Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
    Ons pompiers da me Oilsjt carnaval boiten roin emmen allemool een O plak. Die zen mier as voiventwinteg joor zelle.
    kzen krejeis ofda ons ilse en zoever gotj kunne krijge om weir te blissen want kpeis daze gien twiede kier veur agent gotj kunne spele

Comment

• Vandaag 2 AAA platen gezien van de Douane + 1-AAA-004 van VT4!

Comment

• daarnet 1-AAG-176 gezien
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Dus de wachttijd is ongeveer 2 dagen? Goh dan moet ik nog tot morgen of overmorgen gaan wachten. Hoop van niet natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zertox Bekijk Berichten
            Dus de wachttijd is ongeveer 2 dagen? Goh dan moet ik nog tot morgen of overmorgen gaan wachten. Hoop van niet natuurlijk
            Niet persé, ik heb gisteren een auto ingeschreven rond 15.30u en vandaag om 11.00u heb ik ze ontvangen.
            Less is more...

(2003) Audi A4 Cabriolet 1.8T 163pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk Berichten
              Niet persé, ik heb gisteren een auto ingeschreven rond 15.30u en vandaag om 11.00u heb ik ze ontvangen.
              Ok hopelijk is ze dan al in de garage aangekomen Ze gingen bellen als hij klaar was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                klopt! britse zijn zoveel leuker... bij ons komen er altijd vandie stomme woordcombinaties uit, met dat systeem met 3 letters... ze zouden max. 2 moeten toepassen na elkaar!

iemand een idee of deze kleine duitse plaat de zelfde afmeting heeft als de kleinste van belgië?
                No idea, maar deze Duitse platen worden enkel gebruikt door Amerikaanse militairen die werken/wonen op een basis in Duitsland. Deze komt van de Ramstein luchtmachtbasis, net buiten Kaiserslautern...

Comment

• Zijn er nog foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk Berichten
                    No idea, maar deze Duitse platen worden enkel gebruikt door Amerikaanse militairen die werken/wonen op een basis in Duitsland. Deze komt van de Ramstein luchtmachtbasis, net buiten Kaiserslautern...

Moet er dan niet USA ipv D staan?
                    En die kleinere formaten worden niet enkel door Amerikaanse militairen gebruikt, ook gewone burgers kunnen een kleinformat aanvragen indien er niet genoeg plaats is bij mijn weten.

Comment

• Ik heb die kleine platen ook al op Amerikaanse auto's gezien in Duitsland die niet van een legerbasis kwamen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                        En naa int Antweirps ! Merci !
                        Voor de mannen van t'stad zouden ze de platen met AAA moeten reserveren.

Comment

• Nog geen foto's van vrachtwagens of bestelwagens met nieuwe plaat? Of al zien rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                            Voor de mannen van t'stad zouden ze de platen met AAA moeten reserveren.
                            Zo zou het makkelijker zijn om die dikkenekken te herkennen.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                              Zo zou het makkelijker zijn om die dikkenekken te herkennen.
                              Antwerpenaren dikke nekken ?
                              Benzine
                              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                              Diesel
                              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                Antwerpenaren dikke nekken ?
                                "Antwerpen 't stad, de rest is parking"

of in ieder geval een bende egotrippers (kijk maar op tv, zowat al Antwerps dat de klok slaat)

Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  "Antwerpen 't stad, de rest is parking"

of in ieder geval een bende egotrippers (kijk maar op tv, zowat al Antwerps dat de klok slaat)

Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
                                  Ons dialect kan iedereen verstaan zonder ondertitels
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Moet er dan niet USA ipv D staan?
                                    En die kleinere formaten worden niet enkel door Amerikaanse militairen gebruikt, ook gewone burgers kunnen een kleinformat aanvragen indien er niet genoeg plaats is bij mijn weten.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle...rmy_in_Germany
                                    Nee nee, omdat de wagens in Duitsland staan ingeschreven staat er sowieso D. Kan wel zijn dat er enkele Duitsers deze platen ook gebruiken op hun Amerikaanse wagens. Maar de eigenaar van deze wagen in een Amerikaan, thrust me, 100% zeker!

Comment

• Ja man, 15 jaar geleden kreeg mijn vader nog een boete omdat hij vooraan een europese nummerplaat had hangen...

Worden de militaire nummerplaten ook veranderd? Die met de belgische vlag op.

Comment

• Eindelijk is met plaat in productie gegaan bij bpost, duurt dit lang? en wanneer kan ik het dan verwachte?

Comment

• De plaat van papa is in het systeem al van 17 november verzonden. Vandaag heeft de makelaar laten weten dat die plaat gisteren pas om 16h in productie gegaan is...

Comment

Working...
                                          X