeven zullen de ori Belgische platen snel in minderheid zijn. 6 000 000 Belgen met auto stond er ook bij.
Er staat niks bij dat je de plaat die je nu hebt moet gaan inruilen voor een nieuwe.
Hopelijk gewoon een uitdoofoperatie.
Comment
-
Net op tijd dit bericht, ik zal dan een perso plaat aanvragen met de nieuwe nummerplaat. Zie ik wel zitten 7 tekens, opent nieuwe perspectieven
Iemand ook al de nieuwe platen van Frankrijk gezien, ? ze rijden nu al rond zijn zwarte letters met witte achtergrond met het departement er nu in het klein naast.
Zalig zo'n groot formaat met zwarte letters en witte achetergrond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenNet op tijd dit bericht, ik zal dan een perso plaat aanvragen met de nieuwe nummerplaat. Zie ik wel zitten 7 tekens, opent nieuwe perspectieven
Iemand ook al de nieuwe platen van Frankrijk gezien, ? ze rijden nu al rond zijn zwarte letters met witte achtergrond met het departement er nu in het klein naast.
Zalig zo'n groot formaat met zwarte letters en witte achetergrond
En 7 tekens, hopelijk meer dan 2 letters bijeen mogelijk.
We weten er nog niks van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenWat een gezeik voor een nummerplaatje op je wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenHet moet nog gaan ook hé, perso met de nieuwe platen.
En 7 tekens, hopelijk meer dan 2 letters bijeen mogelijk.
We weten er nog niks van.
Comment
Comment