Net de eerste gezien 1-AAF-xxx !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenNu vraag ik mij nog altijd af over hoe het zit met de 'oude' platen in het buitenland vanaf 1/1/11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenZolang je uit de intercommunale kantons blijft valt er niet heel veel te vrezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVierkante plaat neem ik aan. Daar beginnen ze bij Y voor de tweede letter.
Het klopt dus niet dat ze voor de vierkante platen met 1-AYA-... beginnen.
Voor de rest verloopt alles vrij vlot bij ons, zo goed als alle platen zijn toegekomen (afhankelijk van datum en uur ingave via leaseconnect), combinaties: AYA , AAC, AAH, AAV, ...
Ik wacht tot ik een deftige plaathouder tegenkom voordat ik mijn herinschrijving doeLast edited by Alexos; 18/11/2010, 21:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk BerichtenKlopt niet, de allereerste platen die werden ingeschreven via het internet hadden de combinatie 1-AYA-.... Toen ik nog een inschrijving wou doen was het systeem overbelast, iets later ging het opnieuw en kreeg ik de plaat 1-AAC-....
Het klopt dus niet dat ze voor de vierkante platen met 1-AYA-... beginnen.
Voor de rest verloopt alles vrij vlot bij ons, zo goed als alle platen zijn toegekomen (afhankelijk van datum en uur ingave via leaseconnect), combinaties: AYA , AAC, AAH, AAV, ...
Ik wacht tot ik een deftige plaathouder tegenkom voordat ik mijn herinschrijving doe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenTegen wanneer zouden ze aan de combinatie BEN zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenMiljaar, die vierkante plaat is lelijk.
Als er op onze oldtimer een nieuwe plaat moet komen, dan zou ik kiezen voor de 'kleine vierkante', want zo'n rechthoekige is echt véél te lang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk BerichtenDie plaat voor vooraan is niet ok hoor. mag niet.
Comment
-
Wacht wacht, begrijp ik dat hier goed? Als ge nog een oude Belgische plaat hebt, en ge komt er vanaf 2011 mee ergens in het buitenland, zou t ge er daar voor kunnen beboet worden in dat land? Is dat wel wettelijk correct? Het is toch niet dat de oude platen ineens illegaal gaan worden he? Kan toch allemaal niet he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenVanachter é.
Comment
-
ik heb deze middag 1-AYA -xxx gezien op een nieuwe bestelwagen.
was best vet, was tijdens de 45minuten durende trip naar klant elk nr plaat aan het bekijken in de hoop al een nieuwe tegen te komen.
deze middag om te eten in ons cammionet gestapt en zie ik achter ons een ander cammionet staan met een nieuwe plaat, toevallig2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenDe vierkante plaat van de Hollanders ziet er wel beter uit met dat Europese blauwe kadertje in de linkerbovenhoek.
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk BerichtenHoe doe ik dat voor mijn bestaande wagen een nieuwe plaat aanvragen.
En kan ik nu bij de div zelf de plaat vooraan ook bij bestellen?
Duplicaat gaat niet via de DIV, enkel via webdiv.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichtenzou het al te laat zijn voor een 1-ARN-0.. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk BerichtenNeen, vandaag zaten ze pas aan de combinatie 1-AAV-... dus ARN zal nog wel effe duren.
Comment
Comment