Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk Berichten
    No idea, maar deze Duitse platen worden enkel gebruikt door Amerikaanse militairen die werken/wonen op een basis in Duitsland. Deze komt van de Ramstein luchtmachtbasis, net buiten Kaiserslautern...
    Het zijn niet enkel Amerikaanse militairen, maar ook de andere NATO-leden, die gebruik maken van deze inschrijving voor voertuigen.
    Behalve de Belgische, Canadese en Engelse militairen hebben hun eigen systeem. (British Forces in Germany)
    Heb 12 jaar te Ramstein geleefd van sep '98 tot mei '10.
    Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
    VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
    VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
    Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
    Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
    Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Hier si, tis wel nen 2dehands vrachtwagen maar wel met nieuwe nummerplaat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
        Hier si, tis wel nen 2dehands vrachtwagen maar wel met nieuwe nummerplaat!

He, Tof dank u wel he.

Comment

• Ik zal iets in de 1-AB.-... krijgen? als die vandaag in productie is gegaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roland2 Bekijk Berichten
            Ik zal iets in de 1-AB.-... krijgen? als die vandaag in productie is gegaan?
            Ik denk van wel: "in productie" betekent dat je inschrijvingsbewijs gedrukt is en dat het nu ingepakt is met de plaat. Volgens mij zit men nog niet bij de AC* (de laatste aangegeven reeks was ABW vandaag).
            Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
            Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
              Ik denk van wel: "in productie" betekent dat je inschrijvingsbewijs gedrukt is en dat het nu ingepakt is met de plaat. Volgens mij zit men nog niet bij de AC* (de laatste aangegeven reeks was ABW vandaag).
              1ABY500 is 1 van de laatste die vandaag is uitgereikt

Comment

• ga ik die morgen al krijgen dan?

Comment

• Maandag inschrijving aangetekend opgestuurd en tot op vandaag nog niks ontvangen pffffff ze werken daar toch ma traaaaaaaaaaaaaaaag ze
                  2008 Mercedes Viano
                  2012 Citroen DS3

Comment

• rekening houden met wat vertraging kwam je brief woensdag toe bij div om dan diezelfde dag nog te worden ingevuld... hopelijk. waarschijnlijk vandaag of morgen je plaat

een mooi nummertje om je dag toch positief in te zetten:

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Merci,we zullen zien hé.
                      Ik zal ze straks nog es een belletje geven se,maandag moeten wij normaal onze nieuwe auto gaan ophalen...
                      2008 Mercedes Viano
                      2012 Citroen DS3

Comment

• Al iemand nieuwe moto-plaat gezien/in zijn bezit???

Comment

• bpost

vorige week donderdag een duplicaat besteld en met taxipost 24 laten verzenden... gisteren pas weggeraakt uit het postsorteercentrum van antwerpen! taxipost 168 dus al!

kijk ik net op de e-tracker... pakketstatus: afgeleverd

heb niets gehad, laat staan dat er hier iemand is langsgeweest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                            bpost

vorige week donderdag een duplicaat besteld en met taxipost 24 laten verzenden... gisteren pas weggeraakt uit het postsorteercentrum van antwerpen! taxipost 168 dus al!

Ga es naar je buren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                              bpost

Via uwe makelaar? Want dan komt de plaat bij hem op kantoor aan.
                              Less is more...

(2003) Audi A4 Cabriolet 1.8T 163pk

Comment

• Allez eind goed al goed....maandag heb ik mijn nieuwe plaat.
                                Het zal deze zijn 1-ABZ-767 op een mercedes viano
                                2008 Mercedes Viano
                                2012 Citroen DS3

Comment

• Na de keuring duurt het dus nog een uurtje of 2 voor je een nummerplaat kan aanvragen. Het was dan al voorbij 17h en heb ze dus pas donderdag ontvangen. Makkelijk te onthouden 1-ABO- en dan weet ik het niet meer

Comment

• De service voor grote fleets werkt goed... Geen 20 EUR moeten betalen aan de facteur en de plaat werd deze ochtend netjes geleverd nadat het voertuig gisteren ingeschreven werd...

Als ze deze service kunnen aanhouden dan ben ik al bij al blij met de nieuwe gang van zaken

Comment

• bij ons op het werk zijn er een drietal gearriveerd:
                                      1-ABM-xxx
                                      1-ABM-xxy
                                      1-ABN-xxz

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                                        De service voor grote fleets werkt goed... Geen 20 EUR moeten betalen aan de facteur en de plaat werd deze ochtend netjes geleverd nadat het voertuig gisteren ingeschreven werd...

Als ze deze service kunnen aanhouden dan ben ik al bij al blij met de nieuwe gang van zaken
                                        Ik ben niet tevreden met de nieuwe gang van zaken: 9 dagen moeten wachten op een nummerplaat, terwijl al sinds 17/11 alles(dus ook de aflevering van de nrplaat) in orde was in het systeem...

Comment

• Hmm, ik kom terug van m'n verzekeraar en die kon m'n wagen niet herinschrijven.
                                          Wat te doen?
                                          Hij zei dat ik naar de DIV moest gaan, uitschrijven, plaat achterlaten, en dan wachten op de nieuwe. Dat kan toch niet??
                                          Zou het niet zo zijn dat als ik naar de DIV ga voor uit te schrijven, ik zoals ergens gelezen een stempel meekrijg voor de oude op te sturen, of heeft de verzekeraar helaas gelijk?

Comment

Working...
                                          X