Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
    idd... 5eur goedkoper als op autoplaten.be... en dus wsl gelijk aan de officiele plaat (enkel zonder zegeltjes en watermerken etc)
    Zo moet het zijn hè.

Comment

• foto achterkant A1

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
      't is de achterkant die ik es wil zien, iedereen trekt maar foto's van de voorkant waar we die platen van 50cm gewoon zijn

ik wil het brede formaat es zien op de achterklep waar tot nu toe altijd de smallekes hingen..
      Speciaal voor jou nog eens een fotootje..
      Volgende keer wel enkele berichtjes terugkeren, hé..

Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
      VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
      VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
      Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
      Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
      Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Leaseconnect:

Kost 5,95 EUR
        Net nog even contact opgenomen met de DIV wat betreft het duplicaat van de voorste
        nummerplaat. Deze kan dus enkel worden aangevraagd via Leaseconnect.

Werk je via een gewone verzekeraar , dan gaat dit niet . Jammer maar helaas.
        Ook hier weer een gemiste kans. Hadden ze daar nu eens voor gezorgd dat je dit
        via Web-div kan bijbestellen.

Dus otm-shop zal héééééééél blij zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
          Verzekeraar heeft gebeld, ik krijg plaat 2-DFG-344
          Very Naish. Dat maakt veel duidelijk.
          1991 BMW E30 318is

Comment

• Het is jammer, maar ik begrijp wel dat ze ook andere fabrikanten van nummerplaten de kans willen geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten

staat'm goed!

Comment

• Na weken van puur gekanker, was er dan toch plots 1 iemand die dierf zeggen:

Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                staat'm goed!
                1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten

huh? welke berichtjes?

merci voor de foto
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                    Ja tuurlijk... Net zoals vroeger zijn er ook weer 2 niveau's van perso platen... Voor 1000 eur kan je 9 - ... - ... vrij kiezen.

Voor 2000 eur kan je 2 - ... - ... vrij kiezen
                    Voor 3000 eur kan je 3 - ... - ... vrij kiezen

En zo verder, dus de europese perso plaat kost je dan 8000 euries...
                    och!

Comment

• We zitten online al aan de 1-AAV-5
                      't gaat rap vooruit

Comment

• Hier nog wat informatie over verhuis en nieuwe nr-platen:

Oorspronkelijk geplaatst door mobiliteitdienst belgië
                        goede middag,

het invoeren van de het nieuwe model van kentekenplaat staat los van een adreswijziging op de kentekenbewijzen.
                        als iemand van adres verandert en daar wordt ingeschreven, dient hij zich aan te bieden met zijn IK en zijn eventuele kentekenbewijzen van al zijn of haar of hun voertuigen en dient de dienst bevolking het nieuwe adres te vermelden op het kentekenbewijzen. Indien het kentekenbewijs nog een vrije plaats heeft uiteraard, er is plaats voorzien voor 1 adresverandering. Daar verandert niets aan.

de dienst inschrijving voertuigen krijgt de nieuwe gegevens in de database via het rijksregister.

er verandert niets.

indien op het kentekenbewijs al eens een nieuw adres vermeld werd, moest er tot op heden een nieuw kentekenbewijs gevraagd worden aan de DIV.

vanaf 16 november is dat eveneens een nieuwe kentekenplaat. Iedere handeling waarvoor een kentekenplaat of een kentekenbewijs dient afgeleverd te worden is vanaf 16.11 ook verplicht om een kentekenplaat Europees model aan te vragen en €20 te betalen, want op termijn moet iedereen een Europees model van plaat hebben.
                        Dus bij een tweede adresverandering moet de houder van het kentekenbewijs naar zijn verzekeraar stappen en een aanvraagformulier tot inschrijving laten invullen enz, en dit samen met de oude inschrijvingskaart naar de DIV te sturen.
                        de DIV levert een nieuwe plaat en een nieuw kentekenbewijs af. De oude plaat moet teruggestuurd worden voor schrapping.

Vanaf 16 november is er eveneens een nieuw model van ketekenbewijs, het is nu een A4 model en een andere kleur. Op dit nieuwe document worden nog steeds zoals voorheen de naam en adres gedrukt en er is eveneens een plaats voorzien voor een nieuw adres.

Dit is een mail die rondgezonden werd op gemeente Koksijde (waar ik iemand ken). Mail komt oorspronkelijk van "...@mobiliteit.fgov.be", dus te betrouwen info!

Dus als je nog geen tweede adres hebt staan op je inschrijvingsbewijs, kan je nog een tijdje verder... (niet het geval voor m'n Lancia, maar misschien dat het nog lukt via de ambtenaar aan het loket (dat die het nog kan erbij schrijven ofzo)... )
                        2000 Lancia Delta 1.9 TD
                        2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                        eg

Comment

• ...
                          Last edited by ; 20/09/2015, 01:52.

Comment

• Ik heb dernet in Gent 1-AYA-786 gezien... Da lijkt me gelijk al heel ver gevorderd?

Comment

• Iemand toevallig al nen foto van een motorplaat irl?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                alvast een duplicaat laten maken;

kleur van de duplicaten lijkt me precies het oude rood te zijn en niet dat robijnrood
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik ben al 72uur aan het wachten op mijn nieuwe O-Plaat
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen-a Bekijk Berichten
                                    Ik heb dernet in Gent 1-AYA-786 gezien... Da lijkt me gelijk al heel ver gevorderd?
                                    Vierkante plaat neem ik aan. Daar beginnen ze bij Y voor de tweede letter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                      kleur van de duplicaten lijkt me precies het oude rood te zijn en niet dat robijnrood
                                      komt mss niet goed over door de lichtinval, maar mij lijkt het toch iets donkerder te zijn..
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Jochen-a Bekijk Berichten
                                      Ik heb dernet in Gent 1-AYA-786 gezien... Da lijkt me gelijk al heel ver gevorderd?
                                      kan kloppen, ik heb in de buurt van Gent ook een 1-AYA-604 gezien op een peugeot.. met plakband vastgemaakt
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Vierkante plaat neem ik aan. Daar beginnen ze bij Y voor de tweede letter.
                                      die 1-AYA-604 was gewone plaat..

Comment

Achteraan? Vreemd.
                                        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Vooraan of achteraan?

Comment

Working...
                                          X