Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De buitenlanders gaan nog lachen met de nieuwe begische platen
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
ook het duplicaat via lin-799 duurt lang: ze maken vermelding op hun site dat wanneer je een plaat voor 16u bestelt, die de dag erna wordt geleverd. donderdag om 13u besteld en betaald, vrijdag en ook vandaag niets gezien
gemaild met een werknemer, is blijkbaar de dag zelf nog verstuurd... de post is dus al 2 dagen te laat... dat is geen taxipost 24u maar minstens taxipost 72u (of zelfs 120u)
Wat is er mis? Dat mag gewoon niet, hoor. Je mag allerlei stickers plakken op uw auto, maar niets op de plaat. Zo eenvoudig is het.
dat zouden ze eens tegen al die turken moeten zeggen!
eens gekeken in gent? hoeveel er daar rondrijden met een vlagje van turkije OP hun nummerplaat geplakt!
tss
En ik ben fier op m'n dorp. Moet ik nu de beginletter van m'n dorp naast m'n plaat gaan plakken?
Komaan hé, het land waar ge in woont heet tot op heden nog steeds België, dus een B naast uw plaat is niet meer dan vanzelfsprekend.
Ik ben een fiere Vlaming die van het mooie Wallonië houd (zeker het duitstalige gebied). Maar ik zou nooit een sticker van VL op mijn auto kleven . We wonen in het mooie België en ik hoop dat het nog lang zo blijft.
Wat is er mis met VL ipv B? Als iemand nu trots is op het feit dat hij Vlaming is .. Doet ie toch niemand kwaad mee. Ik vind het idioot om iemand daarom een idioot te noemen.
je mag gerust trots zijn dat je een vlaming bent maar daarom hoef je dat nog niet uitdrukkelijk te vermelden. zeker niet op een nummerplaat dat in principe een officieel document is en waarvan een aanpassing enkel voor verwarring of frustratie bij andere mensen kan zorgen. vlaming zijn is voor zover ik weet nog steeds geen nationaliteit en dat hoeft dus ook niet vermeld te worden op je nummerplaat. zo lang de wagen is ingeschreven in belgië blijft het een belgische wagen en hoort er een B op je nummerplaat.
dat zouden ze eens tegen al die turken moeten zeggen!
eens gekeken in gent? hoeveel er daar rondrijden met een vlagje van turkije OP hun nummerplaat geplakt!
tss
vind ik ook niet kunnen en word er zelfs kwaad van
Voor diegenen die net als ik geen B opgedrongen willen, in bijlage enkele oplossingen.
Ik ruik een vuile Vlaams Blokker...
Belachelijk gewoon, net zoals die VL stickers verspreid door het VB. Zo'n sticker op zich heb ik niets op tegen, maar de bedoeling/ideeën van de mensen erachter wel.
Lijkt wel een dienblad of zo. Het kleinste kind weet toch dat zo'n plaat niet geschikt is voor die auto.
Die plaat ziet er echt zo verkeerd uit, met die B linksonder.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
vind ik ook niet kunnen en word er zelfs kwaad van
het zelfde met hun duplicaat-nummerplaten op de voorkant van hun BMW, in van die sierletters, echt onleesbaar ook. Je ziet er ook massa's rondrijden zo. algoed dat de eisen voor de voorste nummerplaat nu al strenger zijn, alhoewel ik graag had gezien dat ze ook officiëel aangeleverd zouden worden...
het zelfde met hun duplicaat-nummerplaten op de voorkant van hun BMW, in van die sierletters, echt onleesbaar ook. Je ziet er ook massa's rondrijden zo. algoed dat de eisen voor de voorste nummerplaat nu al strenger zijn, alhoewel ik graag had gezien dat ze ook officiëel aangeleverd zouden worden...
Die platen met die "speciale" letters mochten vroeger ook niet.
De duplicaat moest een exacte copie zijn van de officiele plaat, ik zie niet in wat er daaraan strenger kan.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Die platen met die "speciale" letters mochten vroeger ook niet.
De duplicaat moest een exacte copie zijn van de officiele plaat, ik zie niet in wat er daaraan strenger kan.
uiteraard, dat weet ik wel, maar de politie doet er vrij weinig tegen me dunkt...
ik stond eens te wachten in gent op een taxi, en der was daar nen agent een sigaretje aan het roken, en toevallig stond daar ook zo een bmw met onleesbare nummerplaat. uit curiositeit vroeg ik toch aan die agent (die het overduidelijk ook gezien had) of dat nu wel niet verboden was. Hij antwoordde dat dat idd niet mocht enz, maar die heeft dus niets ondernomen. dat vond ik echt straf, zo ne luiaard.
En aan het aantal van die nummerplaten te zien rondrijden, is het precies niet den enige agent die er niet om geeft...
uiteraard, dat weet ik wel, maar de politie doet er vrij weinig tegen me dunkt...
ik stond eens te wachten in gent op een taxi, en der was daar nen agent een sigaretje aan het roken, en toevallig stond daar ook zo een bmw met onleesbare nummerplaat. uit curiositeit vroeg ik toch aan die agent (die het overduidelijk ook gezien had) of dat nu wel niet verboden was. Hij antwoordde dat dat idd niet mocht enz, maar die heeft dus niets ondernomen. dat vond ik echt straf, zo ne luiaard.
En aan het aantal van die nummerplaten te zien rondrijden, is het precies niet den enige agent die er niet om geeft...
En zo'n gasten geven ze dan geen boete, maar als je rondrijd met een nummerplaat met zwarte letters vooraan, die duidelijk leesbaar zijn (gewoon zelfde als de gewone platen maar dan zwarte letters ipv rode), krijg je wel een boete.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
De afgelopen 24 u werden op dit forum al drie totaal foute keuzes getoond van het formaat van de nieuwe nummerplaat.
In eerste instantie de stomme fout van die kwieten van eigenaars die hiermee echt wel laten zien hoe slim ze zijn, maar stellen diegenen die dat effectief ingeven naar DIV toe zich geen vragen als ze zo een uitzonderlijk formaat moeten opgeven?
Overplak het anders met het wapenschild van je gemeente.
Of met de sticker van je buurtcomite.
Of gewoon de gps-coördinaat van je voordeur.
Enger kan niet denk ik.
Het blijft toch een Europese plaat, of er nu VL of B staat ..
Comment