Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Last edited by ; 04/12/2010, 23:31.

Comment

• Jammer dat de S symmetrisch geworden is… Fout lettertype voor de voorplaat

Laatste uitgereikte plaat vandaag: 1-ADC-909.
        Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
        Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
          Jammer dat de S symmetrisch geworden is… Fout lettertype voor de voorplaat

Laatste uitgereikte plaat vandaag: 1-ADC-909.
          Ja, en het moet hetzelfde zijn he op uw voorplaat. anders boete.
          Ze maken ze wel zo hoor, maar het zal weer geen goede handelaar zijn met platen die niet reglementair zijn. waar je die hebt gezien of laten maken.

Bij de O heb je het zelfde voor zag er ook vooraan al met een oude 0 op. Mag niet he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten

Ja inderdaad klopt niet he ook de kleuren en de grote van letters deze zijn veel smaller. Hiervoor krijg je een boete. en ook de handelaar die deze zo nog maakt en verkoopt.

Comment

• Iemand al een 9- plaat gezien?

Comment

• eens op gelet, veel mensen bevestigen hun plaat op de oude plaathouder maar boren gewoon schroeven in de plastieken 'zijkanten' waar vroeger de B/Europese Vlag/logo/garage stond. dus gewoon op de plaathouder voor de kleine plaat geboord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                  Iemand al een 9- plaat gezien?
                  Ja, 9-IEH-006 ook al een met 8 vooraan 8-AAA-083

Comment

• Morgen gaan naar schatting de ADD-, ADE-, ADF-, ADG- en ADH-reeksen uitgegeven worden, mocht dat iemand interesseren.
                    Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                    Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                      eens op gelet, veel mensen bevestigen hun plaat op de oude plaathouder maar boren gewoon schroeven in de plastieken 'zijkanten' waar vroeger de B/Europese Vlag/logo/garage stond. dus gewoon op de plaathouder voor de kleine plaat geboord
                      Meestal net iets te hoog of te laag
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Momenteel is de des niet meer ingeschreven en rij ik rond met mijn perso nr plaat 190-EVO op een andere wagen.
                        Mijn vraag is kan ik mijn nr-plaat behouden als ik de des binnen een 2 tal jaar terug inschrijf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                          Momenteel is de des niet meer ingeschreven en rij ik rond met mijn perso nr plaat 190-EVO op een andere wagen.
                          Mijn vraag is kan ik mijn nr-plaat behouden als ik de des binnen een 2 tal jaar terug inschrijf?
                          Je zal dezelfde plaat behouden maar met een 9 ervoor:
                          9-190-EVO.
                          Less is more...

(2003) Audi A4 Cabriolet 1.8T 163pk

Comment

• Mits betaling van 1000€ zeker.
                            Of zal hij ze gratis krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                              Momenteel is de des niet meer ingeschreven en rij ik rond met mijn perso nr plaat 190-EVO op een andere wagen.
                              dacht dat je deze max. 3maanden kan behouden zonder dat deze op een voertuig ingeschreven is...
                              (bij de vorige nummerplaten toch zo, denk dat dit nu ook nog steeds hetzelfde is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                                Morgen gaan naar schatting de ADD-, ADE-, ADF-, ADG- en ADH-reeksen uitgegeven worden, mocht dat iemand interesseren.
                                Can't wait!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                                  Zo lelijk ziet dat er toch niet?
                                  Cool een plaat van een brandweerman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Ben zelfs aan 't twijfelen om gewoon voor de lol een nieuwe aan te vragen.
                                    Idem, maar blijkbaar kan niemand mij vertellen of dat mogelijk is...
                                    Daarmee bedoel ik op een legale manier zonder opnieuw BIV te betalen of geregistreerd te staan als 2de eigenaar. Op de niet legale manier (valse aangifte van diefstal/verlies) gaat het natuurlijk altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                                      Idem, maar blijkbaar kan niemand mij vertellen of dat mogelijk is...
                                      Daarmee bedoel ik op een legale manier zonder opnieuw BIV te betalen of geregistreerd te staan als 2de eigenaar. Op de niet legale manier (valse aangifte van diefstal/verlies) gaat het natuurlijk altijd.
                                      Gewoon een herinschrijving doen op dezelfde titularis onder een ander plaatnummer. Je oude nummerplaat achteraf gewoon terugsturen.
                                      Je zal hiervoor bij je verzekeringsmakelaar moeten langsgaan voor een vignet en het document "aanvraag tot inschrijving van een voertuig".

De BIV zal je niet opnieuw hoeven te betalen indien het voertuig al eerder op uw naam is ingeschreven geweest. (Is dus in orde aangezien het hier een herinschrijving betreft.)
                                      2de eigenaar zal je zoiezo zijn, dit kan je niet vermijden. Op het inschrijvingsbewijs staat de datum van eerste inschrijving en de datum van laatste wijziging dus..
                                      Wat ik zou doen is een kopie nemen van alle documenten (inschrijvingsbewijs) zodat je aan de toekomstige koper kan aangeven/bewijzen dat jij de eerste eigenaar bent.
                                      Last edited by Alexos; 06/12/2010, 11:25.
                                      Less is more...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                        Mits betaling van 1000€ zeker.
                                        Of zal hij ze gratis krijgen?
                                        Hij zal enkel 20 euro moeten betalen voor de plaat. Het is al een perso plaat dus valt die 1000 euro weg. Hij zal wel het betalingsbewijs moeten bijvoegen waarmee hij kan bewijzen dat hij in het verleden al 625 euro betaald heeft voor die combinatie.
                                        Less is more...

Comment

• Wanneer zouden ze aan de IAN-reeks beginnen?

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X