Oorspronkelijk geplaatst door sink
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtennet 1-AAA-860 in ontvangst genomen
mooie combinatie! proficiat
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichtenfoto? : D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenbedankt! ben inderdaad tevreden dat ik ze toch heb ingeruild
pak't ook eens een fotoken als hij op uw wagen hangt ofzo
Comment
-
-
de verzekeraar heeft alles rechtstreeks geregeld dus heb helaas niet de mogelijkheid gehad via die weg een duplicaat te bestellen. op www.autoplaten.be bestelde ik het duplicaat van m'n vorige nummerplaat en dat had dezelfde kwaliteit als de echte nummerplaat. vermoed dus dat ik het weer via daar ga doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
Als er op onze oldtimer een nieuwe plaat moet komen, dan zou ik kiezen voor de 'kleine vierkante', want zo'n rechthoekige is echt véél te lang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenen, en, en ????
wat mag ik verwachten binnenkort in de buurt?
'k Ga anders al geregeld eens komen piepen
ga je dan uw speciale combinatie kwijt zijn? Of is 't met een speciale nummer vooraan nu?
En vooraan opnieuw met stempel?Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtende verzekeraar heeft alles rechtstreeks geregeld dus heb helaas niet de mogelijkheid gehad via die weg een duplicaat te bestellen. op www.autoplaten.be bestelde ik het duplicaat van m'n vorige nummerplaat en dat had dezelfde kwaliteit als de echte nummerplaat. vermoed dus dat ik het weer via daar ga doen.
da's van de fabiek waar de officiële worden gemaakt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenproficiat, smurf!
Is dat ter vervanging van de Beetle? Indien ja: goede keuze
Neen, Audi A6 is verkocht sedert ik niet meer in Duitsland werk.
Heb geen familiale wagen meer nodig..
terug on-topic..Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichtenik zou deze nemen: http://www.otm-shop.be/
Comment
-
't is de achterkant die ik es wil zien, iedereen trekt maar foto's van de voorkant waar we die platen van 50cm gewoon zijn
ik wil het brede formaat es zien op de achterklep waar tot nu toe altijd de smallekes hingen..2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenVerzekeraar heeft gebeld, ik krijg plaat 2-DFG-344
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenCool!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten't is de achterkant die ik es wil zien, iedereen trekt maar foto's van de voorkant waar we die platen van 50cm gewoon zijn
ik wil het brede formaat es zien op de achterklep waar tot nu toe altijd de smallekes hingen..
Post N° 409.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichtenik zou deze nemen: http://www.otm-shop.be/
nuja, ik zie wel wanneer ze toekomt, anders bestel ik eentje bij bovenstaande site
Comment
Comment