Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Denk dat hij de verkeerde keus maakte...haha

Nu mijn plaat vandaag ook ontvangen,en...het gaat snel

Vandaag ontvangen: 1-AAY-428

Comment

• De buitenlanders gaan nog lachen met de nieuwe begische platen
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
        ook het duplicaat via lin-799 duurt lang: ze maken vermelding op hun site dat wanneer je een plaat voor 16u bestelt, die de dag erna wordt geleverd. donderdag om 13u besteld en betaald, vrijdag en ook vandaag niets gezien
        gemaild met een werknemer, is blijkbaar de dag zelf nog verstuurd... de post is dus al 2 dagen te laat... dat is geen taxipost 24u maar minstens taxipost 72u (of zelfs 120u)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
          BAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
          gespot in gent

Nogmaals om het af te leren, HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Klungels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
            Wat is er mis? Dat mag gewoon niet, hoor. Je mag allerlei stickers plakken op uw auto, maar niets op de plaat. Zo eenvoudig is het.
            dat zouden ze eens tegen al die turken moeten zeggen!
            eens gekeken in gent? hoeveel er daar rondrijden met een vlagje van turkije OP hun nummerplaat geplakt!
            tss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              En ik ben fier op m'n dorp. Moet ik nu de beginletter van m'n dorp naast m'n plaat gaan plakken?

Komaan hé, het land waar ge in woont heet tot op heden nog steeds België, dus een B naast uw plaat is niet meer dan vanzelfsprekend.
              Ik ben een fiere Vlaming die van het mooie Wallonië houd (zeker het duitstalige gebied). Maar ik zou nooit een sticker van VL op mijn auto kleven . We wonen in het mooie België en ik hoop dat het nog lang zo blijft.
              Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Wat is er mis met VL ipv B? Als iemand nu trots is op het feit dat hij Vlaming is .. Doet ie toch niemand kwaad mee. Ik vind het idioot om iemand daarom een idioot te noemen.
                je mag gerust trots zijn dat je een vlaming bent maar daarom hoef je dat nog niet uitdrukkelijk te vermelden. zeker niet op een nummerplaat dat in principe een officieel document is en waarvan een aanpassing enkel voor verwarring of frustratie bij andere mensen kan zorgen. vlaming zijn is voor zover ik weet nog steeds geen nationaliteit en dat hoeft dus ook niet vermeld te worden op je nummerplaat. zo lang de wagen is ingeschreven in belgië blijft het een belgische wagen en hoort er een B op je nummerplaat.

Comment

• Die nieuwe vierkante plaat is gwn oversized!

Ze hadden beter zo groot mogen zijn (vb van TR)

Comment

dat zouden ze eens tegen al die turken moeten zeggen!
                    eens gekeken in gent? hoeveel er daar rondrijden met een vlagje van turkije OP hun nummerplaat geplakt!
                    tss
                    vind ik ook niet kunnen en word er zelfs kwaad van

Comment

• Vandaag ook het eerste exemplaar in het echt gezien, 1-AAC-xxx op de parking van m'n werk.

Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk Berichten
                      Voor diegenen die net als ik geen B opgedrongen willen, in bijlage enkele oplossingen.
                      Ik ruik een vuile Vlaams Blokker...

Belachelijk gewoon, net zoals die VL stickers verspreid door het VB. Zo'n sticker op zich heb ik niets op tegen, maar de bedoeling/ideeën van de mensen erachter wel.

Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                      gespot in gent

ROFL

Lijkt wel een dienblad of zo. Het kleinste kind weet toch dat zo'n plaat niet geschikt is voor die auto.

