Heb er nu al een aantal gezien en ze trekken werkelijk op niks, veeel te groot, wat aan joekels man.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk BerichtenBijvoorbeeld:
M-ABC-123 voor motoren
O-ABC-123 voor oldtimers
T-ABC-123 voor taxi's
U-ABC-123 voor aanhangwagens
X-PER-500 voor gepersonaliseerde platen
Z-ABC-123 voor autohandelaarsOorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMaar de voorbeelden die jij geeft zijn ook niet ideaal, dan gaan de combinaties weer snel op zijn.
Beter was:
A-AAA-001 tot Y-ZZZ-999: gewone platen
O-AAA-001 tot O-ZZZ-999: Oldtimers met vrijstelling van technische keuring
Z-AAA-001 tot Z-ZZZ-999: garageplaten
T-AAA-001 tot T-ZZZ-999: Taxi's
M-AAA-001 tot M-ZZZ-999: Motoren
Q-AAA-001 tot Q-ZZZ-999: aanhangwagens
Voor perso platen zou er geen apart voorvoegsel mogen zijn, maar gewoon kiezen tussen de 'gewone platen' zoals vroeger het geval was (dus vb: B-ART-079).
En dan nog een paar 'speciale gevallekes' zoals de transitplaten en EU platen etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sarnath Bekijk BerichtenHeb er nu al een aantal gezien en ze trekken werkelijk op niks, veeel te groot, wat aan joekels man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenDit is vooral Adolf Schouppe zijn fout. Hij deed gewoon wat hij wilde, heb ik vernomen van de hoge pieten van de DIV. Een indexletter had een goed idee kunnen zijn: het levert nog meer combinaties op, maar er zijn er ook nu genoeg met het Europese systeem zoals het nu is. Ik erger me vooral aan die 9 bij gepersonaliseerde platen. Waarom zouden ze dezelfde niet kunnen blijven? Bovendien had men meer mogelijkheden moeten bieden voor persoplaten, zoals 'BART1' of 'DE-51-RES' of zoiets…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gianni 997 Bekijk BerichtenWeet er iemand of je vooraan een kleine refelcterende stikker mag kleven?
Heb al Porsches hier mee zien rondrijden (met de oude nummerplaten)
en waar je er zou kunnen aangeraken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenDit is vooral Adolf Schouppe zijn fout. Hij deed gewoon wat hij wilde, heb ik vernomen van de hoge pieten van de DIV. Een indexletter had een goed idee kunnen zijn: het levert nog meer combinaties op, maar er zijn er ook nu genoeg met het Europese systeem zoals het nu is. Ik erger me vooral aan die 9 bij gepersonaliseerde platen. Waarom zouden ze dezelfde niet kunnen blijven? Bovendien had men meer mogelijkheden moeten bieden voor persoplaten, zoals 'BART1' of 'DE-51-RES' of zoiets…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gianni 997 Bekijk BerichtenIk bedoelde eingelijk van die heel kleintjes... +/- 5cm x 15cm of zoiets???
Zowel kleur, vorm als afmetingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenVooran moet een exacte kopie zijn van de officiële achterste plaat.
Zowel kleur, vorm als afmetingen.
5 cm hoog
30 cm lang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Comment
-
Haha ja dat ga ik toch ook opvolgenOorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenIk hoop dat ze midden januari aan 1-AMG-xxx zijn voor op mijn W124 200D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk BerichtenTof dat de meeste garages ook al een plaathouder voor deze nieuwe nummerplaten hebben.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
juist ene gezien met 1-ACT-xxx die in zen zij gereden werd door een oude pickup op de parking van gent dampoort terwijl em stil stond.
nieuwe mercedes B.
was fonkelnieuw, enkele dagen hoorde ik zeggen.
best triest ...2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Buurman hierover is al een tijdje op zijn nieuwe B-klasse aan't wachten (leasing), ben benieuwd welke plaat daarop zal hangen.
Zijn C-klasse sportcoupe is al enkele weken binnen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenMaar in winkels zelf kan ik nog steeds geen deftige plaathouder vinden.. bijna nergens hebben ze er een in het goede formaat..
ik heb er wel eentje als noodoplossing, maar het is zo eentje waar de plaat inklikt.. en bij het plaatsen was er al een clipje afgebroken
Comment
Comment