Oorspronkelijk geplaatst door Pablo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWas al zwart wit in Frankrijk he (ale de voorste toch) de achterste waren zwart geel.
Voor de rest zou ik me niet te veel zorgen maken over die perso platen. Vooralsnog zijn nummerplaten in België nog steeds eigendom van de bestuurder, en niet zoals de rest van Europa waar ze meekomen met de auto. Dus zolang je je plaat niet instuurt kan je volgens mij de oude combinatie blijven gebruiken, zij het misschien wel dat je die in de nieuwe kleurstelling gaat moeten aanvragen ofzo.
Kleine versies blijven trouwens ook mogelijk. In Luxemburg al regelmatig bvb een Maserati GranTurismo gezien met een kleinere plaat vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.ChronoM Bekijk BerichtenKom nu eigenlijk wel curieus wat de prijs zou zijn in bijvoorbeeld Duitsland, Nederland en Frankrijk voor een perso-europese-plaat. Iemand informatie hierover/kennisen daar ?
Voorbeeldje:
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Een open vraag is of Belgiê bij deze verandering het syteem zelf zal veranderen of niet.
Nu is de inschrijving gekoppeld aan een persoon (of maatschappij)
In vele andere landen is de inschrijving gekoppeld aan de wagen.
Op zich is het laatste beter voor de uiniformiteit (zie NL) want anders blijven uitzonderingen (als perso) decenia overleven
Ik vermoed nochthans dat de nummerplaat-mania (die wat centen in de lade brengt bij vadertje Staat) wel nog aangemoedigd zal worden
Persoonlijk vindt ik niets verkeerd aan perso-nummers : soms vertellen ze iets over de ego van de bestuurder, soms zijn dan toffe knipoogjes: bv 911.XXL op een Cayenne Turbo ! (bestaat echt )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenEen open vraag is of Belgiê bij deze verandering het syteem zelf zal veranderen of niet.
Nu is de inschrijving gekoppeld aan een persoon (of maatschappij)
In vele andere landen is de inschrijving gekoppeld aan de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk BerichtenJe zal toch maar net ff +600 of +800 euro uitgegeven hebben voor een gepersonaliseerde plaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenIk heb nu een van de laatste van de vorige serie (YY.-...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichtenbenieuwd eigenlijk wanneer die geeindigd is die vorige serie. van wanneer dateert die?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenwij hebbe in februari nog een YXX plaat gekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichtenbenieuwd eigenlijk wanneer die geeindigd is die vorige serie. van wanneer dateert die?
Mvg,
Comment
-
Wat betreft de nieuwe platen we horen nu eenmaal bij europa dan zou alles een moeten zijn.
Heb er niets op tegen nieuwe platen vindt ik ook mooier ik hoop dat men ze ook in het vierkant kan krijgen want een lange krijg ik niet achter op mijn corvette.
In duitsland kan men personaliseren alleen de drie eerste letters verwijzen naar een district.
Zoals gemeenten in een straal rond cochem begin allemaal met COC . . . . zou men hier ook kunnen maar iedereen heeft andere ideen en smaken gelukkig maar anders zou de wereld saai zijn.
Comment
Comment