Die plaat ziet er echt zo verkeerd uit, met die B linksonder.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Als ik dit zie, vraag ik mij af wie die mensen wijsmaakt dat ze voor zo'n vierkante plaat moeten kiezen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk Berichten
                          Voor diegenen die net als ik geen B opgedrongen willen, in bijlage enkele oplossingen.
                          Dit komt neer op vervalsing, er staan zware straffen op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                            vind ik ook niet kunnen en word er zelfs kwaad van
                            het zelfde met hun duplicaat-nummerplaten op de voorkant van hun BMW, in van die sierletters, echt onleesbaar ook. Je ziet er ook massa's rondrijden zo. algoed dat de eisen voor de voorste nummerplaat nu al strenger zijn, alhoewel ik graag had gezien dat ze ook officiëel aangeleverd zouden worden...

Comment

het zelfde met hun duplicaat-nummerplaten op de voorkant van hun BMW, in van die sierletters, echt onleesbaar ook. Je ziet er ook massa's rondrijden zo. algoed dat de eisen voor de voorste nummerplaat nu al strenger zijn, alhoewel ik graag had gezien dat ze ook officiëel aangeleverd zouden worden...
                              Die platen met die "speciale" letters mochten vroeger ook niet.
                              De duplicaat moest een exacte copie zijn van de officiele plaat, ik zie niet in wat er daaraan strenger kan.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Die platen met die "speciale" letters mochten vroeger ook niet.
                                De duplicaat moest een exacte copie zijn van de officiele plaat, ik zie niet in wat er daaraan strenger kan.
                                uiteraard, dat weet ik wel, maar de politie doet er vrij weinig tegen me dunkt...
                                ik stond eens te wachten in gent op een taxi, en der was daar nen agent een sigaretje aan het roken, en toevallig stond daar ook zo een bmw met onleesbare nummerplaat. uit curiositeit vroeg ik toch aan die agent (die het overduidelijk ook gezien had) of dat nu wel niet verboden was. Hij antwoordde dat dat idd niet mocht enz, maar die heeft dus niets ondernomen. dat vond ik echt straf, zo ne luiaard.
                                En aan het aantal van die nummerplaten te zien rondrijden, is het precies niet den enige agent die er niet om geeft...

Comment

uiteraard, dat weet ik wel, maar de politie doet er vrij weinig tegen me dunkt...
                                  ik stond eens te wachten in gent op een taxi, en der was daar nen agent een sigaretje aan het roken, en toevallig stond daar ook zo een bmw met onleesbare nummerplaat. uit curiositeit vroeg ik toch aan die agent (die het overduidelijk ook gezien had) of dat nu wel niet verboden was. Hij antwoordde dat dat idd niet mocht enz, maar die heeft dus niets ondernomen. dat vond ik echt straf, zo ne luiaard.
                                  En aan het aantal van die nummerplaten te zien rondrijden, is het precies niet den enige agent die er niet om geeft...
                                  En zo'n gasten geven ze dan geen boete, maar als je rondrijd met een nummerplaat met zwarte letters vooraan, die duidelijk leesbaar zijn (gewoon zelfde als de gewone platen maar dan zwarte letters ipv rode), krijg je wel een boete.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                    what the f....

(t was ne neger)

Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                                    gespot in gent

De afgelopen 24 u werden op dit forum al drie totaal foute keuzes getoond van het formaat van de nieuwe nummerplaat.
                                    In eerste instantie de stomme fout van die kwieten van eigenaars die hiermee echt wel laten zien hoe slim ze zijn, maar stellen diegenen die dat effectief ingeven naar DIV toe zich geen vragen als ze zo een uitzonderlijk formaat moeten opgeven?
                                    Last edited by joodoo; 23/11/2010, 00:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                      we zijn allen europeanen met een europese plaat

Overplak het anders met het wapenschild van je gemeente.
                                      Of met de sticker van je buurtcomite.
                                      Of gewoon de gps-coördinaat van je voordeur.
                                      Enger kan niet denk ik.
                                      Het blijft toch een Europese plaat, of er nu VL of B staat ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Het blijft toch een Europese plaat, of er nu VL of B staat ..
                                        Nee, want Vlaanderen is geen land (en ook geen lid van de Europese Unie).
                                        Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                                        Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Comment

Working...
                                          X