Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
in sint-niklaas en lovendegem heb je een brezan. in sint-niklaas aan de parklaan (vlak aan het kruispunt met de n70 (antwerpsesteenweg) en in lovendegem op de baan naar eeklo (grote baan/n9) aan je linkerkant
in sint-niklaas en lovendegem heb je een brezan. in sint-niklaas aan de parklaan (vlak aan het kruispunt met de n70 (antwerpsesteenweg) en in lovendegem op de baan naar eeklo (grote baan/n9) aan je linkerkant
al iemand een vierkant model?
ik vind ze kweeetniehoemottig die nieuwe nummerplaten, vooraan heb ik al geen plaats doordat er parkeersensoren ingebouwd zijn
Ik denk dat dat niet mooi zal zijn hoor. Heb je die sensoren er zelf in gezet?
al iemand een vierkant model?
ik vind ze kweeetniehoemottig die nieuwe nummerplaten, vooraan heb ik al geen plaats doordat er parkeersensoren ingebouwd zijn
Tussen de parkeersensoren is normaal gezien toch plaats genoeg?
Aangezien deze grote van nummerplaat in alle ons omringende landen al jaren de normaalste zaak van de wereld is.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Lang leve het oude belgische model.
Ik vind er echt niks aan
Zo erg is da toch allemaal niet. In Duitsland, Frankrijk, ... hebben ze al jaren zo van die breden platen. Eindelijk kunnen we komaf maken van die lelijke nummerplaathouders met de B sticker en reclame voor de dealer. Gewoon onderaan een tekstje van de dealer is meer dan goed genoeg. Al hoop ik wel dat ze niet afkomen met stickers voor op de carrosserie...
Wat is er mis met VL ipv B? Als iemand nu trots is op het feit dat hij Vlaming is .. Doet ie toch niemand kwaad mee. Ik vind het idioot om iemand daarom een idioot te noemen.
Wat is er mis met VL ipv B? Als iemand nu trots is op het feit dat hij Vlaming is ..
we zijn allen europeanen met een europese plaat
Overplak het anders met het wapenschild van je gemeente.
Of met de sticker van je buurtcomite.
Of gewoon de gps-coördinaat van je voordeur.
Enger kan niet denk ik.
Zo erg is da toch allemaal niet. In Duitsland, Frankrijk, ... hebben ze al jaren zo van die breden platen. Eindelijk kunnen we komaf maken van die lelijke nummerplaathouders met de B sticker en reclame voor de dealer
Een gewoon nummerplaathouderke zonder iets is nog beter hé. Ik rij al gans m'n leven zonder B, nog nooit iemand iets van gezegd hoor.
Wat is er mis met VL ipv B? Als iemand nu trots is op het feit dat hij Vlaming is .. Doet ie toch niemand kwaad mee. Ik vind het idioot om iemand daarom een idioot te noemen.
En ik ben fier op m'n dorp. Moet ik nu de beginletter van m'n dorp naast m'n plaat gaan plakken?
Komaan hé, het land waar ge in woont heet tot op heden nog steeds België, dus een B naast uw plaat is niet meer dan vanzelfsprekend.
Wat is er mis? Dat mag gewoon niet, hoor. Je mag allerlei stickers plakken op uw auto, maar niets op de plaat. Zo eenvoudig is het.
Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
Comment